{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Bliver sku li nød til at prale lidt af Butler. {{forumTopicSubject}}

Som nogen a jer nok kan huske, købte vi Butler for ca. 1 år siden. Han var en hund der var opdraget på den HÅRDE måde og i den forbindelse blevet meget nervøs over for andre mennesker men i særdeleshed også overfor andre hunde.
Mange sagde afliv ham eller få ham kasteret da det mente det var dominans, dette afslog vi, men den begrundelse af at han ikke skulle kastreres bare for vores skyld for hvis han ikke kunne med andre hunde var det okay, hvorfor skal alle hunde være gode venner--> der er satme os nogen mennesker jeg holder mig fra!
Har i øvrigt også den holdning at en hund ikke skal kastreres "bare" fordi han er nervøs ( nogen kaldte ham dominerende)

Vi har kæmpet, trænet, grædt og svedt ( de sidste to nok mest mig:)
kan bla. nævne den første gang vi skulle til dyrlægen sad jeg udenfor med ham i øsende regn vejr pga. han var bange for at komme derind.

I dag kan Butler med alt og alle. Er en glad logrende hund der nu tager livet i stiv arm. Dyrlægen siger selv at det er første gang han har set en hund forandre sig så meget..

Så til jer alle kæmp for jeres hund og lad nu være med give op, den har kun jer at stole på--> bare fordi hunden ikke har haft en god start på livet må man ikke miste troen på den..!

ved ikke hvad jeg vil med dette oplæg andet end og være glad:) smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver sku li nød til at prale lidt af Butler.
Kommentér på:
Bliver sku li nød til at prale lidt af Butler.

Annonce