Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu er det juuuuuuuuuuuuuul
  • #1   1. dec 2009 Gå i seng Sidsel eller kom ud og underhold mig... Sidder alene i en nattevagt. Bar tag rødderne med.

• #2   1. dec 2009 JUBBBII smiley

"Nu det JUL og træet pyntes på ny :D" woop woop smiley
    Ej det dejligt !!

• #3   1. dec 2009 jeg kunne også godt finde på at produsere en lille pebbernød eller to i morgen.

jeg skal også have kigget lidt på hvad drengene skal have i julegave,.

pingeling har ønsket sig en drikkeautomat hele sommeren - den skal vi lige have set lidt på. (nu må i ikke sladre.)

hvad skal jeres have i julegave

• #4   1. dec 2009 Jeg har pyntet hele hytten op til jul i dag. Det er SÅ hyggeligt.

Det med gaverne - hmm, er ikke kommet så langt endnu. Men skal vel snart til at overveje.. Luna har bare ikke skrevet ønskeseddel. Og Alba har heller ikke. De møghunde :o)

Og jeg sladrer til pingeling..

Lone: Har du allerede købt gaverne? (Jeg er ikke det fjerneste misundelig - slet, slet ikke).

• #5   1. dec 2009 UHH julestemningen den kom lige med ét i går, da vi begyndte at samle julegaver (pænt, brugt spil, tøj, legetøj) ind, til dem her på HG der er i jule-finans-krise og har brug for en hjælpende hånd med lidt, så har I kendskab til nogen der sidder hårdt i det, og ikke kan klare julen, så sig endellig til:-)

derefter fik julestemningen lige et ekstra løft da vi var til julekoncert med Stig Rossen i aftes.

Jeg er slet ikke begyndt at jule rigtigt endnu, har dog fået lavet dekorationer, så lidt er det da blevet til:-))

god 'juledag' til alle jer der skal forberede:-)

• #6   1. dec 2009 Vil også i julestemning.. Den lader sig vente på sig.. Finanskrise ja tak.. Vi er en hel familie som venter med de fleste gaver til efter julen.. Heldigvis er der skrabet penge sammen til mad og slik.. Takket være lidt sommerhus rengøring.. Ak ja man skulle bo et andet sted end det mørke sønderjylland.. Læs als.. Job ja da.. nord for kolding og op.. Men har sørme ingen bil.. Nej den julestemning lader sig vente på sig i år

• #7   1. dec 2009 tina - vi har heller ikke meget i år - men vi får det bedste ud af det der er.

gaverne er sat kraftigt ned - og det er faktisk som om jeg syntes det hele er lidt mere hyggeligt i år. syntes ikke presset er så stort.

• #8   1. dec 2009 Nej det er faktisk det gode ved finanskrisen.. Den her jul er ikke så materialistisk.. Og min julegave ønske er da heller ikke standarten.. Jeg vil have et fast job.. Man bliver altså skør af at gå hjemme i et helt år.. Men tror drengene hygger sig

• #9   1. dec 2009 Jeg glæder mig til jul! Har fået pyntet til jul og lavet dekorationer i søndags. Gaverne er næsten droppet i år (på nær til min kæreste, hund og forældre). Har fået nyt arbejde som jeg starter på den 19 dec :o) og slutter på gammelt arbejde d. 18. så det kan vist ikke være bedre :o)

Så jeg vil nyde December i fulde drag :o)

Held og lykke til jer uden arbejde med at finde noget nyt :o) Og go pynte dag til jer der skal pynte op :o)

• #10   1. dec 2009 Ved ikke om der er nogle til mig i år.. Lige pt kunne jeg godt bruge mindst 2 sommerhuse rengøringer så der var til lidt gaver til andre ihvertfald.. Ihvertfald må vi tænke anderledes.. Tænker bare at så længe vi er sammen som familie så er julen god

• #11   1. dec 2009 Overvejer at lave gaver selv.. Har nogle lærreder men er bare dum til at male smiley men øh er det ikke tanken der tæller tihi

• #12   1. dec 2009 Susanne har dog også overvejet flere drastiske metoder til at komme til penge (skuler over til hundene).. Mener de har jo det så godt.. Hehe de kunne da godt lige gøre noget for husstanden her ;-D

• #13   1. dec 2009 GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN jubiiii det er jul håber alle får en super duber jul smiley

• #15   1. dec 2009 Tihi julemanden har forbarmet over drengene.. Så de har fået julekalenderkiks her til morgen.. Lidt jul må der vel godt være her

• #16   1. dec 2009 Glæder mig tl jul selvom budgettet er stramt smiley dog får alle (mor, far, bror, søster, kæreste) en gave til 200 hver, og de fleste af gaverne går jeg sammen med de andre om, fx min bror, søster og jeg går sammen om dem til mor og far osv osv., så kan man købe lidt større gaver smiley
    Og Basse-hunden får bamser i julegave, somjeg har købt i Genbrug og så var de ennda til halv pris!! smiley fik en okay stor hvid tiger, en medium kanin og et lidt mindre egern for 22.50 kr, billigt smiley den ene bamse er så til den hund jeg går tur med her i Esbjerg smiley (shhhh Jette, du må IKKE sige det til Gizmo!!:)

• #17   1. dec 2009 Uhh, her lader julestemningen også vente på sig.. eller.. jeg ER ikke det store julemenneske, så måske er det ikke så anderledes end det plejer at være.

Det eneste jul vi skal i år er en julefrokost med min mands firma, holde juleaften og 1. juledag med familien.

Mere behøver jeg ikke at beskæftige mig med det.
    Dog kommer jeg til at savne lidt af det gode julesnold i december, men det er nok kun for det gode :o)))))

Gaver skal vi ikke købe nogen af - vi får nok heller ikke nogen. På en og samme gang giver det en lettelse over ikke at skulle bruge penge vi ikke har på pligt og sæson-gaver, men på den anden side var der godt nok et par stykker, jeg gerne ville have givet en gave til.

Så vores december kommer til at ligne de andre måneder... ;o)

• #18   1. dec 2009 Har også droppet det hjemmelavede konfekt,det kan heller ikke betale sig når vi alligevel ikke spiser det smiley og alt andet bliver discount, maden osv, men min kære fader giver vist to ænder smiley

Synes heller ikke man behøves det store for at hygge sig smiley skidt pyt med gaver osv, det er mere det at man er sammen og sidder og hygger over maden smiley hvis vi er heldige, kan vi finde et juletræ oppe i skoven, og så har lillesøster og jeg taget tjansen med at pynte træet i år smiley

• #19   2. dec 2009 jeg skal bage juleguf til drengene i dag. - laver fine kiks til dem. også laver jeg en lille pakke med kiks til de hunde vi kender rundt omkring. billig og hyggelig måde at gøre det på.

• #20   2. dec 2009 Hundemuter: du skulle vel ikke være villig til at dele din opskrift? smiley

• #21   2. dec 2009 jo da..

syntes det er god og billig måde at glæde andre på,. og tit har man hundevenner man gerne ville forkæle lidt i julen - men er pengene små så løber det hurtigt op

http://www.hundesjov.dk/hundesjov/hundekiks.htm

• #22   2. dec 2009 Tusind tak skal du have, det var da nogle alletiders forslag! smiley Det er da en lækker og billig måde at forkæle de firbenede på smiley

Kommentér på:
nu er det juuuuuuuuuuuuuul

Annonce