{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Så meget for integrationen... {{forumTopicSubject}}

"Der er indvandrerkvinder, hvis mænd ikke mener, at kvinderne må deltage, hvis der er andre mænd til stede"

(link fjernet)

Wuhuuu hvor det går .

Først svinekød forbudt i institutionerne.
Dernæst mænd forbudt på skolerne.

Hvad bliver mon det næste ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så meget for integrationen...
  • #1   4. feb 2010 ikke det fjerneste ;O)

• #2   4. feb 2010 Ja, CE. VI skal integrere os. Sådan er det.

• #3   4. feb 2010 Tjaaa, hvis det er måden at få kvinderne ud af "busken" på, så ser jeg ikke de store problemer i det.....

Men dejligt pressen og DF endnu engang får lidt at råbe op om

• #4   4. feb 2010 Når man vælger at holde et møde kun for kvinderne, må der jo efterfølgende være et "åbent" møde, eller også referat til fædrene.

• #5   4. feb 2010 Tænk engang hvis sådan noget her kunne være med til at fremme at de muslimske kvinder fik noget at skulle have sagt på hjemmefronten og sådan noget her måske var med til visse blev mere frigjorte?

• #6   4. feb 2010 Elena, er helt hundrede på de danske fædre ikke bliver snydt.

De kan jo som alle andre forældre ringe til skolen og bede om et møde

• #7   4. feb 2010 Charlotte, jow det mener jeg faktisk.

Fordi der bliver afholdt et møde mere, så burde der ikke ryge den store undervisningstid.

Jeg ville jo få et referat af barnet´s mor som havde været med til mødet, så det ville stille mig fint tilfreds.

• #9   4. feb 2010 ja så skal der tages hensyn igen igen igen til dem,hvorfor rejser de ikke bare hjem hvor alt er som de vil have det skal være
    M

• #10   4. feb 2010 Indtil videre snakker vi et møde, for at stoppe mobningen i en klasse.

Skulle der være en enlig far eller 2, så er jeg helt sikker på klasselæren er klar over det og orientere eller frembringer deres synspunkter på mødet

• #11   4. feb 2010 vi bliver fremmede i vores eget land!!!
    M

• #13   4. feb 2010 der er rigtig mange muslimer som ind ordner sig det danske samfund,og så er der de muslimer som tolker koranen HELT som de selv syntes ,og det er dem der er farlige.
    M

• #14   4. feb 2010 Jo mere vi gør for og integrere os i deres liv , jo mindre gør de for og integrere sig i vores.

• #15   4. feb 2010
    Brug hjernen, før du køber hund. S
    tror du ramte helt rigtig der.
    M

• #18   4. feb 2010 Ja, Krumme. Det er jeg også bange for.

• #19   4. feb 2010 vores blødsødenhed bliver vores undergang.
    M

• #20   4. feb 2010 "Disse organitatione er økonomisk stærkt støttet af Saudi, så mon ikke det en dag lykkes"

Indtil videre går det da meget godt.

Små bider, så glider det hele nemmere ned.....godt hjulpet på vej af de ihhhhh så forstående pædagoger.

• #21   4. feb 2010
    **Charlotte DKK Snob** ;
    jeg stemmer helt klart DF.
    og Glistrup havde fat i noget af det rigtige,han fik bare formuleret det på en lidt uheldigt måde.GG
    M

• #26   4. feb 2010 I forbindelse med hele denne debat vil jeg gerne invitere Jer med ind i en facebook gruppe, som allerede nu har knapt 8.500 medlemmer.. Alle disse medlemmer meldte sig til gruppen efter dte sidste tiltage som blev taget på seks århusianske daginstitutioner.. Her debatteres der i en saglig, sober tone.. (Jeg kan dog ukke udelukke at der ikke engangimellem kommer en sur invandre som vil dræbe os alle og kurt, det er desværre sket, og han fik en anmeldelse) Men alt i alt er det en super gruppe, som ligger meget tørre fakta på bordet, og debatterer herom..

(link fjernet)

• #28   4. feb 2010 er allerede medlem.GG
    M

• #29   4. feb 2010 Hehe.. smiley Vi mangler 1500 endnu..
    Husk nu at alle må oprette debatter derinde, og alle har ret til deres mening og at ytre den.. smiley

• #30   4. feb 2010 tror nu ikke at det er koranen der er synderen, den ligner biblen til forveksling. Det er mere traditioner og kultur der gør sig gældende.

Vi skal jo ikke så forfærdelig mange år tilbage, hvor danske kvinder også gik hjemme, og det var manden der 'styrede' hjemmet, økonomien og børnenes 'opdragelse', så som tæsk, fars ord er lov, osv og hvor manden ikke indgik i de huslige pligter og gøremål.

Gifte kvinder gik heller ikke i byen selv, klædte sig anderledes, og manden skulle bede om kærestens hånd før giftemål, der skulle lyses i kirken, som skulle give grønt lys for ægteskabet osv.. Når man sidder og kigger gamle billeder, er der også mange kvinder som har tørklæde på, godt nok bundet på en anden måde.

Børnene tog sig af de gamle forældre, som igen tog sig af børnebørnene

Udviklingen i DK er gået RIGTIG stærkt, og hvis man ønsker at andre skal leve som os, er vi jo nødt til at åbne døre i stedet for at lukke dem.

Jeg synes det der har fejlet i DK er integrationen, når man åbner dørene for mennesker på flugt, mener jeg også vi har en forpligtelse til at sørge for at de kommer ind i samfundet, stille krav start og bliver en naturlig del af områderne, og ikke blot blev parkeret på bistandshjælp, samlet i lejre og hvor ghettoerne opstår som en naturlig ting, når man er 'i vejen', i stedet for at få gang i dansk og kulturundervisning fra dag 1.

Der er en opdeling i 'dem' og 'os', og når man ikke føler sig velkommen og tryg, er det meget svært at komme ud af busken og blive ordenlig integreret.

Hvis jeg tænker på hvordan mange danskere 'klumper' sammen i udlandet, f.eks. Danevang i USA, hvor der er et helt dansk samfund, på trods af at de er integreret i det amerikanske, og de danske 'økonomiske flygtninge' i Sverige, som kan få en pæn økonomisk fordel ved at broen er kommet.
    I Nord Tyskland, hvor danskerene også flytter til, for at få billigere skat, moms osv. men stadig arbejder i DK, og dermed får økonomisk vinding.

Grunden til at de er blevet accepteret er jo, at de har følt sig velkomne og er blevet taget godt imod.

Jeg ved godt at deres kultur minder mere om vores og det derfor er nemmere, men helt ærligt, hvis det var blevet gjort ordenligt, så kunne vi have et lærerigt multikulturelt samfund, hvor man kunne kombinere det bedste fra alle kulturer. Hvilket den danske kultur ikke ville tage spor skade af.
    og hvad folk tror på, og gør inden for hjemmets 4 vægge, vedkommer jo ikke andre.

Min 'bøvs' blev lidt lang, men mener det er vigtigt, at man ikke kun lige ser hvad der sker ud for sin egen lille næsetip, men også prøve at sætte sig ind i andres problemer, og finde empatien frem:-)

god dag til jer allesammen.:-)

• #35   4. feb 2010 Jeg har ikke læst tråden, men må kommentere på trådstarten.

CE - det lyder ikke som om, det er integration der er dit foretrukne mål, men derimod assimilation.

Og den model tror jeg ikke du skal regne med fører noget som helst godt med sig.

• #36   4. feb 2010 Jeg har ikke intention om at omvende dig fra DF, vi lever heldigvis i et frit lang, hvor man kan stemme som man vil, og have sin egen mening.

Det vi ser, er jo netop konsekvensen af fejlslået integration fra start. Det er der jeg vil hen smiley

• #37   4. feb 2010 NU fik jeg så læst tråden..

Og den er godt nok skræmmende.

Karin - din bøvs kunne være min bøvs :o)

Alting starter med os selv - men hvis udgangspunktet er, at man er bange for at nogen vil overtage verdensherredømmet hvis man giver dem en smule plads, så kan jeg godt se det er svært overhovedet at starte en integrationsproces.

• #40   4. feb 2010 CH

"men hvis udgangspunktet er, at man er bange for at nogen vil overtage verdensherredømmet "

Så du hvad Charlotte skrev længere oppe:

"målet er , det stod der på skiltene, at hele verden engang skal være styret af muslimer ."

• #41   4. feb 2010 Sorry, Krumme - men jeg mister altså ikke mine værdier fordi en skole holde et far-frit møde..

MINE danske værdier stikker en smule dybere end det.

Jeg er ikke så forfærdeligt bange for danskheden - den lever i bedste velgående. Dog synes jeg en del af den er blevet så ekstrem, så jeg langsomt begynder at tage afstand fra den.

Dannebrog er ikke så smukt som det har været.

• #42   4. feb 2010 Den reelle trussen er radikalisering. Og det er om ekstremisten hedder Langballe eller Muhammad.

• #43   4. feb 2010 Elen, jeg betaler min skat med glæde, det er jo ikke kun mig der får noget ud af den. Jeg blander mig ikke i hvad folk bruger deres penge på, om de selv vil 'sulte' og dermed hjælpe deres fattige familiemedlemmer, det er deres sag.

men jeg bliver forarget over snyd, for det går jeg bestemt ikke ind for! Jeg har i min gang i sygehus- og dagpengesystemet hørt om mange som snyder det danske samfund, og det er absolut ikke 'de fremmede' som har eneret på denne måde at fuske!

Det er jo i bund og grund ikke de fremmede der har lavet reglerne i bistandsloven og de andre love der kommer ind over, derfor kan man jo heller ikke klandre dem for at det er gået galt, jeg synes man skal 'skyde' på dem som har lavet reglerne, i stedet for at skyde på dem som gør brug af det.

• #44   4. feb 2010 a pro pro så fortalte de i pressen for et par dage siden, at indvandrekvinder faktisk i højere grad en danske kvinder deltager i aktiveringsprojekter.

Hmmm... Men det er jo nok bare deres måde at islamisere DK på... ;o)

• #45   4. feb 2010 Det er rigtigt CH

Jeg hørte også at indvandrerne fik flere tilbud fra jobcentrene end "vi andre".

Der skal godt nok heller ikke meget til. På 1,5 år har jeg ikke fået ét eneste tilbud ;O)

• #46   4. feb 2010 Charlotte, ja for det kan da UMULIGT være fordi, de prøver at få tingene til at fungere....

• #49   4. feb 2010 Bliver nødt til at smutte.

Men først vil jeg lige give CH ret i den her:

"Dannebrog er ikke så smukt som det har været."

Næh, det tog pynten af Dannebrog da muslimerne trampede på det og satte ild til det.

• #50   4. feb 2010 Man ser desværre at flere og flere hensyn taget til muslimerne, ikke taler til etniske Danskeres flertal. Lovgivningingen i Danmark endnu ikke ændret, således at de forbud der er på seks danske institutioner mod at tilberede og servere svinekød, men at forbudet er kommet grundet institutionernes ledere, der har taget et valg om ikke at servere det. Danmark og danskerne har ikke valgt det, men lederne fra de omtale institutioner er Danskere. De har taget valget om at forbyde det, og dermed ikke viser hensyn til den enkelte Danskers frie valg. Valget skal i mine øjne være ved lov. At de som ønsker en speciel føde for deres barn, selv må stå til ansvar for det, og give barnet den nødvendige mad med hjemmefra,hvad enten det ligger til grund at det er en sunhedsrissiko at få en special føde, f.eks. alergi, eller religion.

Det er jo ikke nogen hemmelighed at Danmark er det mindst religiøse land i Verden. Hvilket da også kom som en stor overraskelse for både Præsident Barack Obama og Oprah Winfrey under deres besøg sidste år. Ikke mindst da de blev forelagt statestikken, som underbygger at Danskerne samtidigt er det mest lykkelige samfund i Verden. Vi bør glæde os over denne fantastiske "titel", af en sejr til det Danske velfærdssamfunds borgere.
    Min opfattelse af af mange danskere er at de vil bevare den velstand, den lykke og den glæde som er opbygget gennem mange år, underbygget at vi lever højt på Danske traditioner og en grundlæggende god kultur som går i arv gennem mange generationer.

Danmark er som land, grundlæggende baseret på den lutherske kristne kirke, og mange Danskere ser sig selv og folket som protestantiske kristne. Dog hvis man spørger den enkelte Dansker om dåb, konfirmation, giftemål og envidere besøg i kirken, så bærer det mere præg af tradition, i stedet for en egentlig kristen hændelse, dermed underbygger statestikken udført over Danmarks befolkning, at Danmark er det mindst religiøste land i Verden og det lykkeligste.

Det er min opfattelse at Danskerne generelt har en god forståelse og respekt for de forskellige religioner i Danmark. Dog er det meget forskel på at respektere, forstå og så til at acceptere at det bliver fremført offentligt. Der har i Danmark været forbud mod af fremvise religiøse symboler i retsligt anliggende, i mange år. Dette forbud har været forsøgt ophævet af en muslims kvinde som kræverede sin ret til at bære tørklæde. Når nu Danmark grundlæggende har haft forbud mod disse symboler, så er det jo fordi den enkelte person skal anses som upartisk og objektiv, og skal handle ud derfra, for folkets bedste, uden indblanding af egne private anliggende eller udfra religiøs overbevisning. -og den opfattelse af personen, gøres blot mere troværdig uden at bære religiøse symboler.

Mange Danskere, inklusive mig selv, har svært ved at acceptere når en person eller gruppe af personer præger samfundet i den ene, eller anden retning, med deres religiøse overbevisning som grund. Dels fordi det ikke er samfundets norm og i visse tilfælde ej heller ret. Etniske Danskere er dog stadigt flertallet i det Danske land. Vores kultur og normere, etiske og moralske, skrevne som uskrevne regler, bør være dem som skal efterleves i dette samfund. Ret og lov skal være ens for alle. Når en flygtning dermed vælger at flygte til Danmark, får de en ny mulighed, for at få et nyt og mere anstændigt liv, forudsat at de følger den Danske lovgivning, og integrerer sig efter samfundets normer. Normerne må være bestemt af hvad flertallet af etniske Danskere efterlever. Tillader deres religiøse overbevisning dem ikke af efterleve dette, så har de dem valget frit, enten at praktisere det hjemme eller søge andet steds hen. Alt andet vil skabe konflikter, vrede, had og tilsidst oprør og i værste ilfælde, krig. -Og når alt kommer til alt, vil alle vel ønske der er fred? -Det må alle og især gøre en indsats for. -OGSÅ hvis det indebærer at lade de religiøse symboler af enhver form, blive hjemme.

Rent hypotetisk; Hvad ville ske hvis en gruppe af personer, fra alle Verdens religoner mødtes? Det er set tusinde af gange, og er fortsat grunden til krig i mange lande idag. Religion.

Halalslagtning er hovedsageligt fordi der er en nødvendighed for eksport i Danmark, og fordi der er marked for det. Dog kan man, igen vide sig sikker på at halalslagtning er en religiøs hændelse. -Og hører ikke hjemme i det Danske samfund som eneste mulighed for at spise kødet. Det understøtter ikke det frie valg. Selvfølgelig skal de have valget om at få halalslagtet kød, men folkemængder som ikke er muslimer, skal have muligheden for at kunne købe et stykke godt kød som ikke er halalslagtet. Det har vi stort set ikke.

Folk himler stadig op pga. vores famøse Mohammed tegning, og anser den som en provokation, det mener jeg på ingen måde er tilfældet. Satire har eksisteret i årtusinder som spot, sarkasme, spydighed, latterliggørelse. Formålet med satire er generelt at udstille og revse tåbelighed eller uretfærdighed i alle dens former: forfængelighed, hykleri, pedanteri, idyllisering og sentimentalitet med henblik på at fremkalde reformer, at illustrere menneskelige svagheder eller blot at underholde, og med stor generalisering, da det fremviser stereotyper af alle folkefærd som alle kan genkende!

Vi gør det ikke for at provokere, vi gør det fordi det morer det danske folks flertal. Fordi det er den kultur, og den tradition der er i Danmark, og som har eksisteret i mange århundreder. -Og det skal de blive ved med.

Efter min overbevisning, så skal der ikke tages specielle hensyn til invandrer. De har valgt at tage til Danmark, det er deres job, at integrere sig, for mindst mulig samfundsøkonimisk belastning og for mindre konflikter, værktøjet stillet til rådighed står dem frit for at benytte, GRATIS. Kan de ikke indrette sig, pga. personlige eller religiøse uoverenstemmelser iht. det danske samfunds normer og love, så må de jo overveje at finde et andet sted at være. -At begynde at lave særregler for dem, opildner folket, og vil med tiden vises mere og mere. Det skal være ens for alle.

• #52   4. feb 2010 Kors i skuret, jeg bliver pissed over denne tendens til at pålægge andre mennesker meninger, holdninger, intentioner.

Hvordan kan NOGEN bilde sig ind at de kan vide, hvordan hele befolkningsgrupper tænker og hvad de ønsker af livet og fra livet?

Hvordan ved I det.

Synes det er arrogant, fordomsfuldt og... ja fy for pokker, det gør mig gal helt ind i knoglerne.

Jeg er barn af en mand, der kom til DK fra Tyskland i 1945. Og den behandling som denne tråd afspejler blev han udsat for i årene herefter. Det er beskidt, ulækkert, usympatisk og ja - DYBT uvidende.

Jeg skammer mig over mit land når jeg læser sådan noget. Tænk at sidde så højt på strå og så ikke unde andre mennesker noget godt - og ovenikøbet tørre ansvaret af på dem og så vaske hænder og pudse glorier bagefter.

Ja, sorry - men dette her ligger mig ikke fjernt. Jeg er selv en mørklødet dansker med en smule tyske aner - men da jeg var yngre blev jeg forvekslet med en indvandrer og HOLD da KÆFT en behandling, jeg nogengange modtog.

ADR!

• #53   4. feb 2010 Charlotte, du taler om motivet for at tage hertil. Det ligger temmelig fjernt fra, hvordan der så er, når man først er landet her.

Og - der er strammet temmelig meget op på mulighederne for at komme til DK. Det er ikke længere muligt at være bekvemmelighedsflygtning i DK, og det er også HELT ok.

Men når man først er her, så skal man dælme behandles med respekt.

• #54   4. feb 2010 Krumme - Vi har præcist samme problem her.. Invandrene har lige fået et aktivitetshus til 22.2 mio kr.. Derudover får de gratis ture til tivoli i KBH, gratis tysklandsture, kommer gratis til fodboldkampe, billetter til biffen og særlige svømmedage i den lokale svømmehal, lommepengeordning osv.. Jeg bliver fandme harm! Hvor mange danskere har ikke råd til at give deres børn særlige oplevelser? -De får det sgu ikke gratis, og et helt aktivitetshus oven i hatten, hvor der er alt hvad øjet rækker i spillemaskiner, fladskærmstv, og you name it! -Og efter kun få måneder.. Hvad er der så sket? Ja det er jo ihvertfald ikke de danske børn som laver indbrud dernede og ødelægger det hele, de aner jo stort set ikke hvad huset indeholder, da det er til invandre!!!

• #56   4. feb 2010 Hørte i radioen den anden dag at i år 2050 vil en tredie del af Danmark være af anden etnisk baggrund, det er sgu skræmmende...
    Godt jeg nok ikke lever til den tid.. Og ja jeg stemmer ihvertfald også DF smiley

• #57   4. feb 2010 Daisie - nogle gange bliver man nødt til at se tingene i et lidt bredere perspektiv...

Jeg smutter ud af tråden, den pisser mig alt for meget af....

• #61   4. feb 2010 Joan, ja det er enormt skræmmende.. Se denne dokumentar video:
    http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU

• #64   4. feb 2010 Daisie - Det er op til dig selv. Ikke destomindre er det tørre facts, som med lidt søgning på goggle under statestikker understøtter det..
    Nu vil jeg hoppe i bad og smutte på job.. Vender tilbage senere.. smiley

• #65   4. feb 2010 jeg syntes det er fint nogen vil bukke og skrabe for muslimer,det bliver bare ikke mig.
    hvad med at tænke på vores soldater som mister arme og ben i deres krige,og når de så kommer hjem skælder vi ud over de kommer i første række til behandling af ben protese osv,men muslimerne kommer åbenbart i første række i dagens danmark.
    Bare lige et surt opstød...sorry
    M

• #66   4. feb 2010 Jeg synes det er fint, der er mange der integrerer sig, men synes godt nok de skulle pakke deres ting og smutte, hvis ikke de vil gøre noget for det!
    Og ja, hørte også godt mange invandrer kvinder er i aktivering og det synes jeg bestemt er en rigtig dejlig ting! De gør jo også noget for at integrere sig.

Men ellers er jeg næsten enig med M..

Hvor er det godt, der er længe til næste folketingsvalg. Det bliver godt nok svært!

• #68   4. feb 2010 Jeg må indrømme jeg har meget svært ved at sætte mig ind den tankegang mange af jer har. Det der er mest skræmmende er at alt bliver opgjort i penge, penge og penge.

Det er skræmmende at alle skal være 'ens' man skal puttes i små kasser, socialt, økonomisk, religion, udseende, væremåde osv. og hvis man ikke lige passer ind i en eller flere kasser, ja så er man lagt for had.

Hvor kommer det menneskelige ind?? Hvor er empatien for menneskers forskellighed?

Det synes at være rigtigt at 'det bedste forsvar er et angreb', og jeg kan kun have ondt af at så mange går glip af det positive og givende i livet.

Det kan godt være at DK er udråbt til verdens lykkeligste folkefærd, men det er jo nok afspejlet af velstand og økonomi.

I må hygge jer i tråden, og jeg håber da I får alle jeres opsparede frustrasioner ud, selv om skydeskiven måske er sat lidt lavt!

• #69   4. feb 2010 Mener nu ikke jeg bukker og skraber for muslimerne, men jeg er ikke muslimforskrækket som andre måske er ?

Stod det til mig, så kom danske soldater i første række og blev tilbudt de bedste behandlingsmuliger, uanset pris.

Men synes ikke det kan stilles så firkantet op....

Der skrives en del om fanatikere i tråden og synes da nok også nogen herinde lyder meget fanatiske, men det er jo straks noget andet, når det er vores "egne"

Vi har heldigvis lov til hver vores mening smiley

• #70   4. feb 2010 Karin - For mig at se er det ikke ligegyldigt, at de kan komme her med alle deres "regler" (tørklæde, mænd vs kvinder, mad o.l.) og bare gøre det de vil. Sådan BURDE det nok være, ja, men..
    Hvis jeg tager ned til deres lande, så vil de pålægge mig forbud mod at gå en del steder uden at være dækket til - det er ikke nogen regel jeg har fra min kultur. Jeg har "regler" om at spise hvad jeg kan lide og synes om, at gå i det tøj jeg føler mig tilpas i o.l. Og jeg må ikke opføre mig som dansker i deres lande. Ikke alle steder.

• #72   4. feb 2010 Elen@ :
    genialt
    kunne ikke siges meget bedere
    M

• #73   4. feb 2010 nu er det jo ikke 'dem' der laver særreglerne, det er kommunerne i dette tilfælde. Synes heller ikke man skal tage de danske normer og værdier væk, men begrige dem med andre alternativer. Det kan da kun være godt for 'dem' og os.

• #74   4. feb 2010 begrige = berige:-)

• #75   4. feb 2010 Karin - nu dette eksempel med møderne på skolen.... det syns jeg ikke er, at berige med alternativer... ej heller den med svinekød i institutioner.... det er da lige præcis at FJERNE noget (svinekød og mænd til møder)
    det er helt okay at gøre plads til forskellige mennesker... der hvor jeg står af, er når tingene bliver ændret på bekostning af.... ja..... danskere........

T

• #77   4. feb 2010 T = der er vi enige, siger netop at der ikke skal rykkes på de danske normer og værdier.

Vi ved ikke hvad godt der ville komme ud af det møde, hvis det bliver gennemført. Hvis man ikke kan få folk til at komme på den ene måde så må man søge alternativer.

og da dette møde drejer sig om mobning, kunne det være fristende at tro, det kunne hjælpe, hvis mødrene kom på banen også.

synes man skal se på mulighederne i stedet for begrænsningerne:-)

• #78   4. feb 2010 Hold da fast!

Skrup skør tråd.... kan ikke andet end at ryste på hovedet over folk og deres usle meninger!!!!!!

Foruden det, vil jeg lige bakke op om det disse mennesker skriver:
    Karin J .
    *CH* Tavlemafioso !

øv øv øv øv...! Sørgelige mennesker!

• #79   4. feb 2010 • Hector Radiator •
    er vi sørgelige mennesker fordi vi ikke deler samme holdning som dig.
    Hvad bilder du dig egentlig ind!!!!!!
    M

• #82   4. feb 2010 Det er fandeme uhyggeligt hvis det er fakta.
    M

• #84   4. feb 2010 så det også lige i nyhederne, men som sædvanligt bliver myggen større og større i løbet af dagen:-)

• #92   4. feb 2010 har heller aldrig hørt om en mødregruppe på en skole...... som charlotte siger er det for nybagte mødre... og har intet med skole at gøre.....

T

• #93   4. feb 2010 Men lad dem nu få den aften .. Hvor ondt ka det gøre

Ja lad os blive ved at sige det

Lad dem nu få , lad dem nu få
    de forlanger og forlanger sgu,hvad bliver det næste mon
    M

• #97   4. feb 2010 de bliver jo ikke integreret(staves) hvis der KUN er indvandre kvinder,så skal de jo blandes med danske kvinder,og det vil de jo ikke
    M

• #98   4. feb 2010
    Gizmo @
    slap af søde ven
    M

• #100   4. feb 2010 Gizmo @
    jeg har været udsendt til flere muslimske lande så JA jeg VED hvad jeg snakker om
    M

• #101   4. feb 2010 Gizmo @
    Jeg kender til deres kultur og deres tanke gang og den er sgu ikke for børn skal jeg lige hilse og sige
    M

• #103   4. feb 2010
    Gizmo @
    Det er jeg da sørme ked af,bare jeg nu kan sove i nat,GGGGGGGGGG
    M

• #105   4. feb 2010 Gizmo @
    Nu er det krigs situationer jeg refarere til
    Og ja der ER da også positive oplevelser,men det er få
    M

• #107   4. feb 2010 Gizmo @

hvad mener du? forstår ikke lige dit spørgsmål...

M

• #109   4. feb 2010 det møde er både for etniske danske- og nydanske kvinder. Synes det er fint at de lære nogle etniske at kende den vej, det kan også være med til at støtte dem, så de får kontakter udad til, og den vej blive bedre integreret.

Der er jo også drengeklubber og pigeklubber, som gør at de unge kan komme ud blandt andre, det er da at foretrække at de lære at møde hinanden sådanne steder, frem for at de hænger på et gadehjørne.

• #110   4. feb 2010 Gizmo @
    Der er rigtig mange muslimske Bosnier så der er noget du har misforstået,men de er ikke fanatiske i Bosnien
    Bosnien er delt op i serber,kroater,og muslimer eller var
    M

• #111   4. feb 2010 og da jeg var der i 95 lå jeg i den muslimske del af Bosnien
    M

• #112   4. feb 2010 så hver morgen blev jeg vækket af en frygtelig larm fra en moskee
    det var sgu næsten det værste ved den udsendelse.GGG
    M

• #115   4. feb 2010 Gizmo @
    Men så kan jeg fortælle dig at, det dine forældre har fortalt dig er ganske sandt.
    Og det har været frygtelig for dem.
    men som skrevet før er de Bosniske muslimer ikke de værste af slagsen.
    M

• #117   4. feb 2010 Gizmo @
    jeg gider heller ikke rigtig skrive mere om det,

og tak.
    M

• #119   5. feb 2010 Her på HG kan man fristes til at sige "det er halen der logrer med hunden!"

• #120   5. feb 2010 "Så meget for integration"... Ja og så meget bavl for et enkelt forældremøde kun for kvinder i én klasse..
    Jeg forstår sgu godt hvis skolerne ikke længere tør nytænkning og ikke længere tør afprøve nye tiltag.. Alt de gør bliver jo blusset op i ekstremer og konsekvenser...

• #121   5. feb 2010 nemlig Ginne, hvis man ikke gør noget er det galt, og når man gør noget, så er det endnu værre:-/

• #122   5. feb 2010 Hvem siger det er galt hvis man ikke gør noget ?

Altså hvis danskere gør som danskere plejer at gøre.

Kommentér på:
Så meget for integrationen...

Annonce