Dejlig skovtur i snevejr :-) {{forumTopicSubject}}
Luna og jeg har været på skovtur i små 3 timer
Hunden skal være i snor derovre, da vi har en masse vildt (fik da også set et rådyr og et par fasaner i dag :-)), så jeg er meget glad for vores flexiline på 8 meter
Vi måtte dog lige på en ekstra runde, da en hund var blevet væk fra sine ejere, og jeg tænkte Luna måske kunne lokke ham frem, men nej..
Nu ligger Luna og sover sødt og jeg sidder med brændende kinder og er dejlig træt i kroppen
Det er så mit eneste nytårsforsæt: Så længe jeg er arbejdsløs, så skal vi i skoven hver morgen, så vidt det er muligt
Det har sneet her i Køge siden i går aftes, det er bare dejligt.. Og det sner stadig Wee
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Det sner også her:-)
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Rikke: Gad dælme godt have en brændeovn Vi nøjes med radiatoren hehe.
Arbejde? Hmm har jeg ikk noget af pt *S* Aj jeg har da et par bøger, jeg skal have læst. Om fototeknik og sårn
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 285 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
Vi bruger også flittigt vores flex på 8m oppe i vores skov (lige på den anden side af gaden). Der er masser af dådyr og andet vildt (hare osv), og Bobby opspore dem i løbet af no time, hvis ikke han var i snor.
Snyd der sner hos dig. Her har der ikke sneet i snart en uge. Men der ligger stadig metervis af sne fra sidst, så der er stadig smukt.
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
He he, ja det er også det skønneste at have, og er sikker på at afskaffede vi den og sækkesenge, så bad vores hunde om at blive bortadopteret.. Aldrig har jeg set nogen hygge så meget om en brændeovn og glæde når der skal til at blive tændt op.. Skal prøve at filme en dag, ret sjovt at se:o)
Chucky fortrækker så pladen den står på, når der ikke er tændt op, han gider ikke den varme andet end på vores skød:o)
He he, det er da også en slags arbejde.. Og du kan faktisk få din fagforening med på at det er arbejde, har hørt om flere der har fået betalt kurser i det;o)
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Rikke: Hehe ja det kan jeg da lige forestille mig, det vil jeg da gerne se et klip af en gang. Chucky er da underlig :o) Aj han har vel også lidt mere pels end de andre vuffere Mmm ja, det kunne da være, jeg kan da ihvertfald godt lære en masse, og jeg har da ret til 6 ugers kursus :o)
Jeg har ikke bil og ikke penge til benzin, så Åsen er fin nok Luna er løs både til og fra, så det går nok :o)
Her sner det stadig, det er vist stilnet lidt af, men sner stadig
Dejlig skovtur i snevejr :-)