{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergisk overfor hund
  • #1   29. dec 2009 Tina og Alex - Det har du vel forhåbentlig ikke fået vel ?

• #2   29. dec 2009 De kalder mig.. Åhh ja.. Det er jo klart :o)

Men det jeg egentlig ville frem til er om man kun nyser og ikke har andre gener.
    Er lidt nervøs for om min datter måske ikke kan tåle hundene

• #3   29. dec 2009 Jeg er allergisk. Men ikke lige meget over for alle hunde. Hvis jeg tager min spray x 2 dagl. har jeg ingen symptomer, meeen om morgenen inden jeg står op og jeg mosler for meget med hundene, så starter jeg med tilstoppet næse, så hoste, så løber næsen. Lige s¨å snart jeg har taget mine dosseringer af spray, så er jeg fuldstændig symptomfri------

• #4   29. dec 2009 Tina og Alex - håber jeg da ikke for jer - ville være øv !

• #5   29. dec 2009 Min datter er 2 måneder gammel nu.. Født næsten 8 uger for tidligt.
    Hun er først begyndt at nyse meget efter vi kom hjem fra sygehuset. Vi var indlagt der i 3 uger.
    Hun nyser nok ca. 20 gange om dagen.

Jeg vil ikke begynde at fylde medicin i mit spædbarn bare fordi vi har hund.....

• #6   29. dec 2009 mener at børn skal være omkring 5-6 år før de laver priktesten

• #7   29. dec 2009 Jeg tror den bedste måde at teste det på når det handler om så lille et barn er, at fjerne barnet fra miljøet og se, om der er en bedring.

Der er dog den hage ved det, at det også kan være andre ting end lige hundene, der får hende til at nyse - ting som også er i Jeres hjem.

Det er en rigtig øv-tanke, synes jeg.

• #8   29. dec 2009 Det er bare virkelig ærgeligt hvis det er hundene...
    De egner sig ikke til omplacering, så der er kun en vej...

Vi holder huset sådan almindelig rent.. Der ligger hundehår, men det kan simpelthen ikke undgåes.
    Vi har ikke problemer med mug eller svamp i huset
    der bliver kun røget udenfor og aldrig i nærheden af Sofie (min datter)

Jeg skal til " efter fødsels tjek" hos lægen her efter nytår, og så vil jeg lige prøve at spørge ham

• #9   29. dec 2009 Lægerne siger ALTID hunde som det første, når de spørges ;o)

• #10   29. dec 2009 da jeg var lille kunne jeg ikke tåle hund. det viste sig ved at jeg kløede over det hele. nu er der heldigvis ingenting. tror ikke jeg har haft noget på luftvejene

• #11   29. dec 2009 Ja håber da godt nok ikke det er hunden,

Og det med rygning,
    det er altså ikke nok at gå uden for, det hænger stadigvæk noget i tøjet,
    så det var da det første jeg ville arbejde med.

• #12   29. dec 2009 Det er ikke mig der ryger...
    Kæresten har lidt svært ved at lægge smøgerne på hylden, men det må da være bedre at han kun ryger uden for....

• #13   29. dec 2009 Øv, en ærgerlig tanke.

Kan det tænkes at hun har fået en smule træk, og bare er en smule snottet/forkølet og derfor nyser?

hvis hun er for lille til at prikteste, må I jo undersøge det selv.
    Fjerne hundene i 14 dage eller en måned, gøre alt klinisk rent og se om det har en effekt.
    Hundene må passes eller i pension..

Selfølgelig skal du ikke fylde dit spædbarn med medicin, men man kan jo håbe det er andet hun reagerer på..
    Træk, gran, røgen, støv, parfume osv..

• #14   30. dec 2009 Ja det er da beder,
    men hvis du spørger dem på sygehuset som har med astma at gøre,
    så er det bare at stoppe med at ryge.

Kommentér på:
Allergisk overfor hund

Annonce