{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Hjælp til ferie hund {{forumTopicSubject}}

Vi har en tæve på ferie ! Det går faktisk okay, i dagtimerne, men om natten :-(¨
Hver morgen har hun skidt og pisset i køkkenet og stuen !!
Vi lufter hundene sent, et sted mellem kl 11 og 12, står op igen ved 6-6.30 tiden..
Hva dælen skal vi finde på for at slippe for det svineri??
Hun skal være her 3 uger endnu !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ferie hund
  • #1   31. aug 2010 Hun har været her, efterhånden, mange gange. Og nej, hun kommer ikke med i seng, vi vil ikke ha vores dyr i soveværelset. Hundene har stue, køkken og udestue om natten..
    Jeg har lige skrevet til hendes ejer, hva hulen der kan være gået galt, synes det er meget mærkeligt, og træls, at hun opfører sig sådan denne gang..
    Og næsten uoverskueligt at komme op til svineri 3 uger endnu..
    Tænker om hun måske skal til og i løb??
    ( tror nok lige opholdet bliver afkortet en del så)

• #2   31. aug 2010 Tja -hun er sikkert utryg ved at blive efterladt. Selvom hun har været på besøg mange gange, er det ikke det samme som at blive efterladt.

Vil i ikke have hende i soveværelset (det behøver jo ikke være i sengen), må i altså lægge ud med at lære hende at være alene i det rum de skal være i om natten.

• #3   31. aug 2010 har lige fået sms tilbage.. Øh jo det passer med hun går i løb, om et par dage og hun bliver altid urenlig op til det...
    Skiderik siger jeg bare, de ved godt vi ikke vil passe deres tæve mens hun er i løbetid !!
    Vi har 2 hanner selv (kast) plus naboens hanhund som er intakt, han kommer flere gange dagligt...
    Men så er mystikken jo løst....

• #4   31. aug 2010 3 uger kan godt føles som langg tid, men det er da trods alt til at se en ende på.
    Husker du at vaske med rodalon?

• #5   1. sep 2010 Ja 3 uger er lang tid, men det bliver det heller ikk nu, de må finde en anden løsning, vores den gamle hund, er total sindssyg, klynker og skaber sig, når han lugter en tæve i løb, hvilket ejerne er helt klar over,
    Vores hjem har altid været åben for dem og deres hunde, bare ikke mens hun er i løb!
    Jeg er simpelthen så gal og skuffet !

• #6   1. sep 2010 Respektløs af ejerne til tæven !
    Kan fandeme godt forstå at du er gal og skuffet !!!

• #7   1. sep 2010 Jeg har bedt dem finde en anden løsning, inden weekenden, om de må afbryde deres ferie eller de finder en kennel, her i nærheden er deres problem !
    Jeg er simpelthen så gal på dem, har deres hund en 12-14 uger om året, aldrig forlang noget for det, men det er godt slut nu. Sikke en tak at vise ?!?

• #8   1. sep 2010 øv hvor er træls, når de endda selv er velvidende om at løb starter snart.
    - Synes jeg bestemt ikke man kan være bekendt, hvis du har gjort det klart fra start, at du ikke kan passe hende når hun er i løb.
    Men vi må da håbe, at de så henter hende hjem.

• #9   1. sep 2010 Sådan noget svineri fra deres side, det kan de ski ik være bekendt.

• #10   1. sep 2010 Kan du ik køre hende i hundepension, ved godt det ik er dit lod. Men trods alt bedre, end at få sit hjem over skidt og pisset...

Kommentér på:
Hjælp til ferie hund

Annonce