{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

sponsorer - hjælp til ideer {{forumTopicSubject}}

hej I kreative hg-folk smiley

Jeg står og skal finde nogle sponsorer til et spilletræf.
Vi bliver ca. 80 deltagere over en weekend.
Der er turneringer i bl.a. backgammon, canasta, ludo, poker osv.

Vi skal bruge spilpræmier til turneringsvindere.

Så er det godt at få lidt tænkning fra andre hjerner hehe

en form for brainstorm:

- hvem der kunne have interesse i at støtte det her arrangement med præmier?

- Hvor kan man søge henne?

- Har du før søgt til mindre arrangementer og fået sponsoreret noget? hvis ja, hvorfra og hvad?

- er det bedst pr. mail, pr. tlf eller personligt møde?

Vi har søgt en masse steder og fået lidt i hus, men mangler stadig en del. Vil ikke nævne hvad endnu, da jeg ikke vil lede jer ind på et bestemt spor på forhånd.

Til slut - hvis du har noget du vil sponsorere, så kig nærmere på denne side, om hvad arrangementet går ud på.

www.123hjemmeside.dk/tv2spiller

Sætter pris på jeres hjælp til nye ideer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sponsorer - hjælp til ideer
  • #1   15. feb 2010 der må da være nogen smiley

• #2   15. feb 2010 Er det et lokalt arrangement? Så ville jeg bare gå rundt til de lokale forretninger/firmaer og spørge. Jeg tror, jeg ville møde personligt op og fremlægge mit forehavende og så have en eller anden form for skrift med, som de kunne beholde og kigge på for forhåbentlig at vende tilbage med besked om, hvad de ville donere. Og så skal der jo gøres noget ud af, at gøre deltagerne opmærksomme på, hvor gaverne kommer fra - det skal butikkerne selvfølgelig også vide, at i vil gøre.

• #3   15. feb 2010 jeg ved ikke om man kan kalde det lokalt. Altså der kommer folk fra hele landet.

Spiltræffet har sin egen hjemmeside, hvor sponsorer bliver nævnt.

Jeg har stødt på nogle hjemmesider, hvor de frabeder sig personligt opmøde og tlf opringninger ang. sponsorat - men beder om mail i stedet...

Så det skal nok være individuelt....
    Men ja jeg må rundt i byen og se om nogle vil være med

• #4   15. feb 2010 Hmm, det med de lokale butikker ville jo nok virke bedst, hvis deltagerne også var lokale, så det kunne betale sig for dem, at gøre lidt reklame for sig selv. Så er jeg sgu lidt blank, men held og lykke med projektet smiley

Kommentér på:
sponsorer - hjælp til ideer

Annonce