{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Har man ret til at blande sig? {{forumTopicSubject}}

Jeg var i en dyrebutik (ingen grund til at nævne navne), efter skole for at handle ind til Tasso og mine kaniner.
Men ser så et ægtepar stå med deres hundehvalp, og de vidste ikke hvilket foder de skulle have.
De kaldte på en ekspedient som meget ivrigt foreslog dem Pedigree som det bedste foder man kan give sin hund, og både tør/våd.
De lytter meget ivrigt, og ender med at købe 30 kg pedigree.

Har man lov til at blande sig og sige at de måske skulle købe hvalpefoder, så dens muskler osv udvikler sig ordentligt?

Jeg sagde intet, men har man ret til det? sagde intet fordi jeg mener nej - det er jo ikke mit job.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har man ret til at blande sig?
  • #1   30. sep 2009 Ja og nej. Jeg ville nok have snakket lidt med den der ekspederede i den forretning , efter kunden var gået.

• #2   30. sep 2009 ret til -næææh. Men man har da lov til det det... Så kan de jo endten tage ens råd, eller de kan synes man er en sær snegl, men det er vel heller ikke et problem:o)

• #3   30. sep 2009 hmm, okay. synes bare det ville være lidt weird: øh, du skal nok overveje et andet foder" og så stod der bare tre og gloede på en :o)

• #6   30. sep 2009 jeg kan nemlig heller ikke holde mund når det kommer til dyr -har før blandet mig da der var nogen der skulle have et råd ang kaniner.

Men fotrød det da lidt da de var gået..

• #7   30. sep 2009 Ja jeg ville have sagt noget!
    For hvis jeg selv går ind i en butik og forventer hjælp og vejledning, så ville jeg da blive trist om nogen stod omkring mig og vidste jeg købte det værste gang lort.. Så hellere sige noget så man kender sandheden og kan vælge ud fra den

• #8   30. sep 2009 Jeg ville også helt klart have sagt noget. Det gør jeg også hvis der står nogle foran eller bagved som køber hundefoder når jeg handler i eks. Rema.

• #9   30. sep 2009 ville nok have taget en snak med ekspedienten, men mener ikke man har ret til at blande sig i, hvad folk fodre med sådan generelt

• #13   30. sep 2009 Du skulle ha kastet rød maling på ekspedienten mens du råbte "mordeeeeeeer" smiley

(Sorry så sex and the City the movie for 4 gang den anden dag og tog skade)

ej jeg ville nok ha sagt noget hvis det var mig. Men ok kan jeg også godt finde på i et supermarked.

Ligesom jeg har sagt til familien at når de passer min hund skal de give ham det mad jeg har med og ikke købe billigt foder.

• #14   30. sep 2009 Men min kæreste fodrede os hans hund da vi mødte hinanden med noget billigt fra dyrehandleren fordi de havde anbefalet han det dengang han fik hunden. Men så viste jeg ham lige hvad der var i den billige mad og i Royal canin og nu går han over til Royal canin når vores hund skal ha mad. (dog forstår han ikke alle varianterne og tager så den pose med den hund der ligner vores mest, haha men det også den rigtige)

hvis man ikke har råd til ordenligt foder har man heller ikke råd til hunden, men desværre bliver folkbare vildledt i butikkerne. Jeg vil heller sulte i flere dage end at få på kompromis med min hunds mad.

Kommentér på:
Har man ret til at blande sig?

Annonce