Sønderknust! {{forumTopicSubject}}
Ja ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her, har bare brug for at komme ud med det!
Min vidunderlige kæreste gennem 3 år slog op igår aftes...
Han ord er han ikke elsker mig mere som kæreste...Han hverken savner mig eller tænker på mig når vi er hver for sig, han ser ikke mere en fremtid med mig, som han altid før har gjort!
Han er min drømmefyr, mit et og alt!..... har ikke lavet andet end at græde græde og atter græde!!
Har et kæmpe tomrum og et hjerte der er flået i flere 1000 stykker... !
Vi bor sammen, men det er mig der skal flytte da det er hans lejlighed.
Oven i det hele er der min elskede hund som jeg nu er ikke ved hvad der skal ske med, hun er MIN hund og han vil ikke tage ansvaret for hende.. han havde hende kun mere eller mindre for min skyld.
Jeg står nu uden lejlighed og en hund.
P.T er jeg arbejdsløs for at gøre det hele lidt bedre
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, kan slet ikke rumme alt det her, det er alt for hårdt for mig.
jeg kan ik bare lige sådan hokus pokus finde en lejlighed man må have hund i... det er sindsygt svært!
Jeg er hunderæd for jeg er nødt til sælge hende, jeg vil ikke også miste hende, hun er min guldklump, og alt hvad der er vigtig for mig... især nu når jeg står helt alene!
Trænger til lidt opmuntring nogen kloge gode ord??
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Du har jo en sød hund, som ikke er en af de racer, som er meget upopulære pt, så du skal nok finde et sted at bo. Det kan måske være nødvendigt at finde et arbejde, som du ikke gider i længden, men bare for at tjene nogle penge, og så du kan klare dig selv.
Det skal nok gå.. og du finder en ny kæreste når du er klar til det. Det er jeg sikker på.
Du må tage det stille og roligt, og så tage den tid du behøver for at komme videre.
Held og lykke med det... en trøstekrammer herfra...
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 489
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
Hvis dine forældre bor langt væk, har du så ikke en ven eller veninde der kunne huse dig og hunden et lille stykke tid?
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 75
Men i sidste ende bliver det vel også den eneste løsning for...
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Eller bo hos en veninde nogle dage? Evt få en veninde til at have din hund boende, og så du bor hos dine forældre og så er sammen med hunden hver dag
Men op med hovedet, det skal nok blive godt igen.
nov 2009
Louise : du har selvfølgelig ret jeg skal helt klart finde mig et arbejde for ikke gå helt i stå... er lige blevet færdiguddannet i onsdags, og er i fuld gang med at søge.
Og ja jeg skal ha en og fortjener en som ser en lys fremtid sammen med mig... det er helt rigtigt!
Desværre er der ingen af mine veninder jeg kan bo hos, for igen de må ikke have hund i deres lejligheder og så har de allesammen fast kæreste, så der er simpelthen ikke plads til mig..
PUHAAA altså det er simpelthen så pisse svært det her... !
Det er også synd for min hund Røskva, hun vil blive helt forvirret over alt det her.. det kan jeg ikke byde hende!
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.960
Hvis jeg var i din situation ville jeg prøve at finde noget familie eller venner jeg kunne bo hos ind til jeg fandt et sted hvor jeg måtte have hund. Så ville jeg gå igang med at søge job eller finde en uddannelse jeg havde lyst til at starte på (kender jo ikke din situation, så skriver bare hvilke muligheder jeg ser)
Håber du har en god og kærlig familie der kan hjælpe dig gennem denne svære tid.
nov 2009
og igen jeg kender ingen steder hund kan være eftersom de ikke må have husdyr...
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Selvom han ikke er forelsket mere, så kan han forhåbentlig empati for din situation og holder vel stadig af dig?
Det er forfærdeligt at sidde i din situation. Man har det af helvedes til og er sikker på at ens liv er gået i stå. Kan godt huske hvordan det er.
Én ting skal du huske, og det er at ligegyldigt hvordan og hvorledes, så skal det nok lykkes for dig at kommer videre, også med din dejlige hund.
Ligenu er det jordens undergang, men når du er kommet lidt videre og ud at det, så kan du se at alt er godt for noget.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
nov 2009
heldigvis har jeg en helt igenenm fantastisk familie, det varmer om mit hjerte de er der for mig..!
jeg er lige blevet uddannet so.su hjælper, så der burde være nogen ledige job på markedet.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Kunne han ikke bo imidlertidig et sted indtil du har fundet en bolig hvor hunden må være ?
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.960
nov 2009
Angående Røskva så må jeg finde nogen der kan tage sig af hende til jeg får tag over hovedet simpelthen... øv det bliver svært at tænke på at også skulle undvære hende
men det bedste for min vuffer, så længe hun har det godt er jeg glad.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
nov 2009
Efter havd han sagde igår skulle jeg helst være uden inden meget længe. Han er hos hans mor nu, men er på vej hjem så vi lige kan ordne det med hunden...
Måske han vil sige han godt kan tage hende et lille stykke tid, men jeg ved bare at min stakkels hund så bare kommer til at sidde herhjemme og glo ud i luften...
Han er ikke den der elsker at træne hende og lufte hende..
Jeg melder tilbage når jeg ved lidt mere om situationen... endnu engang tak allesammen
maj 2005
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
held og lykke
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
har ikke kigget nogle af dem igennem men så har du linket og kan selv lave en anden søgning der passer til dig
http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_bolig.php?submitNewSearch=now&page=1&amtId=4&postnrArray=&boligTypeIdArr%5B2%5D=2&boligTypeIdArr%5B3%5D=3&boligTypeIdArr%5B4%5D=4&lejeLaengdeArr%5B%5D=4&huslejeMin=0&huslejeMaks=4000&stoerrelseMin=0&stoerrelseMaks=0&fritekst=&heltamt=1
maj 2005
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
For hver dag der går, vil du kunne se lysere og lysere på det, og der vil gå længere og længere tid imellem man kører helt ned i kul kælderen. Så hold ud, det skal nok blive bedre
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Rigtig trist situation!
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 141 Svar: 896
Er så lige blevet smidt ud da jeg har 2
Sønderknust!