{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Er folk fuldstændige følses løse {{forumTopicSubject}}

Klokken var cirka 16.00 da jeg holdt i lyskrydset, da jeg pludselig så en sort labrador kom løbede med blod i hele hovedet. Folk stod bare og kiggede og kørte vidre, som om intet var sket... selv om den stakkels hund løb forvirredet rundt. Jeg og min kæreste kørte efter hunde og fik den ind i en gyde. Jeg ringede til politiet da jeg først så hunde og de sagde de villle sende en patrulje ud... der kom bare INGEN patrulje og heller ingen falck bil. Så jeg måtte sidde i 20-30 min og prøve at komme til hunden. Den var jo pisse bang så det tog mig en halvtime inden hunden over gav sig og kom hen til mig. Den puttede sit hovedet ind til mig ligesom om den ville fortælle.. DET GØR ONDT. Jeg fik ejerens mobil nummer og ringede straks og den stakkels hund blev kørt på dyrehospitalet. Jeg synes virkeligt det er for DÅRLGT at politiet tager så let på det når det handler om dyr... DET KOSTER ÅBENTBART FOR MANGE PENGE AT SENDE EN PATRULJE ELLER FALCKBIL UD TIL ET SÅRET DYR.. Vi skal fandme havde dyrepoliti i danmark... ER jeg den eneste der synes det er mærkeligt at det offentlige og folk på gaden ikke griber ind når de ser et såret dyr??? DEt var virkeligt hårdt at se den hund lide i så lang tid. Hilsen Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er folk fuldstændige følses løse
Kommentér på:
Er folk fuldstændige følses løse

Annonce