{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.212 visninger | Oprettet:

Dåbsgave - hvad skal jeg give?? {{forumTopicSubject}}

Min veninde har inviteret mig til barnedåb på søndag til hendes tvillinger, en dreng og en pige. Jeg aner ikke hvad jeg skal give da de virkelig har alt. De har 5 børn efter de at fået de to, så man kan ikke sige at de to små mangler noget. Hverken tøj, legetøj, tæpper eller hvad der ellers er.
Så hvad søren giver man de to små? Jeg vil gerne give noget lidt specielt. Jeg havde overvejet at få lavet to sutteklude med deres navne på og så her ud over give dem f.eks 2 timers fotografering (med mig) hvor de har mig i to timer og selv må bestemme hvad der skal laves og hvornår. Ja det er simpelthen det eneste jeg kan finde på. Jeg er så lost - så er meget modtagelig for gode ideer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dåbsgave - hvad skal jeg give??
  • #1   23. nov 2009 Jo det var meget sødt. Problemet er bare at de kun har to børneværelser i huset (de kan ikke få det solgt) Så de to små deler med de 3 andre, så der er ret meget på væggene

• #2   23. nov 2009 Jeg var til dåb ved min niece for et par uger siden, og ville også gerne give noget specielt og personligt. Jeg fandt en hjemmeside på nette hvor de indspiller en godnat sang hvor de synger barnets navn. Man skal udfylde nogle oplysninger om barnet, som barnets fulde navn, vægt ved fødsels, længde, klokkeslet osv,, De bliver så skrevet ind i det lille hæfte i CDcoveret.
    Det er en rigtig sød sang, man kan høre et lille udklip af sngen på siden. Fik desuden utrolig god service, da jeg stod lige i sidste øjeblik og skulle bruge den... Her er linket:

(link fjernet)

• #3   23. nov 2009 hvad med et æbletræ på vildstamme til dem hver?
    to forskellige sorter der kan bestøve hinanden. så får de frugt, og at den er podet på vildstamme gør, at de får nogle skønne klatretræer når de blir store nok til det smiley

• #4   23. nov 2009 Laila - det var da en fantastisk idé, men det er jo tvillinger, så skulle de ha lavet en hver hvis det er. bliver deres dåbsdag også synget, vægt osv?

Marie- også godt forslag, men de har ikke en særlig stor have og de prøver at få solgt huset, så det ville være lidt ærgeligt hvis de planter dem og flytter igen

• #6   23. nov 2009 Jeg har selv tvillinger og holdte barnedåb for 14 dage siden. Vi fik super mange gode gaver.
    Vi fik blandt andet dåbsruller, piet heinflag, sølvsparegrise, smykker.
    Hvis du gerne vl komme med noget lidt specielt så kan man få lavet en bog til dem. Jeg kan selvfølig ikke huske hvad siden hedder. Men kan huske jeg tænkte at det var en super god ide.
    Jeg prøver lige at søge lidt på det.

• #7   23. nov 2009 Bogen kan findes her og den er også til tvillinger.
    http://www.sjovbog.dk/xp/side.php?side=borneboger&id=113&bid=

• #8   23. nov 2009 Nej, de synger om at nu skal (fx) Lise sove og om at drømme godt....
    Alt det andet kan man få skrevet ind i hæftet i CD coveret, forresten sammen med en personlig hilsen.

Kommentér på:
Dåbsgave - hvad skal jeg give??

Annonce