{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Doven-dag?
  • #1   23. aug 2009 lige nus lapper vi bare af ved ikke helt hvad dagen byder

• #3   23. aug 2009 Jeg klipper sløjfer til næste udstilling i Silkeborg hvor flere racer skal udstilles den 6. september. Jeg klipper også til en anden race, så der er sørme nok at se til. Sådan cirka 400 sløjfer, hvor jeg sidder og måler ud hvor lange de skal være, og klipper dem med en takkesaks. Det er sååååå hyggeligt (og trivielt) arbejde.

I eftermiddag skal Cassie og Bianca ud at svømme, det bliver skønt, for de kan godt lide det.

• #4   23. aug 2009 Jeg skal lave en forsvindingskasse til mine høns og så skal jeg ud til en veninde og lave hendes køkken færdig. Og så selvfølgelig til vandet med hundene når temperaturen bliver bedre for dem :o)

• #5   23. aug 2009 Burde faktisk også vaske tøj, og gøre lidt rent igen.
    Men synes ikke man har energien til det i dag. :O)

• #6   23. aug 2009 . \m/ blandingsrocker \m/ . : Det er en redekasse, hvor æggene ryger ned i en beholder under redekassen, når hønsene har lagt dem. Mine høns er begyndt at spise deres egne æg , og det er jo lidt træls. Det kan man så undgå på denne måde :o)

• #8   23. aug 2009 Jeg skal være hjælpetræner resten af dagen ude på hundeskolen, vi tager først en doven dag i morgen for der har jeg osse fri. Det er nu dejligt at være med de firebenede hele dagen. smiley

• #9   23. aug 2009 De to små: Jeg tror egentlig at problematikken starter ved at jeg har dem for meget ude i hele haven, så de simpelthen er for mætte til at gide spise deres hønsefoder. Det er sådan noget til æglæggende høns, så de får det kalk de skal ha'. Har også lagt mærke til at skallerne på deres æg er blevet noget tyndere og i dag kom der et helt vindæg. Så tror det er derfor de er begyndt at spise dem. Men er de først begyndt at få smag for dem, så stopper de jo desværre ikke igen. Så nu har jeg lukket dem ind i deres hønsegård, og er så ved at konstruere sådan en forsvindingsdims :o)

Håber det gi'r pote :o)
    Har du selv høns ?

• #10   23. aug 2009 Susanne: Altså de får skallerne fra deres egne æg, godt knust selvfølgelig, men ikke udover det nej. Er det ikke godt nok ?

• #13   23. aug 2009 Susanne: ups,,,det vidste jeg ikke, at de ikke må være kogt. Hvad sker der ved det ? De fejler ikke noget hønsene og har da fået det en del gange efterhånden. Vi har måske bare været heldige ?

Ved godt det med skallerne, men fik at vide at det ikke skulle være nødvandigt når de får det foder til æglæggende høns. Har fået hønsene fra mine forældre og de har heller aldrig brugt ekstra skaller ? Men vil da selvfølgelig gøre det hvis det er bedre for dyrene :o)

Kommentér på:
Doven-dag?

Annonce