{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Findeløn, hjælp !! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har i 2 dage undret mig over hvor dælen mit dankort kunne befinde sig, men da jeg får alt mad og drikke betalt på arbejdet har jeg ikke været helt i panik efter det, jeg har bare ringet og fået det lukket indtil jeg havde tid til at kigge efter det.

så idag har en dame både ringet til mit nr og til min kæreste, og været omme forbi os, hun havde fundet mit kort omme på stien hvor jeg altid går med enzo, det er så dejligt for det tager bare banken 100 år at sende et nyt.

nå men jeg var ikke lige hjemme da hun var fordi, så jeg ringede og aftalte at jeg bare kom ned i et supermarked hvor hun arbejder lige 200m fra os. men nu er mit spørgsmål så, hvad dælen gør man lige ? hun burde jo have en buket blomster eller noget, men jeg har jo af gode grunde ingen penge når kortet er væk og spærret ?

kan jeg godt være bekendt at tage noget vin fra hylden herhjemme med forbi ? hun har trods alt sparret mig for meget bøvl.. hvad gør man ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Findeløn, hjælp !!
  • #1   9. sep 2009 Synes det vil være en flot gestus at give en flaske vin fra hylden der hjemme :o)
    Det ville jeg gøre i den situation.

    Og hvor er det dejligt at der stadig findes gode ærlige mennesker..


  • #2   9. sep 2009 det med vinen syntes jeg lyder som en god ide smiley det viser jo at du er monster takmenlig smiley

  • #3   9. sep 2009 En god flaske vin er da fint smiley

    Sidst jeg fik nyt kort tog det en lille uge


  • #4   9. sep 2009 Hvor er det dejligt at der findes sådan nogle mennesker *S*

    Jeg personligt ville ikke give en flaske vin da det er langt fra alle der bryder sig om vin.

    Jeg personligt ville give hende et gavekort til matas på en hundrede lap (evt. lån dem af kæresten *S*)


  • #5   9. sep 2009 æv nu siger banken at de skal sende mit et nyt kort når kortet har været i andre hænder.. det er vel også bedst, men for pokker da smiley hehe ja det tager nemlig over 1 uge ! ihh

  • #6   9. sep 2009 synes også et gavekort til matas er en god ide:-)

    og et lille sødt kort:-)


  • Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #7   9. sep 2009 Jeg har engang tabt min pung (så det drejede sig jo om både VISA, kørekort, Sygesikringsbevis + alverdens andre kort).
    Der gav jeg "finderen" 200 kr. Det var en dreng på 6-7 år (det var selvfølgelig hans mor, der ringede og sagde, de havde fundet pungen), så han var superglad og skulle ned og købe legetøj for pengene smiley
    I dette tilfælde ville jeg også stemme i med Matas-gavekortet, men det er ligeså meget fordi, jeg ikke selv kan lide vin smiley Jeg er sikker på, at mange andre ville sætte pris på det også smiley


  • #8   9. sep 2009 Du behøver ikke give noget, men en lille blomst eller 100 kr. til matas er mere end rigeligt hvis du beslutter dig for at gøre noget..

    Jeg arbejder selv i et supermarked og finder ofte punge og dankort, samt mobiler.. Hvis jeg overhovedet kan lade sig gøre at finde dem på nettet, ringer jeg altid til dem..
    Har også flere gange fået midlertidigt spærret folks dankort, så de blot kunne nøjes med at åbne det igen, når de fik det (man ringer bare til banken, og siger man har fundet det).. Det er ikke kotume at man giver noget for det.

    Den eneste gang vi fik noget, var en ældres kvindes pung, som havde ligget hos os længe med 1500 i.. Vi prøvede alt for at finde hende, og selvom jeg vidste hvem hun var havde jeg ikke set hende handle længe - desværre.. Til sidst fik vi fat på hendes fodterapeut, som utroligt nok gerne ville give os hendes datters nr. Hun gav os hundrede kroner..


  • #9   9. sep 2009 man kan hæve i banken på sit kørekort hvis det endelig er

    syntes det er så flot at folk gider ringe og sige man har fundet noget der tilhører en anden, det er så nemt bare at lades som ingenting jo, så en blomst ville jeg syntes var rigtig flot


  • #10   10. sep 2009 jeg gav hende 100 kr hun var rigtig glad for at hun kunne hjælpe..

    ja tænk sig at hun først har slået mit navn op på nettet for at finde adressen så har hun været omme forbi, vi var ikke hjemme, så hun har ringet til mit nr mange gange uden held ( fordi jeg nu har firma tlf som ikke er oplyst der, har jeg ikke den gamle i brug) så har hun ringet til manden flere gange og da hun endelig fik fat i ham sagde hun at jeg endelig bare skulle ringe til hende..

    utroligt at der stadig findes ærlige folk.. !

    smiley


  • #11   10. sep 2009 det er så dejligt med ærlige mennesker:-)

    en dag ringede en ung mand, om vi havde en i familien som havde tabt sin tlf i Bryggen i Vejle, han havde fundet den, og slået op i kontakter og fandt 'mor', så kunne vi fortælle ham hvilken butik vores datter arbejde i, og hun blev helt befippet da han kom, hun havde slet ikke opdaget at hun havde tabt den:-)

    han var lige så befippet/teenager-rød-i-hovedet;-) , så han gav hende den bare og forsvandt, så hun kunne ikke engang give ham en lille ting:-)


Kommentér på:
Findeløn, hjælp !!

Annonce