{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Godmorgen og god weekend =) {{forumTopicSubject}}

Uha en mild morgen vi har her i Bogense, er lige hjemvendt fra morgenturen og fik det da helt lunt nu her er vindstille og ikke regner =)

Godmorgen godmorgen - glædelig fredag og vel mødt til en ny dag =D

Weekenden her skal vist bare gå med at slappe (mere) af, hygge med kæresten og spise dessert (kæresten siger jeg kun må få det i weekenden, så det må jo være til alle måltider, ikk?)..

Skal i andre noget spændende?

Hav en dejlig dag og en skøn weekend, jeg vil spise morgenmad med kærligheden og kigge lidt på en gulvvask =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen og god weekend =)
  • #1   13. nov 2009 idag skal jeg i skole her om lidt.. efter det ska jeg hjem til en veninde hvor vi ska nørde hjemmesider, imorgen ses jeg med en anden veninde og så står den ellers på lektier, søndag ska jeg arbejde og så ska jeg ellers bare lave lektier igen medmindre noget bestemt sker for mig her i weekenden så ska jeg ud og spise og hygge haha

• #2   13. nov 2009 God morgen og god weekend til jer alle.

I morgen skal Cassie og Bianca ud at svømme. De elsker det begge overalt på jorden, og de svømmer om kap for "jeg vil jo ikke være sidst". Det er så morsomt at se dem tøffe rundt i vandet.

Søndag skal Cassie og jeg til hvalpemotivation. Hun fylder 8 mdr. søndag, tænk sig at tiden er gået så hurtigt.

Ellers skal vi ikke andet end at hygge os. Efter sidste weekends udstillinger i Herning trænger vi bare til at slappe af.

• #4   13. nov 2009 Efter jobbet - afslutter kl. 12.00 - skal jeg til møde i banken og derefter hjem og gå en dejlig tur i skoven med Charlie. Både han og min samvittighed får det rigtig godt af det. Ser altid frem til weekend med Charlie, når han er selv til hverdag. God weekend til alle

• #5   13. nov 2009 ¨godmorgen.. her står lørdag på hvalpetræning med ronja, og derefter træning med brutus, også blir den bullertæve jeg passer hentet...

søndag skal jeg på kursus på fyn med lillen., så det blir spændende...

ellers er det bare afslapning og hygge med ronja og de andre...

• #6   13. nov 2009 jeg er blevet syg, så skal en tur til lægen, og så ellers bare være hjemme. I morgen for jeg besøg af min mormor og min mor, så det skal nok blive ganske hyggeligt. Håber bare på at være en smule mere frisk i morgen en jeg er nu

• #7   13. nov 2009 Jamen i dag har jeg sidste dag med sønnen inden han skal hjem til sin far i en uge.. Vi hygger hjemme da jeg har en omsorgsdag. smiley OM snart går vi over i waves og handler, shopper lidt, så ud til hesten og ride en tur, hjem og afleverer sønnen dejlig træt og så skal jeg ellers skynde mig i bad og gøre mig klar til at skulle ind og se/opleve Thriller i aften med min kæreste og en flok arbejdskollegaer. smiley

I morgen skal vi hente bilen og hjem til sviger og søndag skal vi ud til hestepigen. smiley

Kommentér på:
Godmorgen og god weekend =)

Annonce