{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.453 visninger | Oprettet:

tape hundens ører {{forumTopicSubject}}

Hey Allemsammen

VI har en Engelsk Staffordshire Bullterrier som er et halvt år gammel, nu er hendes ører så begyndt at hænge lidt, og der hørte jeg så om muligheden for at tape hendes ører ind så de kommer til at stritte mere.

har læst at det er bedst at gøre det når de stadig skifter tænder og det gør hun ik mere, men har ik kunnet finde nogle steder om det ik kan lade sig gøre efter tandskiftningsperioden da de jo danner meget brusk i denne periode.

håber i kan hjælpe mig

Med venlig hilsen

Thomas Kristensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tape hundens ører
  • #1   13. jan 2010 Jeg må sige at jeg mener det er for sent at rette op på nu. Dog ved jeg at flere taper deres hunde, bla dobermann til de er over 12 mdr gamle.

  • #2   13. jan 2010 ja regnede jeg også med, ville bare lige være sikker inden jeg begyndte at rette op på dem smiley

    men det er heller ik verdens undergang vi har jo stadig en skøn skøn hund.

    er der andre der ved noget om hvornår det er sidste udkald at tape hundens ører må i meget gerne smide et indlæg smiley


  • #3   13. jan 2010 grunden til de får tapet ører ind når de skifter tænder er det ik kun fordi at det er der de danner mest brusk og at det så ik tager så lang tid at få dem til at sidde som de "skal"?

  • #4   13. jan 2010 det var også angående udstilling jeg blev lidt "nervøs" for nej i dagligdagen betyder det absolut ingenting.

    Men viser det sig at Zini er glad for at tage på udstillinger osv ja så ville det være ærgeligt at vi ik nåede at få ørerne til at stritte lidt igen smiley

    kunne være jeg skulle give det en chance og se hvordan det går, ved i noget om hvor lang tid ca det skal sidde, og tapen kan man købe i matas ik?


  • #5   13. jan 2010 ja ved godt man "helst" skal gøre det inden tandskifte smiley men kan man gøre det lige efter tandskiftet?

  • #6   13. jan 2010 Lucky-

    prøv at se på billederne på min profil smiley

    man kan se det på nogle stykker af dem de er forholdsvis nye smiley


Kommentér på:
tape hundens ører

Annonce