{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Dejlig skovtur i snevejr :-) {{forumTopicSubject}}

Luna og jeg har været på skovtur i små 3 timer smiley

Hunden skal være i snor derovre, da vi har en masse vildt (fik da også set et rådyr og et par fasaner i dag :-)), så jeg er meget glad for vores flexiline på 8 meter smiley

Vi måtte dog lige på en ekstra runde, da en hund var blevet væk fra sine ejere, og jeg tænkte Luna måske kunne lokke ham frem, men nej..

Nu ligger Luna og sover sødt og jeg sidder med brændende kinder og er dejlig træt i kroppen smiley

Det er så mit eneste nytårsforsæt: Så længe jeg er arbejdsløs, så skal vi i skoven hver morgen, så vidt det er muligt smiley

Det har sneet her i Køge siden i går aftes, det er bare dejligt.. Og det sner stadig smiley Wee

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig skovtur i snevejr :-)
  • #1   12. jan 2010 Jeg er hjemme fra arbejde med racermave, så jeg har bare været på marken med hundene. Ikek ALT for langt væk fra hjemmet og toilettet....*G*

Det sner også her:-)

• #2   12. jan 2010 Årh jeg vil oss ud og gå tur... men er også hjemme fra arbejde i dag med snot i hele krydderen og et hoved der er 4 numre for stort (føles sådan) *GG*

• #3   12. jan 2010 Vi har også været i skoven i snevejret her til morgen , så nu er der tændt op i brændeovnen, og der bliver snorket godt fra den bette på sækkesengen... De 2 store er taget afsted igen med deres far, så udover en højlydt snorken er der ret roligt her, burde få noget arbejde fra hånden, så det er jeg lige ved at tage mig sammen til;o)

• #4   12. jan 2010 Øv Mette og TIna smiley God bedring til jer :o)

Rikke: Gad dælme godt have en brændeovn smiley Vi nøjes med radiatoren hehe.

Arbejde? Hmm har jeg ikk noget af pt *S* Aj jeg har da et par bøger, jeg skal have læst. Om fototeknik og sårn smiley

• #5   12. jan 2010 Åh hvor lyder det bare dejligt, det var da en skam i ikke fandt hunden. Den var nok gået på vildtjagt.
    Vi bruger også flittigt vores flex på 8m oppe i vores skov (lige på den anden side af gaden). Der er masser af dådyr og andet vildt (hare osv), og Bobby opspore dem i løbet af no time, hvis ikke han var i snor.
    Snyd der sner hos dig. Her har der ikke sneet i snart en uge. Men der ligger stadig metervis af sne fra sidst, så der er stadig smukt.

• #6   12. jan 2010 Jeanette
    He he, ja det er også det skønneste at have, og er sikker på at afskaffede vi den og sækkesenge, så bad vores hunde om at blive bortadopteret.. Aldrig har jeg set nogen hygge så meget om en brændeovn og glæde når der skal til at blive tændt op.. Skal prøve at filme en dag, ret sjovt at se:o)

Chucky fortrækker så pladen den står på, når der ikke er tændt op, han gider ikke den varme andet end på vores skød:o)

He he, det er da også en slags arbejde.. Og du kan faktisk få din fagforening med på at det er arbejde, har hørt om flere der har fået betalt kurser i det;o)

• #7   12. jan 2010 jeanette: Der er en gratis hundeskov ved Vallø slot, og en betalings skov i Lellinge. Hvor hunde må løbe løse rundt, under opsyn.

• #8   12. jan 2010 Luna får også fært og render gerne efter fasanerne. Men ikke så langt.. Nu er der bøde, hvis de ikke er i snor, så det sørger jeg såvidt muligt at Luna er *GG*

Rikke: Hehe ja det kan jeg da lige forestille mig, det vil jeg da gerne se et klip af en gang. Chucky er da underlig :o) Aj han har vel også lidt mere pels end de andre vuffere smiley Mmm ja, det kunne da være, jeg kan da ihvertfald godt lære en masse, og jeg har da ret til 6 ugers kursus :o)

Jeg har ikke bil og ikke penge til benzin, så Åsen er fin nok smiley Luna er løs både til og fra, så det går nok :o)

Her sner det stadig, det er vist stilnet lidt af, men sner stadig smiley

Kommentér på:
Dejlig skovtur i snevejr :-)

Annonce