{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Hvor lang tid kan der gå??? {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Vi har fået taget nogle billeder af vores hund - nu har jeg ventet snart 4 uger på resultatet og skrevet til fotografen 2 gange men intet sker...
Vil ikke skrive navnet på fotografen men kan fortælle at mange herinde fra har billeder derfra...
Hvorlang tid skal man lade gå når de sagde der gik ca 14 dage... på deres hjemmeside står der under betingelser 1 til 2 uger???
Er bare så spændt og vil gerne se resultatet!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid kan der gå???
  • #1   26. jun 2008 hvis der står på deres hjemme side der vil gå op til 1-2 uger så skal du have de billeder inden for den tidsramme og har du betalt for billederne ????? og hvis du har og du har en kviitering på det........og du ik har hørt noget indfor en uge mere fra dem så ville jeg melde den fotograf og ville forlange pengene tilbage og få taget mine billeder et andet sted

  • #2   1. jul 2008 Jep nu er mine billeder også kommet... men syntes godt nok det tog laaaaang tid ;o(
    Men gode billeder var det nu... ;o)


  • #3   2. jul 2008 Ja pernille kan se det var den samme fotograf vi snakkede om...

    Gode billeder af vapserne ik ;o) Dine billeder nede ved vandet er super gode syntes jeg ;o)


Kommentér på:
Hvor lang tid kan der gå???

Annonce