{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

simpelthen for galt... {{forumTopicSubject}}

ja skal lige ud med lidt gylle her..

hented en bette katte killing for tre dage siden...

men kunne hurtigt se efter hjemkomsten at hun ikke var helt som hun skulle være... igår var vi så ved dyrelægen.. HoLD FAST... underaneret 800 g (hun er 15 uger) virus, øremidder, øjenbetændelse...

ja ja fik da katten ganske gratis, men er det så ensbetydningen med at man kan behandle sine dyr på den måde...

tidligere ejer sagde at hun havde fået ormekur 14 dage tidligere, og ja øjendråber, hmm sjovt at katten så mildest talt ikke kan åbne sine øjne for bare betændelse...
dyrelægens ord var at den aldrig har set skyggen af nogen former for godt foder eller medecin...

så nu er vi igang med at opfede hende plus behandle alle de andre ting hun fejler...

er i gang med at kontakte dyrenes beskyttelse, da der stadig sider 2 killinger hjemme ved hende..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  simpelthen for galt...
  • #1   16. okt 2009 susanne -
    en killing bør slet ikke ha "en smule" der kan bryde ud ....
    Masser af killinger har jo øjen betændelse som små, og folk tænker - nå, men det gik jo over - ogt nej, det gør det ikke ....
    Det er sikkert herpes eller chlamydia, og vil jo så vende tilbage i tide og utide....
    Det skal behandles fra start...
    Og 800 gram ???
    Mine pleje killinger vejer over.. Knirke var ved dyrlægen i onsdags og vejede 830 gram, og de er 6 uger .....

Synes det er godt du prøver at gøre noget - men sæt ikke forventningerne for højt med dyrenes beskyttelse ....

God bedring til din misse baby...

• #2   16. okt 2009 Er du sikker på at den er 15 uger med den vægt??

Jeg tænker at sælger har løjet om alderen, og at den nærmest bør være død af sult hvis den vejer SÅ lidt med den alder?

mens de er små killinger er vækstkurven rimelig stabil i forhold til hvor meget de bør veje..

Og ja, så du den ikke efter?
    Det kommer nok til at tage lang tid at få den ovenpå igen..

• #4   16. okt 2009 susanne... de sad og spiste da vi kom.. hun tog de to op jeg skulle kkigge på, og sagde så at de havde en smule øjen betændelse, som hun lige havde behandlet (begrundelse for de vanded øjne) var der i ca 5 min. så sad jeg i bilen med en kattekilling i bur..

hvis det bare var øjen betændelse eller ja lign, havde jeg skam heller ikke et problem med det.. det vare mere det at hun er så underaneret som hun er... det der mit problem ligger...

• #5   16. okt 2009 hun var syg da hun kom ind af døre...

som sagt har været ved dyrelægen med hende.. og hendes ord er at hun slet ikke har fået nok at spise..

har lige snakket med kattens værn.. og deres råd var at køre ud og hente killingerne og køre dem direkte til dyrelægen, for at befri dem fra deres lidelser.. i følge loven kan de ikke gøre noget...

og nej har ikke for høje forhåbninger, men dyrelægen sagde at hun nok skulle blive til en fin kat.. men lad os nu se... end til vidre gør vi vores for at hun får alt det hun har brug for..

• #6   16. okt 2009 dyrelægen bekræfted de 15 uger..

• #9   16. okt 2009 ja har også mega lyst til at hente dem, men problemet er jo så at hun ikke lære en disse af det... uhh det er skide svært...

håber virkelig også at hun ikk smitter den vi har i forvejen...

Kommentér på:
simpelthen for galt...

Annonce