{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skære det helt ud i pap!!
  • #1   10. sep 2009 Lidt under 2000.. På det hele..

Men jeg er også bankerot, og det er inkl ALT overhovedet!!..

Jeg ville sige min. 2000 til mad (hvis ud impulshandler skal du sige min. 2500)
    800 til lommepenge (tøj, personlig pleje og den slags).
    Det er minimumstal.
    Hvor meget snakker du i telefon?

Har du et shoppegen? Bruger du mange penge på hunden? Den slags skal der også tages højde for.. Hvor meget har du til rådighed om måneden, så er det nemmere at komme det ud på nogle poster..

• #2   10. sep 2009 Anja: puha kender det, sidder virkelig og gransker i hele økonomien for at få det til at hænge sammen nu:-) Jeg bruger min tlf meget, men skifter til et billigere abonnoment:-)

• #4   10. sep 2009 Nu har jeg sat 1000kr af til lommepenge og 2500 til mad... det burde være fint..

• #5   10. sep 2009 vi er 4 voksne, vi har 4000 til kost og ca 1000 til gaver, tøj, og uforudsete udgifter

• Jørgen H
    Jørgen H Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 31
    #6   10. sep 2009 Vi er 2 voksne og bruger ca.10000-12000 på mad og lommepenge om måneden

• #7   10. sep 2009 Vi har et madbudget der er på 4000 kr om måneden .. vi er to voksne og et lille barn (2 mdr)

Min tlf koster 200 om måneden

jeg har så ca 2000 kr til lommepenge .. Men der skal jeg så os købe hundemad for .. smiley

• #8   10. sep 2009 ca. 2500kr på mad - 2 pers. lommepenge, ja den er svær.. Der bruger jeg faktisk ikke ret meget, er ikke den store shopper..

• #9   10. sep 2009 Ved det ikke helt præcis da jeg slet ikke har styr på min økonomi smiley

Men vel ca. 1000,- om måneden på mad tror jeg smiley ..

Er på kontanthjælp og har masser af udgifter , så lommepenge findes ikke helt smiley

Har udgifter til: Husleje, mobil, billån, el, licens, benzin, mad , hund, osv. .. Dog bruger jeg flest penge på benzin da min bil køre ekstrem lidt på literen smiley

• #10   11. sep 2009 Puha, jeg ved ikke hvad vi bruger på mad i måneden. Kommer jo lidt an på hvor mange gange vi invitere venner på spisning. smiley

Men når der er trukket penge til budget, så har vi - to voksne og to weekendbørn - ca. 18.000 kr. at leve for. Det er til mad, tøj, tandlæge, hundemad, gaver osv. Vi har ikke lommepenge i den forstand. Vi køber bare det vi syntes vi har brug for.

• #11   11. sep 2009 Hov - glemte at skrive, at jeg syntes du skal have et sted mellem 3500 og 4000 kr. til rådighed pr. måned.

• #12   11. sep 2009 K N: til rådighed?? hvad dækker et rådighedsbeløb så helt præcist?? mad, benzin, hundefoder?? ja hvad dækker det??

• #13   11. sep 2009 Vi har lavet en madplan hvor vi har skrevet ned hvad vi skal have til en hel uge, handler så ind efter det enten søndag eller mandag, og det kan faktisk sagtens gøres for ca 700-800 for en uge så er det evt kun brød, mælk, og lidt ymer, yoghurt.. så er der masser af frugt med også.. så har vi medicinkonto, tandlægekonto,tøjkonto,hundekonto og gavekonto der bliver sat ind på hver måned.. meget nemmere at styre, vi er 2 voksne 2 børn og vi lever ganske udemærket og lider ingen nød.. men skønt når man har de forskellige kontis så kan man selv flytte nogen over fra de forskellige på netbank når man skal bruge fra dem.. men vi har ca 6000 kr udover budget og de forskellige konti..

• #14   11. sep 2009 90 kr. i kvartalet på mobiltlf., mad ?, lommepenge - det der er brug for. Men så vil jeg sige at vi har en stor post der hedder udstillinger, den trækker meget til tider. Over 800 kr. pr. gang hvis vi skal udstille 3 hunde. Derudover kommer transport til/fra udstillingssted. Ja, det er dyrt at udstille, men sjovt.

• #15   11. sep 2009 Jeg bruger ca 2000 pr måned (500 kr pr uge) på mad til 2 voksne. Nogle måneder er der noget til overs, det ryger så på en opsparring.
    Jeg hæver det beløb jeg har til mad først på måneden, laver kuverter til hver uge i måneden med det beløb i som jeg kan bruge.

• #18   11. sep 2009 Min kæreste og jeg har ca. 15000 tilbage når alle udgifter er betalt.. Det er så til mad, tøj, hundemad, hesten osv...

• #19   11. sep 2009 Når alle faste udgifter er betalt har jeg + 1 hund, 1 kanin og min søn i weekenderne i snit godt 2500 om måneden til mad og husholdning , smøger, lommepenge (herunder ferie, div. arrangementer, gaver, transport o.s.v.) - så jeg synes ikke der er meget at spare op af. Derfor bliver der også begrænset meget hvad angår julegaver o.s.v.

• #20   11. sep 2009 "Elsker min prinsesse" - rådighedsbeløbet er det der er tilbage når alle udgifter er betalt. Dvs. hvis du har 10.000 kr udbetalt og har regninger for 5000 kr, ja så er rådighedsbeløbet 5000 kr. Og om det dækker benzin og hundefoder kommer helt an på om det er udgifter der er indregnet i dit budget.

Vi sætter f.eks. 2000 kr af til benzin pr. måned og det er indregnet i de faste udgifter, så det bliver ikke trukket af vores rådighedsbeløb.

Kommentér på:
Skære det helt ud i pap!!

Annonce