{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

At sku til dyrlægen i snevejr... {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til dyrlægen med nessa i dag og vil tage bussen selvom der ikke er voldsomt langt.
Tager bussen da folk ikke rydder sne smiley
Men jeg kan ikke se ud fra nt's hjemmeside om Metro bus1 kører(godthåb7svenstrup).
Nogen der ved hvor slemt det står til med busserne(forsinkelser,udgået ture)?

smiley go mandag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sku til dyrlægen i snevejr...
  • #2   22. feb 2010 der er 3 km men hun har sting der skal fjernes så ville helt ikke have de hoppede op på vejen derned :9 da hun hopper i sneen selvom man har kort snor smiley og tak for link...titter lige om det virker

  • #3   22. feb 2010 Aaah det er jo dag 10 eller sådan, ikke? De hopper ikke op nu. Og selvom de gør, så er såret helet smiley

  • #4   22. feb 2010 Jeg sidder ude på Kommunens kontor overfor Bilka og kan se ud på Hobrovej. Og der er ikke særlig mange busser som kører forbi. Men det kan jo være at de har nogle enkelte som kører smiley

  • #5   22. feb 2010 jeanette okay jamen så kan det være vi bare går...
    Hun trænger skisme også til en god tur efter at være holdt i ro...
    Kan se på busservice at der er 5-30min forsinkelser :s


  • #6   22. feb 2010 Luna var til træf dagen før hun fik fjernet sine sting, og der var hun også i vandet, det var i juni 2006 og det var VARMT.

    Der var ingen problemer smiley Måske du kan holde hende ude på fortovet, så hun ikke render i driverne? smiley

    Ser det ikke nogenlunde sammenvokset ud, hvis du kigger?


  • #7   22. feb 2010 Jo det gør..
    Dog synes jeg der er blevet trukket lidt i nedreste sting med ikke noget der er hævet eller rødt...
    Problemet er bare at folk ikke fjerner sneen fra fortovet smiley men tror vi prøver at gå derned i god tid..
    Kunne jo være bussen kom forbi smiley ellers må de små ben gå...

    Når ja for at gøre det sjovere så har de salt mangel så her er også glat smiley
    Andre der er trætte at sneen/isen :)?


  • #8   22. feb 2010 Det var Luna's oss smiley

    Åh ja, jeg er ved at være træt. Røg på r*ven i går på vej hjem fra skoven.

    MEN jeg må altså indrømme, at jeg ikke vil have salt. Det går lige i Luna's poter


  • #9   22. feb 2010 Ja nessa brokker sig også over salten... i starten flippede de helt ud med salten her så ikke så underligt de er løbet tør... så hellere lidt sand selvom det hurtigt bliver grimt at se på og heller ikke er godt for bilerne smiley

  • #10   22. feb 2010 Ja her gik de også amok, så var der stilstand og nu har de så fået salt igen. Manner der lå meget her i bebyggelsen i går

  • #11   22. feb 2010 Her har de vist intet... ihvertilfald er her super glat fordi snefjerner dimsen ikke kan få det hele væk smiley Så vi må gå forsigtigt.
    Ellers ligger der bunker på 1,80-2meter her .. Ret voldsomt og jeg er begyndt at savner sol,sommer og varme rigtig meget nu...


  • #12   22. feb 2010 så har vi været afsted-
    Bussen kom sådan som den skulle og vi fik fjernet sting og alt så fint ud.
    Så skal vi hjem igen.
    Bussen kommer om 5min står der...vi venter...25mim senere stadig ingen bus..hunden fryser - jeg fryser og vi vælger at gå hjem...vi små løber for at få varmen...stadig ingen bus da jeg drejer om hjørnet så jeg ikk går langs busruten...der er der gået 35-40min i alt...og der ligger seriøst ikke meget sne på vejen..så forstår det ikke..
    Hunden er puttet under tæppet ogjeg er oggså ved at få varmen igen.
    Kunne ikke mærke mine fingre trods handsker...Jeg havde store smerte i dem da jeg kom ind..begyndte sku næsten af tude....

    Lorte vejr


  • #13   22. feb 2010 Øv med bussen, men godt, at alt var som det skulle være smiley

Kommentér på:
At sku til dyrlægen i snevejr...

Annonce