{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

har skrevet til min døde hund:/ {{forumTopicSubject}}

Hej Hg' det vil betyde meget for mig hvis i vil læse hvad jeg har skrevet til min døde hund king, som jeg mistede i år.

-,King hvorfor dig,du havde ikke gjort noget forkert.Jeg savner dig,jeg tænker på dig hver dag. Min første jul uden dig blir et helved! Jeg kan fucking ikke leve uden dig,hvorfor forlod du os allerede!? Jeg savner dig, det var alt for tidligt du tog afsted. Du var min bedsteven, og nu er du bare væk. Jeg nåde ikke at sige farvel til dig!
KING jeg lover jeg aldrig glemmer dig,ingen kan nogensinde tage din plads! Du fylder hele mit hjerte,men det blev knust i 1000 stykker, da jeg fandt ud af jeg havde mistet dig. King jeg vil gøre alt for at få dig tilbage,Du betyder alt, min bedsteven! Når jeg tænker over det her er den første jul uden dig,begynder jeg at græde. for du var mit livs lys, når jeg kigger op på himlen og ser den første stjerne, siger jeg altid til mig selv at det er dig! Du blev kun 7 år, du kunne have levet endnu, hvis det ikke havde været fordi du blev syg, når jeg ser filmen ''Marley and Me'' tuder jeg for det var præcist såén du døde- Jeg tænker på dig hvert sekundt, savner dig hvert sekundt& elsker dig mer og mer for hvert sekundt!
-R.I.P. King-Du var elsket af mange.
-Din Cille.

Undskyld det blev lidt langt måske, men han betyder bare så meget.!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har skrevet til min døde hund:/
Kommentér på:
har skrevet til min døde hund:/

Annonce