{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

dårligt humør.. {{forumTopicSubject}}

Ark ja , mit humør har bare været nede på det sidste..
Hvilket min kæreste har lagt mærke til ..
Jeg aner virklig ikke hvorfor det er det , men det går mig utrolig meget på. For jeg er sur hele tiden uden grund . og det går desværre udover min kæreste ..
Her i dag , følte jeg en følse som jeg ikke har haft før .
Kæresten snakkede med en veninde fra sin efterskole , hvilket han gerne må. jeg skal ikke bestemme hvem han skal være venner med.
Men alligvel følte jeg noget andet . Jeg har aldrig været jaxlue(staves) før, men tror nok at jeg var det der! Selvom jeg ingen grund har til det da hans veninde er gift ..
Aner bare ikke hva jeg skal gøre..

Er der andre en mig der har haft det sådan ?-Hvis ja hva har i så gjort .
For elsker virklig min kæreste å megt , og vil ikke miste ham fordi jeg går og er i dårligt hmør ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårligt humør..
  • #1   30. aug 2009 Ayla&Emma .

    Jo kunne godt være jeg skulle snakke med min læge , men har bare aldrig været hos ham da jeg lige har skriftet . Så han kender mig ikke . Men kunne være jeg skulle gøre det ..

    Jeg har her til aften snakkeet med min kæreste om det og han sagde jeg absulot ikke skulle være jaxule og han ikke ville gå fra mig , men håbede snart på et bedere humør da det self også gik ham på.!

    Men vil helt klart ringe til lægen som du siger!:)
    Mange tak


  • #2   30. aug 2009 Jeg vil også mene en depression, også når du nævner det med jalousi pludselig er kommet - man kan hurtig få en følelse af at man ikke er god nok til kæresten, og blive bange for at miste ham - du skal have haft det på den måde i 14 dage eller mere før du kan gå til lægen - de udfører en test på dig, der spørger ind til hvordan du har haft det i de 14 dage - og vurdere derfra, jeg har selv været igennem den nogle gange efterhånden.

    Håber du får det bedre. smiley


  • #3   30. aug 2009 Kender det alt for godt...
    Jeg lider af angst og dep, og mit humør er meget svingene....
    Jeg lægger mig til at sove, hvis jeg er så sur og tvær at jeg ikke kan holde mig selv ud. Gg.
    Det løser desværre bare ikke så meget smiley


Kommentér på:
dårligt humør..

Annonce