Når tingene ikke går som planlagt.. {{forumTopicSubject}}
Tja, er så gal at jeg snart ikke ved hvad jeg skal sige eller gøre..
Har længe haft problemer med bilen, så drillede den når den sku startes osv osv.. Har også fået skiftet en del på den, så det blev bedre..
Men så igår aftes, nægtede den simpelthen at starte, var virkelig ved at få stress da jeg havde staldvagten..
Efter at ha' forsøgt i over et kvarter måtte jeg opgive og ringe ud i stalden og forklare situationen..
Idag er det samme problem, så jeg ringer efter falck, som jeg heldigvis har abonnement hos, efter vi har forsøgt simpelthen ALT, blev dommen at starteren er død..
Så det er en helt ny starter, sys efterhånden ikke der er nogle glæder ved at ha' bil og nu ser jeg ikke min hest i flere dage, for der går ingen busser derud *PiV*
Kan da trøste mig med Balou som altid er evig glad
Lige lidt brok herfra.. Hvordan har jeres dag været?
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.470
Tja min dag er gået rigtig skidt .
Går i klasse hvor folk køre på hinanden og alt muligt.
Hvilket har resulteret i at jeg skifter skole efter jul
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.074
apr 2007
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Men min dag har faktisk været rigtig god, bortset fra at jeg har været inde og få taget blodprøve og nu har et fint og ømt blå mærke efter det *G*
Har været i en genbrugsforretning og købe en cykel som min veninde skal have i julegave - og fik den sørme 300 kr billigere end hvad de ellers koster.
Og så har jeg endelig fået svar på hvad jeg får i boligstøtte så jeg kunne søge boligtilskud på kommunen, hvilket gør at jeg pludselig har 1100 kr mere til mig selv om måneden, så nu kan jeg næsten få det hele til at løbe rundt. Og som en ekstra bonus så fik jeg af vide at boligtilskudet er med tilbagevirkende kraft så om en uges tid står der ca 2200 ekstra på min konto - så nu er julen for alvor redet og jeg kan glæde mig til at købe fine julegaver til familien.
(kan forresten anbefale dem der er på kontanthjælp at søge boligtilskud, det er ikke sikkert at i kan få noget, men det er da et forsøg værd :O))
Og nu tror jeg vist at det er på tide at jeg finder sofaen og hygger med hunden og en god bog :O)
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
Har fået en allergisk reaktion, der har gjort at mine øjne lukkede næsten helt i. Så måtte med bus til lægen, da jeg ikke kunne køre bil. Så nu er jeg blevet sat i prednisolon behandling...
Godt man har nogle søde mennesker, der gider at sørge for ens hest, når det hele brænder på
apr 2007
feb 2009
Følger: 76 Følgere: 69 Hunde: 6 Emner: 147 Svar: 1.315
apr 2007
Der ligger jo en sjaskvåd hund deromme rimelig tit i disse tider *GG*
og så den fæle lugt af våd hund i hele bilen.... mmmm*GG*
apr 2007
apr 2007
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
Har haft megatravlt, men alt er bare lykkedes som det skulle,,whhheeeee :o) (7-9-13)
Så jeg har fint overskud til at sende jer alle en "mekaniker, vær' nu sød når du skriver regningen, ik " - tanke :o)
Håber i får grund til et par store smil i morgen istedet :o)
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
Men hun er 22 år gammel så lidt inkontinens og særheder er jo forventet i gamle Magda :o) Skal have smidt en liter kaburatorsprit i hende i dag og håber så hun vil holde til en tur til Vejle :o)
Når tingene ikke går som planlagt..