{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Så meget for loyalitet. {{forumTopicSubject}}

Herhjemme er jeg hundens favorit. Jeg arbejder "kun" 32 timer om ugen, så er derfor lidt mere hjemme, jeg går også lidt længere ture med hunden og så er det mig, der går til træning med hende. Hvis vi begge er hjemme, men ikke i samme lokale, så vælger hunden næsten altid mit selskab.
Nu er det sådan, at min mand og jeg ikke kunne få ferie sammen, så vi har holdt forskudt. Min mand har haft ferie først, og har derfor taget sig mest af hunden. Gået ture, givet mad, leget osv., mens jeg har arbejdet. Det resulterede så at manden blev favorit og jeg kom ned på 2. pladsen. Nu har jeg haft en uges ferie, så er kommet op på 1. pladsen igen.
Har I oplevet, at hunden har skiftet favorit person?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så meget for loyalitet.
  • #1   31. jul 2015 Ja! Vi oplever meget tydeligt, at den person der træner og fodrer, er den person hundene lytter til.
    Da min mand havde været bortrejst pga arbejde en måned, kunne han rende og hoppe da han kom hjem igen.
    Da jeg lå og kastede op på sofaen i to mdr, ville hundene ikke lystre mine kommandoer, da jeg igen fik det bedre.

• #2   31. jul 2015 nix - min kæreste kan gøre ALT det sjove med rotteberg, leg, gåture og fodring og jeg tage tjanser som negleklipning og bad i ugevis - og det er stadig mig og kun mig, der for alvor bliver lyttet efter. sådan er myndesindet altså smiley loyal til den bitre ende.

• #4   31. jul 2015 Årh herhjemme er Pelles favorit min kæreste... Pelle er 5 år nu, jeg har kendt ham i fire.. Det er mig der træner med ham, tager ham på playdates og lange ture og han elsker stadig Michael højest smiley

Vi har heldigvis haft familieforøgelse i form af en Golden ved navn Carlo som er en rigtig mors dreng, så i det mindste er jeg yndlings hos 50% af hundene herhjemme smiley

• #5   31. jul 2015 Nej, men han er begyndt at ignorere min datter.. Hun er tit "bare" en papegøje af hvad jeg siger (Hun er 6 år) så det er kun godt han ikke reagere hver gang hun siger noget smiley

• #6   31. jul 2015 Nix smiley
    Det er mors vovser uanset hvad smiley

• #7   31. jul 2015 Nope - herhjemme er det min mor, der er favoritten. Det er hende hunden gerne vil putte tæt med, nusse med, reagerer på osv; det gør hun ikke på samme måde med os andre. Glææder mig til at købe min egen hund, der er MIN smiley :D

• #8   31. jul 2015 Nu har jeg været på krykker de sidste 6 uger og derfor har kæresten overtaget alle gåture, og står også primært for det sjove. Før var det primært mig der stod for gåturene.
    De to har da helt sikkert fået et endnu stærkere bånd.
    Men det er nu stadigvæk mig hunden kommer til, hvis der er noget. Og han kommer også stadigvæk rigtig meget til mig for nus og kæl, så det er jeg lykkelig over smiley Og han synes det er fantastiske når jeg kommer med på tur i kørestolen smiley
    Tror nogen gange han synes jeg er uendelig kedelig, men hans behov bliver jo til fulde opfyldt af kæresten, og føler egentlig ikke at balancen imellem os er rykket. Men nu har han også altid være glad for kæresten smiley

• #10   1. aug 2015 Jeg har en whippet og det er så nemt: hun vil kun gå tur med min mand, hvis jeg ikke er her.
    Vores anden hund er derimod en loyalitetstøjte, som deler ud til hvem som helst der kunne tænkes at have godbidder, kæl, gåture eller andet til hende.
    Normalt ved hun præcis hvem hun skal gå til for at få det hun vil have. Fx kæler min mand åbenbart bedre end mig, for hun kommer kun til mig for kæl hvis han ikke er hjemme.

• #11   1. aug 2015 Loyalitetstøjte smiley :D smiley

• #13   2. aug 2015 Herhjemme er det faktisk delt ret pænt synes jeg, selvom det er mig der primært står for dem. Men der er ingen tvivl om hvem der er deres favorit, når det kommer til stykket. Lucky var f.eks. i narkose i går, fordi han skulle have ordnet tænder, og da han kom hjem, var det kun MOAR der duede, så skulle han være på armen resten af dagen og det meste af aftenen, for han var pylret, og så bliver man åbenbart som et lille barn smiley

Rosa derimod kan købes for opmærksomhed, og begge kan selvfølgelig købes for god mad smiley
    Og selvom Rosa SKAL hen og nusses godnat af kæresten om aftenen, når han går i seng, så er der ingen tvivl om at hvis hun skulle vælge imellem os, så valgte hun mig smiley

Men i det daglige har vi en delt første plads.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.048
    #15   2. aug 2015 Endnu en fed ting ved at bo alene: Jeg kan være rimeligt sikker på altid at være vovsernes yndlingsperson smiley

Når det er sagt, sker der sjove ting, når vi har gæster...

Gustav elsker alle og vil gerne kramme og tungekysse med enhver, og jeg kan rende ham et vist sted. Lige indtil han bliver træt eller usikker. Så er det kun "moar", der dur smiley

Ingle er lidt mere selektiv og gider bestemt ikke alt og alle. Jo, så længe jeg er lige i nærheden snakker han gerne med folk, han kender, men hvis bare jeg vender ryggen til, er de ikke spændende længere smiley

• #16   2. aug 2015 Jeg er og bliver Baltos yndlings person, men det er mærkeligt at selvom jeg også står for mad, luftning leg os.v ved Ziga så når vi besøger min mor, så er hun bare totalt yndlings person for hende. Og ziga følger min mor overalt hjemme hos hende.

Kommentér på:
Så meget for loyalitet.

Annonce