{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Okay.. Jeg overgiver mig ! {{forumTopicSubject}}

Tidligt op? Næææh, jeg har slet ikke kunnet sove denne nat.

Lider lidt af søvnbesvær, og denne nat nåede det at blive lyst inden jeg kunne kede mig i søvn, så her sidder jeg igen og venter bare på kaffen skal snøvle sig igennem maskinen og hunden kvikker lidt op og vil med på morgentur..

Halvkedeligt i vejret, småkoldt i stuen og samtlige i husstanden sover tungt.. Ih hvor jeg føler mig udenfor!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Okay.. Jeg overgiver mig !
  • #1   30. aug 2009 Åh man bliver jo vant til det.. Men ensomt er det sandeligt =/

Jeg har altid haft svært ved at sove, der SKAL være helt mørkt, helt stille og hvis jeg er heldig... så falder jeg også i søvn ; )

Her i nat har Kaoz snorket.. Kæresten ligger og rykker rundt i sengen som en anden epileptiker og solen nåede at stå op inden jeg havde ro og mørke nok til at sove.. Burde måske få mig et alkoholmisbrug at falde i søvn på *GG*

• #2   30. aug 2009 Jeg misunder dem der bare kan sove.. Men man kan venne sig til meget, jeg må bare have en eftermiddagshviler på sofaen og håbe jeg kan sove et par timer der i stedet =)

Heldigvis bliver jeg da frisk så snart jeg står op så jeg ikke skal gennem en hel dag med døsighed og gaben.. Men jeg bliver klodset af helvede til når jeg ikke får sovet.. Så skal nok ikke pudse krystalglas her til morgen *fnis*

• #3   30. aug 2009 Jeg har heller ingen krystalglas... Men hvis jeg havde, og de skulle pudses - så var det ikke denne morgen det skulle gøres ; )

Kaffen er færdig, jeg vil sluge en kop og lokke koen med lidt frolic (så vågner han op til hvad som helst) og trække ham afsted på græs..

Fortsat god morgen, og en fantastisk højhellig og søvnløs søndag =)

• #4   30. aug 2009 Din stakkel da.. Jeg kan sagtens sove. Men ikke længe.. I dag blev klokken 7, så har vel sovet længe *S*

• #6   30. aug 2009 sovemaske på og ørepropper i ørene

det brugte min eks da han arbejdede nat og ko i seng kl 8 om morgenen, og det hjalp, nøøj han snorkede når jeg kom ned og vækkede ham kl 14 *G*

Kommentér på:
Okay.. Jeg overgiver mig !

Annonce