517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Weee Weee

Jeg har haft en rigtig dejlig jul smiley
Lød til at skulle starte skidt men efter lidt ændringer har det bare været hyggeligt..
Min mor overgik sig selv med maden ....MUMS siger jeg bare...slik og juleøl/sodavand..
Masser af gaver til alle.....Rigtig gode gave...
En dejlig træt hund smiley

Andre der har nydt det hele?

Og forsat god jul

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weee
  • #1   24. dec 2009 Ja her er alt gået godt,dejlig and og flæskesteg og super gode gaver.. smiley
    Harley pakkede selv sin gave op,det var sjovt at se.Han blev rigtig glad for sin and...Hihi

• #2   24. dec 2009 har haft den dejligste jul - og fået fantastiske gaver -

de tre bedste gaver var

en smuk sølv broche fra en hundeveninde - den er købt i usa og møgdyr og noget jeg aldrig ville unde at købe til mig selv - det er et kødben hvor på der er fire små vedhæng - et hjerte man kan åbne og have et lille billede i. et kødben. et lille emblem med en japaneser og et hjerte hvor i akoyas fødsels ædelsten sidder i. også et emblem med et pote aftryk. alt sammen i en lille broche. hylede næsten da jeg fik den. så smuk er den.

også fik jeg en smuk smuk jakke af mine hunde - også et stort ønske som jeg slet ikke havde turdet håbe på

også et par smukke støvler af mine bonusunger.

det var mine bedste gaver. ikke kun fordi det var store ønsker - men også fordi de er givet med stor eftertanke og kærlighed.

også havde vi bare den sjoveste jul og hyggede og super meget. og har ikke engang spist for meget.

• #3   25. dec 2009 Jeg har haft en stille og riolig jul vi var kun 4 mennesker, men fik nogen gode gaver bla et nyt objektiv til mit kamera smiley Så det var fint nok, kunne godt se hundene synes det var lidt for meget med gæster hele dagen, Fluffy har det jo ikke godt og Gizmo er bare en træt gammel dreng, så han gik omkuld i det min onkel som han ikke kan lide gik ud af døren smiley

• #4   25. dec 2009 Jeg har været på arbejde til kl 22.30, det var nu hyggeligt nok, men det var min første jul uden mn familie så det var lidt underlgt... Aramis var hos mine forældre og han pakkede alle julegaver ud, så han er bare rigtig træt nu smiley

• #5   25. dec 2009 ja vi har haft en kanon aften, kom hjem for 1 time siden hundene har været alene med deres julegaver og guffer, jeg fik en design trådløs mus mus af min søn,svigerdatter og af kæresten fik jeg et stafeli et af de store plus noget andet jeg ikke lige vil dele med nogen :O) og et krus med billeder på af mine hunde,osv dejlige gaver og skøn aften så imorgen står den på hygge med 5 hunde og kæresten ren afslapning, inden det går løs igen 2 juledag...

• #6   25. dec 2009 glemte at vi osse havde pakkeleg det var så sjovt jeg fik da 2 pakker...

• #7   25. dec 2009 Vi havde også en kanon aften :o) Vi var jo 7 hunde og 2 mennesker og det gik over al forventning, hundene legede nok 6-7 timer sammenlagt, ude i haven og var næsten ikke til at få liv i da de først havde smidt sig,,hi hi,,så de har ihvertfald hygget :o) Den ene var mine forældres nye hvalp på bare 9½ uge,,og hun tog det hele supergodt,,hun mødte 6 hunde hun aldrig har set før og hun var bare så sej :o)
    Vi fik rigtig go' mad og var så megamætte bagefter at der ikke engang var plads til risalamanden,,hi hi ;o) I gaver fik jeg supersmarte halsbånd til hundene, nye forede gummistøvler, en 24 tandsklinge til min rundsav og 6 skruetvinger og en dejlig parfume og strømper :o)

Alt i alt en total lækker afslappet aften :o)

Kommentér på:
Weee

Annonce