{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

hvor kan der spares?? {{forumTopicSubject}}

hej...

jeg er studerende, og har for nogle uger siden mistet mit arbejde på en tank...

i dag har jeg så fået at vide, at kantinen på skolen heller ikke behøver os unge til at stå der i frokostpausen mere fra 1. februar...

så har pludselig 4000 kr mindre i indkomst om måneden, så nu skal der virkelig spares...

men aner virkelig ikke hvor vi kan spare... synes vi lever småt nok i forvejen...

skal til at få et overblik over hvad vi har af regninger osv nu, så jeg kan finde ud af, hvad vi egentlig har, og hvor meget vi skal skære ned....

men aner virkelig ikke hvor vi kan spare...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor kan der spares??
  • #1   20. jan 2010 sådan som vi lever nu:

    først og fremmest har vi heldigvis ikke hund.... (heldigvis i forhold til økonomien)

    tøj har jeg ikke købt i månedsvis... sidst jeg fik nyt tøj var i julegave, og ellers har jeg fået noget brugt af en veninde...

    til dagligt køber jeg ind efter hvad jeg ved der er billigt, køber billigt kød i føtex (vores føtex har hver uge kød der er sat ned til det halve pga dato, dvs ofte er der hakket okse eller svinekød til under 40 kr pr kg.

    køber ALDRIG økologisk...

    madplan... det kan være vi bliver nødt til det... kan ikke lide det, for oftest er lysten ikke til frikadeller onsdag aften eller hakkebøffer mandag eller lign...

    tlf er så billigt det overhovedet kan være...

    køber meget sjældent spontant... og når det gøres er jeg meget nærrig....

    job? hmm.... kæresten har søgt i næsten 5 mdr nu, og har ikke fundet noget...

    og jeg kan heller ikke finde noget... har ikke kigget i et par dage nu, men går ind om lidt og kigger....