Dåbsgave - hvad skal jeg give?? {{forumTopicSubject}}
Min veninde har inviteret mig til barnedåb på søndag til hendes tvillinger, en dreng og en pige. Jeg aner ikke hvad jeg skal give da de virkelig har alt. De har 5 børn efter de at fået de to, så man kan ikke sige at de to små mangler noget. Hverken tøj, legetøj, tæpper eller hvad der ellers er.
Så hvad søren giver man de to små? Jeg vil gerne give noget lidt specielt. Jeg havde overvejet at få lavet to sutteklude med deres navne på og så her ud over give dem f.eks 2 timers fotografering (med mig) hvor de har mig i to timer og selv må bestemme hvad der skal laves og hvornår. Ja det er simpelthen det eneste jeg kan finde på. Jeg er så lost - så er meget modtagelig for gode ideer.
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 203 Svar: 1.081
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
Det er en rigtig sød sang, man kan høre et lille udklip af sngen på siden. Fik desuden utrolig god service, da jeg stod lige i sidste øjeblik og skulle bruge den... Her er linket:
(link fjernet)
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
to forskellige sorter der kan bestøve hinanden. så får de frugt, og at den er podet på vildstamme gør, at de får nogle skønne klatretræer når de blir store nok til det
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 203 Svar: 1.081
Marie- også godt forslag, men de har ikke en særlig stor have og de prøver at få solgt huset, så det ville være lidt ærgeligt hvis de planter dem og flytter igen
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 114 Svar: 491
Vi fik blandt andet dåbsruller, piet heinflag, sølvsparegrise, smykker.
Hvis du gerne vl komme med noget lidt specielt så kan man få lavet en bog til dem. Jeg kan selvfølig ikke huske hvad siden hedder. Men kan huske jeg tænkte at det var en super god ide.
Jeg prøver lige at søge lidt på det.
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 114 Svar: 491
http://www.sjovbog.dk/xp/side.php?side=borneboger&id=113&bid=
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
Alt det andet kan man få skrevet ind i hæftet i CD coveret, forresten sammen med en personlig hilsen.
Dåbsgave - hvad skal jeg give??