431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hjælp til gave. Hjælp til gave.

Min Kammert leder efter en gave til en pige han ser til.
Men han ved ikke hvad det skulle være.

Hun er en stille pige. Han har hverken set hende med smykker eller make up. Hun er 20 år og bor hjemme.

Nogen der har nogle forslag til hva man kunne give hende?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til gave.
  • #3   16. dec 2009 Det giver jeg videre smiley

• #4   16. dec 2009 En kurv med kaffe, te, chokolade, lys, nødder o.s.v.
    En kurv med sæbe, badesalt, håndklæder, stearinlys, potpouri pose o.s.v.
    Et par lækre håndlavede keramikkrus (ikke Imerco-ting o.lign.)
    Et par flotte lysestager (med lys lagt ved siden af med sløjfe omkring)
    Billet til en koncert

• #5   16. dec 2009 Sascha **Ja til mundkurv, Nej til ansvar *

Jeg er 20 år. og går sjælden med makeup

Giver alle de ting videre

• #6   16. dec 2009 Sascha : Nej det er ikke en nødvendighed ;o) - Hellere naturlig skønhed til dagligt, og så lidt når man skal i byen. *S*

• #7   16. dec 2009 Coco Chanel levede også af at sælge parfume og make up......... ;o))

• #9   16. dec 2009 Det hun mente var jo så: Hellere en lille smule diskret kvalitet frem
    for at sværte sig til med billige varer. Og det var det jeg mente med det naturlige look - Man behøver ikke en hulans masse make-up for at se velplejet og pæn ud...tværtimod. Men sådan er vi jo heldigvis alle forskellige smiley

• #10   16. dec 2009 Sascha :

Og derfor kan du heller ikke sige at en pige på 20 ska gå med make up.
    Der findes natulig skønheder som ikke behøver pynte sig med alt det stas.
    Også er der folk der ikke kan tåle det.

• #11   16. dec 2009 He he Karin - Det er fordi en af mine veninder er begyndt at arbejde i en kaffe-delikatessebutik (ligesom Mia i Klovn *S* ) og flere af mine andre venner får hende til at lave lækre gavekurve til julegaver ;-D

• #12   16. dec 2009 jeg bruger MEGET sjældent makeup og har altid hadet at få det snask i fjæset.. Jeg synes virkelig det er ubehagelig, og har altid tænkt sådan : Tænk på den stakkels gut der slæber en dejlig pige med hjem og vågner ved en vaskebjørn !!! Mascara osv grattet ud over det hele... mødes man derimod som man ved man også hva man får... !!
    Min holdning smiley

• #14   16. dec 2009 Jeg brugte både foundation og pudder, da jeg var yngre, men idag synes jeg faktisk det er lidt ulækkert. Bruger som regel kun mascara, når jeg skal til noget i weekenderne, og af og til også læbestift. Derudover har jeg tattoveret eyeliner - men ikke en egypterstreg!!! .....Og min forlovede klager bestemt ikke smiley

• #15   16. dec 2009 He he nu skriver du læbestift.. vi skulle til fødselsdag i lørdag, jeg er pt handicappet pga operation i højre arm, så jeg havde en veninde til at sætte mit hår og ligge mascara, hvilket hun synes var for lidt så hun fik faktisk lov.. Føj hvor læbestift smager klamt, foundation klistre og øjenskygge støver, enden på hendes anstrengelser blev at jeg fik hele skidtet vasket af igen smiley

Er lige nødt til at fortælle hvad vi gav 40 års fødselaren. Han ønskede sig en del bla kolde kontanter. Jeg lavede derfor en isblok med 300 kr i mønter, frosset i flere lag i forskellige farver (frugtfarve)
    Den var simpelthen så smuk og garanteret en gave han ikk lige glemmer !

Med hensyn til gaver :

Lækkert nattøj
    Bio tur
    Gavekort til matas

• #17   16. dec 2009 Jeg tog ca 2 dl vand med farve af gangen og frøs det ned med lidt mønter, sådan fortsatte jeg indtil pengene var "brugt", skiftede hele tiden mellem grøn, blå og rød farve.. jeg brugte en 3 ltr skål.. Sætte bomben på et stålfad og bandt gavebånd i grøn,blå og rød der om... Den var virkelig flot..
    Da den begyndte at smelte, sætte vi den i en glas skål, for ikk det farvede vand løb ned af bordet !!

Kommentér på:
Hjælp til gave.

Annonce