{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

HJÆLP! (vægttab) {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HundeGalleri.

Min kæreste og jeg flyttede sammen torsdag i sidste uge.
vi er begge flyttet fra steder uden trapper, til en lejlighed på anden sal...

jeg har så - til min store rædsel - her til morgen, fundet ud af, at jeg har tabt mig 5, næsten 6 kg!!!!!

så lille mig på 153 har nu en vægt på 45-46 kg!
ikke særlig smart....

jeg spiser og drikker som jeg plejer...

jeg skal helst tage mindst 3 kg på igen, men samtidig har jeg en kæreste der skal tabe sig, og som samtidigt har svært ved det.........

Hjælp.... Hvad skal jeg gøre.......????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! (vægttab)
  • #1   8. okt 2009 Gå til lægen... Det kan være du fejler noget, hvis de er tabt på kort tid. Har selv været i samme situation - jeg er 165 og vejede på et tidspunkt kun 43 kg og det var uden at jeg havde gjort noget for det. Det viste sig at jeg havde vitaminmangel...

• #3   8. okt 2009 Ha ha ha gid det var mig smiley
    Hvis jeg var dig ville jeg gøre alt det modsatte af hvad man skal gøre for at tabe sig altså:
    Spis kun 2 eller 3 STORE måltider i løbet af dagen – det sætter din forbrænding ned. Når du kan slippe af sted med det så spis usund mad.
    Og sidst men ikke mindst, lad være med at fortvivle! De fleste kvinder tager på når de bliver omkring 25 år… tror det har noget at gøre med kroppen forbereder sig på bedre at kunne få børn… smiley
    Held og lykke med det!!!

• #4   8. okt 2009 det er ikke særlig lang tid siden jeg fik målt de forskellige ting i en blodprøve...

og spiser tre longo vital hver aften....

men jeg er ret sikker på, at det er fordi jeg går på trapper op og ned til og fra anden sal flere gange om dagen....

jeg kan ikke se, hvor jeg har tabt de kg fra.... men må absolut ikke tabe mig mere..... det er derfor jeg er sådan lidt i "panik".....

• #5   8. okt 2009 jeg har det godt med at spise de 5 mindre måltider om dagen, for det sagde min læge, at jeg skulle for at tage på for nogle måneder siden efterhånden......
    og er blevet lidt fedt-forskrækket, for min far fik sin tredje blodprop i foråret i en alder af 48..... så derefter har jeg skiftet næsten alt det usunde fedt ud med fx fedtfattigere smør, olivenolie i stedet for margarine osv......

• #8   8. okt 2009 jeg har nok været stresset... havde både projekt i skolen, økonomi-puslespillet der skulle passe sammen, det sidste skulle pakkes osv...

men ja... det er for meget.... det er derfor jeg reagerer som jeg gør....

• #9   8. okt 2009 Er dit stofskifte tjekket ?

Hvis ikke, så skulle du måske have undersøgt om det ligger som det skal

• #10   8. okt 2009 ja det er det.... det er helt normalt.... jeg har bare et åndssvagt gen fra min familie, som gør at vi kan spise hvad man vil uden at tage på af det....
    det er rigtig øv....

• #11   8. okt 2009 alt i alt har du haft en travl tid og får mere motion end du plejer, så jeg ville slappe helt af hvis jeg var dig.

• #13   8. okt 2009 øhm snak med din læge i stedet for nogle uvidende tosser på hundegalleri? smiley

• #14   8. okt 2009 Jeg taber mig altid under stess og det går uhyggeligt stærkt !
    Har efterhånden lært at stoppe det, før det løber løbsk...og som flere nævner har de sunde fedtstoffer en god virkning....diverse olier i salaten, masser af forskellige nødder, avokado og banan og hvis du kan tåle det er chokolade ikke at kimse af ;o)

• #15   8. okt 2009 Mayonnaisesalater er også udemærket, da det netop indeholder de sunde fedtstoffer....og ikke mindst fed fisk smiley

Kommentér på:
HJÆLP! (vægttab)

Annonce