Weee Weee
Jeg har haft en rigtig dejlig jul
Lød til at skulle starte skidt men efter lidt ændringer har det bare været hyggeligt..
Min mor overgik sig selv med maden ....MUMS siger jeg bare...slik og juleøl/sodavand..
Masser af gaver til alle.....Rigtig gode gave...
En dejlig træt hund
Andre der har nydt det hele?
Og forsat god jul
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
Harley pakkede selv sin gave op,det var sjovt at se.Han blev rigtig glad for sin and...Hihi
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
de tre bedste gaver var
en smuk sølv broche fra en hundeveninde - den er købt i usa og møgdyr og noget jeg aldrig ville unde at købe til mig selv - det er et kødben hvor på der er fire små vedhæng - et hjerte man kan åbne og have et lille billede i. et kødben. et lille emblem med en japaneser og et hjerte hvor i akoyas fødsels ædelsten sidder i. også et emblem med et pote aftryk. alt sammen i en lille broche. hylede næsten da jeg fik den. så smuk er den.
også fik jeg en smuk smuk jakke af mine hunde - også et stort ønske som jeg slet ikke havde turdet håbe på
også et par smukke støvler af mine bonusunger.
det var mine bedste gaver. ikke kun fordi det var store ønsker - men også fordi de er givet med stor eftertanke og kærlighed.
også havde vi bare den sjoveste jul og hyggede og super meget. og har ikke engang spist for meget.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.301
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.301
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.883
Vi fik rigtig go' mad og var så megamætte bagefter at der ikke engang var plads til risalamanden,,hi hi ;o) I gaver fik jeg supersmarte halsbånd til hundene, nye forede gummistøvler, en 24 tandsklinge til min rundsav og 6 skruetvinger og en dejlig parfume og strømper :o)
Alt i alt en total lækker afslappet aften :o)
Weee