16. maj 2009 Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 366
Træt af boligselskabet! ( lidt lang) {{forumTopicSubject}}
UNDSKYLD MIT UDBRUD, MEN JEG ER BARE SUR OVER AT DET KAN VÆRE SÅ SVÆRT
1.Nu lægger jeg mig lige på sofaen med en kop varm kakao inden vasketøjet skal byttes rundt.... Jeg trykker på knappen til kassen og WUPTI! - Blå skærm på alle 42 kanaler. Fantastisk med en velfungerende tv-løsning... Vi betaler jo bare for sjov skyld hver måned
2. Min datter får besøg af en rotte mens hun sidder i klapvognen. Jeg kontakter vores varmemester som siger "Ja, sådan er det jo". Jeg spørger om ikke han har tænkt sig at sørge for nogle rottekasser langs murerne, men nej nej, det er ikke nødvendigt siger han.
3. For 2 måneder siden var der en der havde moret sig med at sætte sin hængelås på vaskerummet så vi andre ikke kunne bruge det, varmemesteren kommer og klipper låsen, men der er stadig ikke kommet et nyt hængsel på så man kan låse dernede mens man vasker og jeg er DØD træt af at folk piller mit tøj ud af maskinerne fordi de åbenbart er vigtigere end mig!
4. De har endelig efter 4 måneder fået sat lås på hundegården så det kun er beboerne der kan bruge den, men vi har bare ikke fået udleveret nøgler til den.
Hvordan kan et boligselskab være så langsomme og lieglade... Men hvad havde vi forventet. Der gik 14 dage fra vi flyttede ind til de kunne finde ud at komme og lave vores toilet... Så er det godt med nogle gode naboer!
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.406
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 366
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 366
Træt af boligselskabet! ( lidt lang)