Endelig noget godt :) {{forumTopicSubject}}
Jeg skal nok forsøge at gøre det kort..
Vi har haft en virkelig hård tid, de sidste par mdr.. Vi har altid haft 3 hunde af gangen.. Men vores grand danois blev så syg og måtte aflives.. Og så havde vi to.. Jeg var rigtig rigtig knust, men vil ikke have en ny, da vi jo allerede havde 2 når baby kom..
Så mistede vi pludselig min svigerfar, 46 år gammel, måske en blodprop i hjertet.. Det har taget rigtig hårdt på hele familien..
Jeg sagde så tll min svigermor den anden dag, at nu kunne det ikke blive værre, og det kun kunne gå den rigtige vej.. Men nej.. Dagen efter mistede jeg så en hund mere, hun havde nogle indre blødninger som der ikke kunne gøres noget ved.
Ja, mange siger at det kun er en hund, ´men det er mere end det for mig, de betyder virkelig rigtig meget..
Nu har vi så kun en lille cairn terrier tilbage, og han har aldrig været ene hund, han plejer at have en at lege og sove med.. og det har taget virkelig hårdt på ham også, at have mistet de andre.
Jeg besluttede så, at trods der kun er 3 mdr til jeg har termin, så skulle vi have en hund mere.. Mange har sagt at vi skulle vente til den bette er kommet, men det vil simpelthen være synd for Tyson.. Jeg må bare kæmpe lidt mere end andre nybagte mødre.. Med en, til den tid, 5 mdr gammel hvalp og en nyfødt..
Tyson og den nye kan underholde hinanden, når man íkke lige kan være der for dem hele tiden.. Det skal lige siges at vi har hus og en KÆMPE have..
Det jeg vil sige var, at vi i dag har reserveret en tæve hvalp, en berner sennen, en rigtig familie hund vi får hende hjem d. 24
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Man kan jo også vende den om og sige, at hvis der ikke var sket det som er sket, ville I have 3 hunde og baby, så mon ikke også nok i klarer det med en hund og en hvalp. Det er meget arbejde, men man kan meget hvis man vil.
Tillykke og held og lykke med det hele
Endelig noget godt :)