Vægttab hjælp Vægttab hjælp
Jeg går til vægt kontrol hver 14 dag, fordi min vægt gerne skulle stige, og her i ferien har jeg spist rigtig godt og varieret.
Jeg har endda spist søde sager også, hvilket ikke sker så tit, og de dage hvor jeg har kunne, har jeg også spist natmad, det skulle man jo efter sigende tage på af.
Jeg var sikker på at vægten var steget, men den er nu faldet med 1,3 kg. i ferien.
Mit stofskifte fejler ikke noget, og jeg har heller ikke sukkersyge.
Jeg har dog meget at tænke på, og det er ting der påvirker mig meget, kan det være det der er grunden til at jeg taber mig selvom jeg spiser meget og varieret?
Jeg synes det er rigtig træls endnu en gang at skulle til vægt kontrol, velvidende om at min vægt er faldet, og det er et nederlag at stå der hver 14 dag, når vægten bare bliver ved med at dale.
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 125 Svar: 638
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Hunde: 9 Emner: 60 Svar: 820
Det lyder som en gruppe hvor man forsøger at tabe sig, er det det?
Jeg kæmper for at tage på, så hvis det er en gruppe for dem som gerne vil tabe sig, så bliver jeg nok lidt fejl placeret
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 125 Svar: 638
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Er det på grund af personlige problemer skal du nok ikke forvente det store vægtøgning
Jeg har nogle proteineropskrifter som jeg har fået af diætisterne på Hvidovre hospital
Man laver dem selv. Det skal man drikke til maden i stedet for mælk/vand.
Hvis di sender mig din adresse så vil jeg gerne sende opskrifterne til dig
sep 2011
Jeg spiser rigtig mange kuldhydrater, og er bevidst om at maden er fyldt med næring, min mave er meget sart, så får jeg mad med højt fedt indhold, så går min mave helt i stykker.
Protein drikkene kunne godt lyder som en god idé, det må jeg lige prøve at tage op med min læge, dem har jeg fået før for at øge vægten, så det burde være en mulighed igen.
Annette
Jeg er meget kræsen hvad søde sager angår, men er i fuld gang med at afprøve en masse nye kager, for at se om ikke jeg kan finde frem til nogen som jeg finder lækre
Jeg ryger men ikke meget, tager en smøg når jeg synes jeg har brug for lige at stresse af, og finde mig selv igen.
Der foregår rigtig meget i mit liv lige nu omkring min søn, som gør at jeg tænker meget, og ikke rigtig lige kan finde hoved og hale i hvordan hverdagen skal fungere, men forsøger hele tiden på at få det bedste ud af dagen.
Søvn er der ikke meget af, men det er fordi der er så meget at tænke på. Motion får jeg når jeg går med hundene og når jeg skal noget, det er sjældent jeg tager bilen når jeg skal noget, men samtidig sørger jeg også for at jeg ikke får for meget af det.
Du har helt ret, men det er hårdt hver gang at se en nedgang, når man ved at man går til vægt kontrollen med det formål at den gerne skulle stige.
Men prøver lige at spørge hende om hun kan tage nogle flere undersøgelser, for at finde frem til om det er alle de ting jeg går med om ørerne eller om det er noget helt andet der er skuld i det.
sep 2011
Jeg har desværre meget at tænke på, så tror det psykiske spiller en meget stor rolle i det.
Men jeg vil meget gerne prøve dine opskrifter i håbet om at de kan hjælpe til noget vægt øgning, er det bare min email adresse du skal bruge?
Og tusind tak fordi du vil dele dem
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 986
Det er et rigtigt godt produkt til vægtøgning for en kort periode..... Drik det i en måned, og du har taget i hvert fald 5 kg på.. Der er masser af protein i..Ulempen ved det er så også, at der ifølge min egen mening er for meget sukker i.. Vanillen smager klart bedst..
Min kæreste brugte det i en periode over to måneder, hvor han lå på 76 kg, 202 cm høj.. Han kom op på 92 ret hurtigt.. Han blandede det op med sødmælk, og jeg mener at der i en enkelt shake var omkring 1200 kalorier i.
Han har ellers været typen, der har kunne spise alt uden at tage på, men det her produkt hjalp ham.
Det er i hvert fald en nem og hurtig løsning, hvis man i forvejen ikk har overskud eller appetit til at spise og lave en masse mad..
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 986
Held og lykke med det...
jan 2008
Man laver selv drikkene.
Ps jeg smider din adresse væk når jeg har sendt dig opskrifterne
jan 2008
Opskrifterne brugt jeg til at holde vægten hos min lungesyge mand
Vægttab hjælp