{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Gave til 7 årsdag - ideer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Kæresten og jeg har været sammen i 7 år her den 15.03. Vi har været rigtig meget igennem. Jeg vil gerne give ham en lille gave som tak for støtten. Gaven må max koste 300 kr.. desværre. Ellers havde jeg købt et wellness weekendophold.

Nogen ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til 7 årsdag - ideer?
  • #1   4. mar 2010 Hvorfor ikke en rigtig romantisk middag kun for to den aften ?
    3 retter og champagne.

    Det ville betyde meget mere for mig, end en gave :o)


  • #2   4. mar 2010 Hmm.. det var måske en ret god idé:)

  • #3   4. mar 2010 Hvad går din kæreste op i..??? Her hos os giver vi oplevelser i gave og det behøver ikke være dyrt, giv ham en billet til speedway, motocross, bilræs eller sådan noget i den stil ja det kan være hvad som helst og det behøver ikke være stort. min kæreste dyrker meget sport så når jeg skal overraske ham bliver det noget han kan bruge i sin sport, han bliver super glad for det da det virklig er noget han kan bruge. og bare det at man gider sætte sig lidt ind i det de laver og rent faktisk tænker lidt i de baner gør, at man får en super glad mand. Smier.

    Så frem med den maskuline side og prøv at tænk lidt som din kæreste hvad går han op i ?? Spil, fodbold, biler ??


  • #4   4. mar 2010 Mandau:
    En oplevelse er faktisk en rigtig god idé. Min kæreste har ikke rigtig nogen interesser udover hus, hund, venner, familie og mig.


  • #5   4. mar 2010 J L Så må du igang med at bryde hjernen med hvad det kunne være, er der en klatreklub i nærheden af hvor i bor så kunne han jo prøve at komme ud og klatre. Det kan som sagt være hvad som helst eller en billet til en gang ølsmagning de fleste mænd kan godt lide øl..

  • #6   4. mar 2010 puha jamen hvad med en god middag også en tur til massage (koster 200kr for en halv time )det gir jeg tit min mand når han trænger til a slappe af ( han arbejder og træner meget )

  • #7   4. mar 2010 Mandau:
    Klatring er da en god idé.. det prøver jeg lige at undersøge.

    Hjertebarnet:
    Det har vi prøvet før. Vil gerne prøve noget nyt:)


  • #8   4. mar 2010 Christina K:
    Go' idé.. men ikke lige noget for mig:)


Kommentér på:
Gave til 7 årsdag - ideer?

Annonce