{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

fødselsdags gave har i nogle ideer?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

ja her på næste lørdag bliver min forloved 25 (altså kanelsvend) og det jeg er kommet frem til nu er:

*jeg har inviteret hans mor, mine forældre og søskende (med familie) til kaffe i haven uden han ved noget

*regner med at han skal have 2 billetter til Randers Regnskov da det er noget han godt kunne tænke sig at komme i

men ellers er jeg fuldstændig blank og han lavede min fødselsdag så fin da jeg blev 25 så vil da også gerne gøre noget for ham... men må sige jeg har ikke de store penge til at lave med bare lige så i har de tanker også...

jeg er så blank hvad jeg skal lave til ham... for han ønsker sig ikke rigtig noget....

jeg må nok hellere sige noget om ham så i har noget og gå efter....
vi har været sammen i snart 11 år og har boet sammen i 7 år vi har en masse dyr men ellers er det hjemmefronten vi lægger vægt på, han er ikke den store fest type, mere til en bajer i garagen ;o) han har ikke den store hobby (udover dyrene) men han har da næsten lige købt en yamaha knallert da det var en af hans store drømme (han fik 1000 kr af mig til den som en fødselsdags gave) han elsker at rode med biler.. (men kun når det går som han vi have det *GG*) han er en rigtig kærlig person men ikke over i det store romantiske side... jo han kan da godt være romantisk men det med 2 lys på et bord og sådan er ikke lige ham, han elsker at få andre til at grine og have det sjovt.... sig hvis der er mere i vil vide

HJÆLP MIG SÅ ER I SØDE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødselsdags gave har i nogle ideer??
Kommentér på:
fødselsdags gave har i nogle ideer??

Annonce