{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Så fik jeg sendt ham afsted... {{forumTopicSubject}}

Snøft, sidder med tårer i øjnene mens jeg skriver. Jeg har bare brug for at komme ud med mine følelser...

I dag afleverede jeg Aramis til mine venner, han skal bo hos dem indtil jeg får det hele til at falde på plads.
Jeg brugte hele formiddagen på ham - gik en lang tur og legede med ham i haven og bare hyggede. Så kørte vi til Vejen hvor mine venner var til DM i agillity. Han hilste på deres hunde og det gik så fint og han glemte helt sin mor smiley Efter præmieoverrækkelsen var det tid til at sige farvel til ham... Jeg tog ham med lidt væk og fortalte ham at han skulle opføre sig pænt og at jeg elskede ham og ville komme til at savne ham og så begyndte jeg at stortude. Han hoppede op og tog poterne om min mave som han plejer at gøre når jeg er ked af det og så fik jeg det største smækkys jeg nogensinde har fået smiley
Han kiggede på mig med øjne der bare sagde - mor, det skal nok gå vi ses snart igen! Jeg satte ham i buret og måtte køre med det samme for ikke at blive mere ked af det.
Det varen sindssyg lang tur hjem og jeg græd hele vejen, og jeg synes det er så dumt af mig for jeg ved jo at jeg ser ham igen når alt går bedre... Men det er nu jeg har brug for ham, for han kan virkelig samle mig op når jeg er dernede hvor jeg har svært ved at kommeop igen, men det er umuligt for mig at have ham hos mig det
næste stykke tid.

Han er simpelthen bare den dejligste hund og jeg er glad for at han er i gode og trygge hænder hos de dejligste mennesker jeg kender.
Fik lige en sms der fik mig til at græde af glæde og savn - Det går rigtig godt, pigerne er rigtig søde ved ham. De har lige spist og han har leget med Divi. Derudover render han os lidt i røven, men pigerne siger intet til ham. Han har ikke engang fået sin sædvanlige tur af dem smiley Han er som en af vores egne, og har altid været det. Du ved at jeg har et specielt forhold til ham, og det er netop det, der gør at det går så godt. Så sov du bare godt, han har det fint!
Synes det er dejligt at vide at han er en af deres egne, men alligevel føler jeg at jeg lægger dem til last fordi de er nødt til at lægge deres liv en smule om pga Aramis... Jeg synes det er så svært at undvære ham og mangler vores aftenhygge! Og det er på et tidspunkt som det her jeg har allermest brug for ham...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg sendt ham afsted...
  • #1   27. sep 2009 Det må være rigtig hårdt for dig, men lyder som om, at det alligevel er det bedste både for dig og hunden. Du må bare tænke på, at han har det godt og kommer hjem igen, når du er oven på.

• #2   27. sep 2009 Hvor må det være hårdt for dig ! smiley
    Jeg fik en kæmpe klump i halsen og tårer i øjnene, af at læse det.

• #5   27. sep 2009 Enig med Natasja .. sikke noget at skrive smiley
    Hvordan ved du, at det ikke er det bedste for hunden at få en ferie væk fra sin mor?
    Alle folk kan komme i en situation, hvor man ikke kan have sin hund i et stykke tid.

• #6   27. sep 2009 Gizmo @

Du kan da ikke se nogen steder, at det ikke er det bedste for hunden også?
    Jeg husker de tidligere tråde, og jeg er da ikke et sekundt i tvivl om , at det er det bedste for hundens skyld 100%, så er det ikke liiiiidt dumt at udtale sig, når du ikke kender baggrunden for hvorfor det gøres?

• #8   27. sep 2009 Gizmo
    Skulle JEG hellere have oprettet en salgsannonce, så du også kunne have ondt i røven over at der er en hund mere til salg pga personlige årsager?
    Grunden til at der står JEG mange gange er nok at det er MINE følelser JEG har skrevet om!
    Hvor er det lige det er synd for ham? At han er et sted hvor han er tryg og JEG føler MIG tryg ved at han er og at han har hans mor, søster og en anden tæve at lege med hele tiden?

• #9   27. sep 2009 Jeg syns det er dybt tarveligt, at du udtaler dig om trådstarters valg, på baggrund af andre unge menneskers valg, eftersom du ikke kender grundlaget for hvorfor det i dette tilfælde bliver gjort.

• #11   27. sep 2009 Gizmo
    Jeg er 24 år, Aramis er 4½ og jeg er kommet i en meget uheldig situation, gider ikke forklare det igen... Han blir overhovedet ikke smidt rundt, hans har været hos mig altid og det er hans opdrætter han skal bo hos et stykke tid... Han kender dem og deres hunde og han har det godt når han er der, så hellere det end sætte ham i pension i et halvt år. Det har overhovedet ikke noget at gøre med at jeg ikke har tid til ham og alt det der som mange unge mennesker skriver.

• #12   27. sep 2009 Jep det er rigtigt Gizmo... Din mening - min mening - voksne mennesker accepterer at der er forskellige meninger smiley
    Jeg troede aldrig at jeg skulle stå i den situation jeg gør nu og har altid sagt at vi skal bæres ud sammen, men det er bare ikke altid at livet er som´man gerne vil have det. Aramis har en meget stærk psyke og der skal meget til at han blir påvirket af noget som helst.

• #14   28. sep 2009 synes også at det er tarveligt at skrive sådan, Gizmo. En hund der fungerer normalt i hovedet har intet problem i at skifte hjem, og den skal jo kun bo der et stykke tid. det er jo ikke sådan at den bliver solgt, og solgt og solgt.
    det havde straks været værre, hvis det var en meget følsom hund, så var sagen en helt anden.

• #15   28. sep 2009 Gizmo, fuck hvor er du en lort og skrive sådan det kan man sku da ikke tænk man kan være så tavelig over for sine med mensker,

miss singel stort trøste kram fra os

• #17   28. sep 2009 En stor krammer til dig! Sad jo og græd da jeg læste dit indlæg.
    Håber du får alt på plads så du kan få din lille guldklump hjem igen :o)

Gizmo: Det var da en sjov ting at blive mopset over, du skriver selv du ikke kender historien, hvorfor bliver du så, så mopset?
    tænk dig om før du skriver sådan noget i en tråd. trådstarter har i forvejen været igennem meget.

• #18   28. sep 2009 om jeg ikke er opdraget er det ikke dig der køre på en der ligger ned

• #19   28. sep 2009 Syns godt nok den her tråd har taget en MEGET ubehagelig vending...
    Ja det er et åbent forum, og ja man skal være klar til at høre andre folks meninger når man skriver herinde, men at sidde og sige at det er synd for hunden, uden at kende historien..
    Det synes JEG er forkert!

Du sidder og spiller bedrevidende - Gizmo@ - du skriver selv gentagende gange, at du ikke kender trådstarters historie, ergo kender du heller ikke trådstarter, eller hunden det drejer sig om.
    Jeg vil gerne høre hvad det præcis er, at du mener der er synd for hunden?!?

Du hentyder til i et tidligere indlæg, at du udtaler dig som du gør, på baggrund af "unge menneskers" måde at henholde sig til sine dyr, og ja der findes mange af dem der har "køb-smidvæk syndrom", men kan slet ikke se hvad du vil med den holdning i netop DENNE tråd.
    Hvis du nu læste, blir hunden ikke solgt, hunden blir ikke smidt til et totalt fremmed hjem, eller lignende.

Hunden blir af en meget ansvarsfuld ejer, der har indset hun pt. ikke kan give hunden det den har brug for, sendt ud til opdrætter, hvor den er vant til at være. For at den senere kan komme hjem i bedre og tryggere rammer, end der kan tilbydes lige pt.

Du mener at trådstarter skal høre på din mening, men du blir mobset over at andre skriver deres mening om dit indlæg. Hvor er det lige at du fortjener bedre end trådstarter?
    Hvor er jeg dog træt af at mange på HG, er så snæversynet, at de tror de kan tillade sig hvad som helst. Men får de noget retur så er det virkelig forkert gjort af den anden part.
    FØJ siger jeg bare!!

Nå men tilbage til emnet..
    Miss Single:
    Jeg er sikker på at du har taget den helt rigtige beslutning for dig og din hund. Og som du selv skriver, så er det kun for en periode. Så ligemeget hvor hårdt du må ha det lige nu, så glæd dig over at du ved der er lys for enden, og din skønne hund kommer hjem igen.
    *Trøstende tanker herfra*

• #20   28. sep 2009 Tak for krammerne smiley

Jeg tror altså at Gizmo har forstået nu at i synes det er tarveligt skrevet, jeg synes også det var lidt hårdt - men som Gizmo også skriver så har jeg selv valgt at oprette tråden og man ved aldrig hvad man kan forvente af folk herinde. Og vi har alle lov til at have en mening - og skal acceptere de forskellige meninger.... Og Michelle - jeg synes ikke det er særlig pænt at bruge et ord som lort overfor andre mennesker, men det er jo så din mening smiley

Har det meget bedre i dag, har næsten vænnet mig til tanken om at han ikke er her, men det første jeg gjorde i morges var selvfølgelig at åbne døren så han kunne komme ud mens jeg gjorde mig klar til gåturen - hvor har man da bare mange indgroede vaner smiley

• #22   28. sep 2009 Jeg mente bare at de ikke behøvede blive ved med at skrive hvad de synes om din mening til det...

Kommentér på:
Så fik jeg sendt ham afsted...

Annonce