{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Sønderknust! {{forumTopicSubject}}

Ja ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her, har bare brug for at komme ud med det!

Min vidunderlige kæreste gennem 3 år slog op igår aftes...
Han ord er han ikke elsker mig mere som kæreste...Han hverken savner mig eller tænker på mig når vi er hver for sig, han ser ikke mere en fremtid med mig, som han altid før har gjort!

Han er min drømmefyr, mit et og alt!..... har ikke lavet andet end at græde græde og atter græde!!
Har et kæmpe tomrum og et hjerte der er flået i flere 1000 stykker... !
Vi bor sammen, men det er mig der skal flytte da det er hans lejlighed.

Oven i det hele er der min elskede hund som jeg nu er ikke ved hvad der skal ske med, hun er MIN hund og han vil ikke tage ansvaret for hende.. han havde hende kun mere eller mindre for min skyld.
Jeg står nu uden lejlighed og en hund.
P.T er jeg arbejdsløs for at gøre det hele lidt bedre smiley

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, kan slet ikke rumme alt det her, det er alt for hårdt for mig.
jeg kan ik bare lige sådan hokus pokus finde en lejlighed man må have hund i... det er sindsygt svært!
Jeg er hunderæd for jeg er nødt til sælge hende, jeg vil ikke også miste hende, hun er min guldklump, og alt hvad der er vigtig for mig... især nu når jeg står helt alene!

Trænger til lidt opmuntring nogen kloge gode ord??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sønderknust!
  • #2   13. feb 2010 det er hårdt at gå fra hinanden,jeg har prøvet det med 2 årig datter og hund og kat, det skal nok gå,det gjorde det her.håber det bedste for jer

• #3   13. feb 2010 Christine.. det er jo aldrig sjovt, når man går fra hinanden... eller kæresten går fra en, men du må se det som en mulighed for en frisk start. Du fortjener jo en som vil være sammen med dig, og ønsker en fremtid sammen med dig.

Du har jo en sød hund, som ikke er en af de racer, som er meget upopulære pt, så du skal nok finde et sted at bo. Det kan måske være nødvendigt at finde et arbejde, som du ikke gider i længden, men bare for at tjene nogle penge, og så du kan klare dig selv.

Det skal nok gå.. og du finder en ny kæreste når du er klar til det. Det er jeg sikker på.

Du må tage det stille og roligt, og så tage den tid du behøver for at komme videre.

Held og lykke med det... en trøstekrammer herfra...

• #4   13. feb 2010 Puha sådan noget er bare så utrolig svært. Har du ikke nogle venner du kan bo hos i nogen tid?

• #5   13. feb 2010 Åh, det er jeg søreme da ked af at høre! :'/
    Hvis dine forældre bor langt væk, har du så ikke en ven eller veninde der kunne huse dig og hunden et lille stykke tid?

• #6   13. feb 2010 Det kan jeg umiddelbart godt, men problemet er at det er en meget lille lejlighed de bor i, der er intet værelse til mig og man må ikke have hund under nogen omstændigheder...

Men i sidste ende bliver det vel også den eneste løsning for...

• #7   13. feb 2010 Kan du ikke gå på kommunen og bede om hjælp til bolig? Det er da ihvertfald et forsøg værd

Eller bo hos en veninde nogle dage? Evt få en veninde til at have din hund boende, og så du bor hos dine forældre og så er sammen med hunden hver dag

Men op med hovedet, det skal nok blive godt igen.

• #8   13. feb 2010 tak for de søde trøstende ord til jer alle....

Louise : du har selvfølgelig ret jeg skal helt klart finde mig et arbejde for ikke gå helt i stå... er lige blevet færdiguddannet i onsdags, og er i fuld gang med at søge.
    Og ja jeg skal ha en og fortjener en som ser en lys fremtid sammen med mig... det er helt rigtigt!

Desværre er der ingen af mine veninder jeg kan bo hos, for igen de må ikke have hund i deres lejligheder og så har de allesammen fast kæreste, så der er simpelthen ikke plads til mig.. smiley

PUHAAA altså det er simpelthen så pisse svært det her... !

Det er også synd for min hund Røskva, hun vil blive helt forvirret over alt det her.. det kan jeg ikke byde hende!

• #9   13. feb 2010 Åhh din stakkel smiley Mange varme tanker!

Hvis jeg var i din situation ville jeg prøve at finde noget familie eller venner jeg kunne bo hos ind til jeg fandt et sted hvor jeg måtte have hund. Så ville jeg gå igang med at søge job eller finde en uddannelse jeg havde lyst til at starte på (kender jo ikke din situation, så skriver bare hvilke muligheder jeg ser) smiley Jeg ville spørge min omgangskreds om de kendte nogle steder man kunne få job. Jeg ville tage alle typer job, for du kan jo søge andre jobs bagefter. Det gælder for dig om at komme ovenpå og finde et sted hvor du og din hund kan bo. Ellers må du søge kontanthjælp, så har du da lidt penge og kan klare dig for ind til du begynder på job/uddannelse.

Håber du har en god og kærlig familie der kan hjælpe dig gennem denne svære tid.

• #10   13. feb 2010 Jeanette det med kommunen kunen klart være et forsøg værd smiley det vil jeg lige undersøge nærmere...måske de kunne hjælpe mig lidt!

og igen jeg kender ingen steder hund kan være eftersom de ikke må have husdyr...

• #11   13. feb 2010 Puha, det er også meget at tage stilling til på en gang. Har han bedt dig flytte med det samme?

Selvom han ikke er forelsket mere, så kan han forhåbentlig empati for din situation og holder vel stadig af dig?

Det er forfærdeligt at sidde i din situation. Man har det af helvedes til og er sikker på at ens liv er gået i stå. Kan godt huske hvordan det er.

Én ting skal du huske, og det er at ligegyldigt hvordan og hvorledes, så skal det nok lykkes for dig at kommer videre, også med din dejlige hund.

Ligenu er det jordens undergang, men når du er kommet lidt videre og ud at det, så kan du se at alt er godt for noget.

• #12   13. feb 2010 Du skriver du er under uddannelse til sosu hjeælper. Kan du ikke søge den kommune hvor du er i praktik i, om lidt hjælp til bolig?

• #13   13. feb 2010 Christina : tak for dine søde ord...

heldigvis har jeg en helt igenenm fantastisk familie, det varmer om mit hjerte de er der for mig..!

jeg er lige blevet uddannet so.su hjælper, så der burde være nogen ledige job på markedet. smiley

• #14   13. feb 2010 Føler med dig....det er bestemt ikke en særlig rar situation du står i :o(
    Kunne han ikke bo imidlertidig et sted indtil du har fundet en bolig hvor hunden må være ?

• #15   13. feb 2010 jeg ville tage hunden med mig, den skal nok klare det selvom det selvfølgelig er en underlig situation for den. Den er jo glad bare den er hos dig. Du skal nok finde et sted hvor du må have hund.

• #16   13. feb 2010 Jeg skal en tur på kommunen kan jeg høre smiley det gør jeg på mandag...

Angående Røskva så må jeg finde nogen der kan tage sig af hende til jeg får tag over hovedet simpelthen... øv det bliver svært at tænke på at også skulle undvære hende smiley

men det bedste for min vuffer, så længe hun har det godt er jeg glad.

• #17   13. feb 2010 Vi havde en fyr i arbejde i den kommeune hvor jeg er sosu hjælper. Han blev skilt og stod uden bolig. Så tilbød kommunen ham en af de ældreboliger, der havde stået ledig længe. Måske du skulle spørge din kommune, om de har en sådan til dig. Med hund. Det er jo midlertidigt.

• #18   13. feb 2010 Hvor er det dejligt med alle jeres søde ord... !

Efter havd han sagde igår skulle jeg helst være uden inden meget længe. Han er hos hans mor nu, men er på vej hjem så vi lige kan ordne det med hunden...

Måske han vil sige han godt kan tage hende et lille stykke tid, men jeg ved bare at min stakkels hund så bare kommer til at sidde herhjemme og glo ud i luften...
    Han er ikke den der elsker at træne hende og lufte hende..

Jeg melder tilbage når jeg ved lidt mere om situationen... endnu engang tak allesammen smiley

• #19   13. feb 2010 Du må i hvert fald have rigtig meget held og lykke - og er da næsten sikker på der nok skal være nogen herinde, der gerne vil have din hund på en lille ferie, til du finder et sted at være.

• #20   13. feb 2010 prøv også bolig potalen .dk der kunne der også være held måske med ny lejlighed

held og lykke smiley

• #21   13. feb 2010 jeg har tilladt mig at lave en søgning for dig på københavns amt...det var der du boede ikk ?
    har ikke kigget nogle af dem igennem men så har du linket og kan selv lave en anden søgning der passer til dig
    http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_bolig.php?submitNewSearch=now&page=1&amtId=4&postnrArray=&boligTypeIdArr%5B2%5D=2&boligTypeIdArr%5B3%5D=3&boligTypeIdArr%5B4%5D=4&lejeLaengdeArr%5B%5D=4&huslejeMin=0&huslejeMaks=4000&stoerrelseMin=0&stoerrelseMaks=0&fritekst=&heltamt=1

• #23   13. feb 2010 Åh ja forresten... Der var en annonce herinde tidligere i dag, hvor de søgte en ung pige i huset. De var ved at starte noget pension e.l. op.. Og der var mulighed for at have hest med, hvis man havde en - nu kan jeg bare ikke finde annoncen. Men tænker, at det da helt sikkert kunne være en mulighed for dig at prøve at søge det job - så er der både job og bolig smiley Og når man kan have hest med, kunne det jo være hund også var ok smiley

• #24   13. feb 2010 Ved lige præcis hvordan du har det. Stod i næsten samme situation for 1½ år siden (det føles som igår). Vi havde været sammen i næsten 5 år, og min verden gik i stykker.. Der var "heldigvis" ingen hund at tage hensyn til, men måtte flytte hjem til mine forældre igen.. Den dag idag kan jeg stadig være ked af det engang imellem, men tro mig, det bliver bedre.
    For hver dag der går, vil du kunne se lysere og lysere på det, og der vil gå længere og længere tid imellem man kører helt ned i kul kælderen. Så hold ud, det skal nok blive bedre smiley

• #25   13. feb 2010 Hvis du er uddannet sosu-hjælper bør det ikke være et problem at få et job. Mht. hunde i din forældres lejlighed så mener jeg at have hørt at man gerne må passe hunde i op til 3 måneder, jeg er dog ikke sikker, men det er da værd at undersøge.

Rigtig trist situation!

• #26   14. feb 2010 Anne Julie F> Der står i min lejekontrakt at jeg ikke må ha hund men jeg gerne må passe hund i 3 måneder smiley

Er så lige blevet smidt ud da jeg har 2 smiley

Kommentér på:
Sønderknust!

Annonce