{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Er rasende !!!!!! {{forumTopicSubject}}

Forstår simpelthen ikke hvad der er i vejen med folk.
I går da jeg luftede Basse fandt jeg en mormis med 2 killinger.
De var blevet dumpet i et forladt hus med en papkasse og lidt kattemad.
Missemor er helt klart tamkat og meget kontaktsøgende, jeg ved ikke hvor længe de har været der, men det er bare for meget.
Jeg kan desværre ikke beholde dem, da jeg bor i lejlighed og Basse er ikke glad for katte.
Prøver at få Kattens Værn til at tage dem, men de har rigeligt.
Synes det er synd at får dem aflivet men hvad det kan jo blive enden på det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er rasende !!!!!!
  • #2   4. sep 2009 Nej det er utroligt. Og det er ikke første gang jeg har taget mig af forladte og efterladte katte.

• #3   4. sep 2009 Jeg er fuldstændig enig med dig i at neutralisering er det eneste rigtige. Så er der da nogen der tager deres ansvar alvorligt.
    Det ender jo nok også med en aflivning - men det er bare så trist. Men hellere det end de skal gå for lud og koldt vand.

• #4   4. sep 2009 nogle dyrlæger/hospitaler tager herreløse katte ind og finder nye hjem.. Ved vi har to her i byen, bl.a. min egen dyrlæge, men kan se du bor i nordjylland og jeg i Sønderjylland.. Men måske der også er sådan en ordning oppe hos dig..

• #5   4. sep 2009 Karina J
    Kontakter selvfølgelig min dyrlæge og hører om han kan gøre noget, men jeg tror det ikke. Ville ønske jeg selv kunne finde et godt hjem til dem, men det er vist næsten umuligt. Synes heller ikke de skal sidde resten af deres liv på et internat.
    Så håber det bedste men forventer det værste

• #6   4. sep 2009 Det er simpelthen forrykt hvad nogle mennesker kan finde på m.h.t. dyr. En kat er ikke bare noget man smider ud og håber på kan klare sig selv (selvom d har større chancer end hunde).
    Jeg synes du skal prøve at kontakte et internat i nærheden. De beholder ikke dyrene "resten af deres liv", men prøver at formidle dem til familier. Hvis det ikke lykkes efter en given tid, bliver dyrene aflivet, men det er så nok også det bedste på sigt.
    Smider lige et søgelink
    http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK283DK284&q=dyreinternat+nordjylland

Håber da at misserne får et godt hjem. Pøj pøj

• #7   4. sep 2009 Er der nogen der ved hvad det ca koster at få steraliseret en hun kat? Sidst jeg fik steraliseret en kostede det 1400 og hun ændrede adfærd 100 procent...
    Derfor er min kat endnu ikke blevet steraliseret for vil ikke ødelægge hendes kærlige sind.
    Det har jo så resulteret i 3 uønskede kuld, SELVOM hun får p-piller...
    Jeg har pt. tre killinger og ved ikkeom jeg skal få dem aflivet eller hvad for der er så mange killinger til salg i øjeblikket...

• #8   4. sep 2009 Line
    Det kostede os knap 3000 mener jeg..
    Vores kat ændrede adfærd de første uger, men efter lidt tid blev hun sig selv igen..

Men jeg har det heller ikke ret godt med at få det gjort, jeg syntes det var en meget ubehagelig oplevelse at hente sin elskede kat med et meget grimt sår på maven, der ikke var pakket ind, som hun fik slikket op så hun måtte gå med skærm, se hvor dårligt hun havde det de første dage..
    Jeg har aldrig haft så dårlig samvittihed i hele mit liv..
    Men jeg var heller ikke helt med på idéen fra starten af, jeg syntes det er synd, og den mening har jeg ikke ændret, selv om alle andre katte ejere mener det er det rigtige..

Så jeg skal ikke have flere katte medmindre min kæreste ikke kan leve uden..

Iben
    Det er frygteligt mennesker bare gør sådan noget! Jeg håber du finder ud af noget med dem.. Min søster fik sit hitte-kuld og moderen afleveret ved inges kattehjem, uden at hun skulle betale for det.. De havde ellers ikke plads til det..
    Men held og lykke med det..

• #9   4. sep 2009 Det er heldigvis lykkedes mig at finde en familie til hittemisserne. Har fået hjælp af en sød pige Louise fra Hittekat. Så jeg er meget glad og tilfreds. Og det bliver misserne også

• #10   5. sep 2009 Iben: Det var skønt at hører:-)

Min søn: hvor f... har du dyrlæge henne? Det lyder godt nok billigt i hvert falde...

Rainbow: Er ked af at hører at du har haft sådan en dårlig oplevelse. Min steraliserede kat havde det okay, hun var lidt groggy og sov meget men nu kan vi slet ikke snakke med hende mere og hun er sjældent hjemme hvor vi førhen altid havde hende med i seng og putte og sådan noget. Det er kun det jeg er bange for sker igen.

Men der er bare så mange katte i øjeblikket så sys os det er synd at sætte flere i verden men de p-piller virker bare ikke overhovedet!

• #11   5. sep 2009 Min har bare været på p-piller i over et år og har samtidig fået tre kuld killinger. Vi fik vist af dyrlægen hvordan vi giver katten pillen og vi tjekker os efter. Det ene af kuldene var der en handicappet kat og vi ringede til dyrlægen efterfølgende og han sagde at de godt ku få killinger selvom de var på p-piller men det skete sjældent... Det så sket i alle hendes løbetider her hos os!

Tyskland, det er da super smart hvis man bor så tæt på grænsen at det kan betale sig...! Glæd dig over din dygtige og billige tyske dyrlæge for det godt nok dyrt her i DK!

Kommentér på:
Er rasende !!!!!!

Annonce