{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

hjælp til ferie destination! {{forumTopicSubject}}

hej alle...
ja vi havde egentlig bestemt os for det skulle være tenerife, men vi vil stadig kigge lidt mere rundt min veninde og jeg=)

så hvis i lige kender STEDET at besøge hvor der er;
varme, noget at se(museum osv)...
de eneste krav er at der skal være nogenlunde billigt at bo og komme til=) så mange penge har man desværre heller ikk;-)

på forhånd tak!!!!
go weekend!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til ferie destination!
  • #1   23. jan 2010 Udover Tenerife - kan jeg stærkt anbefale Hurghada i Egypten- der er varmt nu - og det er fornuftige priser rejsemæssigt og levemæssigt- har været der 3 gange smiley Tager man en tur til cairo og ser pyramider og nationalmuseet er man ganske kulturel- jeg syntes ihvertfald det var møg spændende - og mener at turen igennem rejseselskabet dernede kostede 400 kr ca - max pris. Derudover er vandet skønt- dykning og snorkling er jo det fedeste i det røde hav og der er masser af billige ting dernede osv.

• #2   23. jan 2010 Tilgengænd så går man altså ikke rigtig i byen dernede- og man skal være klar over at det er et muslimsk land hvilket betyder at man ikke -hvis man ihvertfald vil vise lidt høflighed- render rundt i bikini på gaden smiley

• #3   23. jan 2010 Thailand - det koster ikke noget at bo og leve der. Hvis i ikke er bange for at rejse på egenhånd, så bare køb en flybillet, og find så et sted at bo nåri ankommer - meget billigere end gennem rejsefirma. Thailand er et fantastisk land - skalopleves:)

• #4   24. jan 2010 nu var jeg i thailand for 2 gang i sommers så elsker thailand!!!!
    men om det er helt billigt med fly... hmmm må tjekke...

endelig flere foreslag=)

• #5   24. jan 2010 Jeg synes der er vildt mange fantastiske steder, har rejst rigtig meget, men for det meste som backpacker, og det er jo en meget anderledes og meget billigere måde at rejse på. Så vil varmt anbefale Australien og New Zealand - det kræver dog man har mindst tre uger... Og er meget dyrt!
    Men jeg synes også der findes rigtig mange steder i Europa, Spanien og Italien, har vildt mange små lækre byer, og fantastiske strande. Jeg stnes faktisk Balaton søen også har sin charme...

Kommentér på:
hjælp til ferie destination!

Annonce