{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

HJÆLP ang. bryllup.. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde, som ved hvor man kan få billige brudekjoler, bryllups kager, mad osv osv... ??? Jeg søger både gode råd og inspiration til brylluppet... Er total grøn på det område, og kæresten har lige friet i morges.. smiley På forhånd, TUSIND tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ang. bryllup..
  • #1   25. dec 2009 Hvorfor ikke vente til I har råd - så kan du jo bare gå og forberede dig nu!! Jeg ville også giftes nu og her, men vi måtte da vente og fastlægge en dato og så spare op! Og han friede til mig Febuar 09, og vi blev gift 15 august 09.

• #2   25. dec 2009 Min brudekjole med alt. tilbehør kostede 14.000 kr...
    Det er altså mega dyrt at holde et bryllup, med mindre man gør det i et meget begrænset omfang. Men alle har det vel sådan at der ikke skal mangle noget den dag.

• #3   25. dec 2009 Jeg samler bare inspiration, indtil vi har fået sparet op... Jeg er jo en af de der irriterende tøser, der gerne vil have et kæmpe prinsesse bryllup smiley

• #4   25. dec 2009 Hehe, så skal du bare betale hvad tingene koster smiley :) Det gjorde vi..

• #5   25. dec 2009 Sandra: først TILLYKKE! Ih gid det var mig der sku giftes:-)

derefter så er det vidst bare med at lede forskellige steder. Man kan jo godt lave et forholdsvist fornuftigt bryllup men det koster nogle penge jo:-)

Men hvornår regner du med i skal smedes sammen?

• #6   25. dec 2009 Lilly har nogle super fine brudekjoler til ikke ret mange penge i frohold til alle de andre designer kjoler... Har nemlig lige været med en veninde ude og købe kjole smiley

• #7   25. dec 2009 Jeg købte selv min kjole hos Lilly.. Jeg gav altså 14.000, synes ik det var billigt :=

• #8   25. dec 2009 For det første - Kæmpe stort tillykke!
    Min fars kone købte sin brudekjole hos Lilly sidste år, og hold op hvor var den bare smuk!
    - Og den var heller ikke specielt dyr smiley De har rigtig mange super smukke kjoler, med priser helt ned til 3000,-

• #9   25. dec 2009 Super! Vi håber på, at blive smedet sammen til sommer.... smiley Min kæreste, eller undskyld, min FORLOVEDE smiley -Har en andelsbolig, som hæjst sansynligt bliver solgt om et par måneder, så der er da lige en god sjat penge til brylluppet, der.. smiley

• #10   25. dec 2009 Jeg har købt min brudekjole i Lilly for 1000 kr. Se deres hjemmeside og deres her og nu online tilbud, der er både til dig og ham. smiley

Maden betaler svigermor, min far leverer kødet da han har øko-landbrug.

Musikken laver min kammerat, Jeanette herfra er fotograf, min veninde laver hår, make up og negle. smiley

Lokalet er udvalgt pga hyggelighed, beliggenhed og vi kan få det som vi vil have det! smiley

Vores bryllup blir som vi vil have det, og heldigvis ikke til overpris. smiley

• #11   25. dec 2009 TILLYKKE... vi er lige blevet gift og ja det er meget dyrt..

men det kommer jo helt an på hvad du gerne vil have men lilly har rigtig mange flotte kjole og der kan du helt sikkeret også finde nogen til rimelig penge de har næsten altid nogen på udsalg smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #12   25. dec 2009 Jeg vil anbefale Jer at tage et smut på den kommende bryllupsmesse. Der kan I i hvert fald få en idé om de forskellige ting, der hører til et bryllup (derfor behøver I jo ikke købe tingene hos dem, der er repræsenterede på messen, hvis I kan finde dem billigere et andet sted, men det er super til at samle inspiration og til at have noget at tale ud fra): (link fjernet)
    Derudover findes der både blade og bøger om emnet, hvorfra I også kan få inspiration.

Vi blev forlovede sidste jul og blev gift d. 8. august, og jeg vil sige, at et bryllup generelt er ret dyrt, men til gengæld er det jo (forhåbentlig) også kun noget, man gør én gang i livet smiley
    Med mindre man kender en masse, der kan hjælpe til med forskellige ting (og har lyst til at tage imod den hjælp), så koster det er del - det afhænger dog naturligvis en del af det antal gæster, I skal have med. Der er også ting, man kan lave selv (invitationer, bordkort, borddekoration/bordpynt, brudebuket, bryllupskage, takkekort osv.), men det koster jo så til gengæld fridage fra arbejdet (hvis man har sådan et), så det er jo en vurdering, hvad man synes, bedst kan betale sig og hvad man er til.

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #13   25. dec 2009 Og jeg glemte selvfølgelig det vigtigste: Stort tillykke med det! Det er fantastisk at blive gift smiley

• #14   25. dec 2009 glæd dig,,hyg dig med tanken og søg dig omkring,,google på bryllup og du skal finde

Selvom man ikke har råd ligenu er dte skønt at drømme og forstille sig

Kan huske min mand og jeg fik lavet nogel servietter med vores navne på det er en af de ting jeg syntes var skønt

vi har talt om at skulle giftes igen når vi har 10Års bryllups dag.,,,,dennegang skal vi giftes på en herregård i haven,,det bliver skønt

• #15   25. dec 2009 jn&sn -

blev I borgerligt gift ?

• #16   25. dec 2009 vi blev gift i en kirke....

• #17   25. dec 2009 Ok -

men når man har været i kirke - og med præst, så kan man ikke blive gift igen.

Man kan så forny sine ægteskabsløfter.

Hvis man "kun" er borgerlig viet/rådhus, så kan man altid efterfølgende bliver gift i en kirke.

Sådan har det da været engang:-))

• #18   25. dec 2009 det er nok sikkert heller ikke et rigtig bryllup ,,har hørt flere som er blevet gift eller fornyet deres løfter,,for os bliver det ligeså romantisk alligevel:-))

Mine forældre blev gift på hawaii 2 gang,,det var af en rigtig præst og de skulle sende papir fra danmark osv,,desværre lever min mor ikke mere så ved ikke helt ""hvor rigtigt" det var

• #19   25. dec 2009 Jamen det bliver da helt sikkert rigtigt romantisk:-)

Og dejligt at man efter 10 års ægteskab stadigvæk har lyst til at sige JA til hinanden og bekræfte ens løfter .

• #20   25. dec 2009 kunne jo være man fik fornyet romantik:-))

Vi har 14 års forlovelse dag idag føler mig helt gammel i alder af 36:-))

• #21   25. dec 2009 Det må nok siges at være nogle år i betragtning af din unge alder:-)

Kommentér på:
HJÆLP ang. bryllup..

Annonce