Far Forsvundet!! {{forumTopicSubject}}
Aner ikke om jeg må oprette dette på det her forum. Men nu forsøger jeg... Hvis nogen nu skulle se ham på en vandretur med hunden...
Mine små misserne har nu i en uge stirret fortrivlet op på mig fra gulvet af da deres far er forsvundet.
Jeg ved der er lavet et emne om at en kat der betyder meget for mig allerede.. men emnerne forsvinder i siderne. så nu prøver jeg igen i håb om at nogen har set denne dejlige skat...
Baloo var tidligere både mig og min ekskærestes kat men da vi gik fra hinanden blev vi enige om at Baloo tog med ham og killingerne blev hos mig.
Baloo har dog stadig en stor plads i mit hjerte og han vil altid være min lille skat selvom han ikke bor hos mig, jeg er sønderknust da han nu er forsvundet fra min ekskærestes lejlighed og har været væk siden den 3/9. Han gik ud for at strejfe lidt som sædvanlig om aftenen og er ikke vendt hjem siden.
Han er normalt ikke den store strejfer og derfor mig og min ekskærestes bekymring...
Mine små killinger og jeg ville derfor gerne hører om nogen havde set deres far?
Han er en hvid, gråstribet med brune stænk i pelsen på ca. lidt over et år. Han elsker mennesker og er en meget social, kontaktsøgende og kærlig kat der normalt giver en del lyd fra sig.
Baloos hale minder lidt om en vaskebjørnehale på aftegningerne og hans næse er lyserød som kendetegn.
link til billede:
http://i2.photobucket.com/albums/y26/Uglegurt/HPIM1483.jpg
Adressen han er forsvundet fra er:
Jersie strandvej 101, 2680 Solrød strand
Han er øremærket med følgende:
CMX029
Hvis nogen ser denne dejlige smukke hankat kontakt da venligst
André Pape på telefon 21485306
eller
Bettina Laursen på telefon 20499269
Jeg har oprettet eftersøgninger på både dyreværnets hjemmeside og mange andre steder men prøver nu igen her og håber inderligt på nogen har set ham. Frygter at han er låst inde i et skur eller værre endnu... kørt ned.
Piv og triste øjne fra killingerne og mig..
Beder for at han stadig er derude
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg har dyrlæge derinde, så skal nok holde øje, når vi går derind ad...
Håber han kommer hjem igen..
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
(link fjernet)
Ring til Jerise, Solrød, Karlslunde og Greve dyrlæger. Så noterer de det. Men det har du sikkertt gjort.
Far Forsvundet!!