Doven hund? {{forumTopicSubject}}
Jeg tror simpelthen jeg ejer den mest dovne hund til dato Nu må jeg lige have jeres mening.
For lige at gøre det lidt mere overskueligt, vil jeg sige at jeg pt går sygemeldt med bækkenløsning, så egentlig gør det ikke noget han er så doven
Men vores dag ser sådan ud (Hvis vi ikke skal noget) :
Farmand står op kl 7 ca, her lufter han lige Louis hurtigt. Max 7 min. Bagefter drøner Louis direkte ind i sengen til mor og sover videre. Her kan vi nemt sove til 10-10.30, men vi bliver liggende i sengen og putter og nusser til kl nogen gange er 12. Så står vi op, og går en tur. Gerne 25-35 min. Her er Louis helt i hopla Når vi kommer hjem får vi lidt at spise, og så sætter jeg mig ved computeren og tjekker de forskellige ting. Louis ligger sig altid på stolen ved siden af, og sover igen
Pga min bækkenløsning kan jeg ikke sidde så længe af gangen, så oftest efter 1 time max, går vi ind i sengen og ligger os igen. Og Louis nyder det i fuldedrag at ligge på mors mave og snorke.
Imellem kl 15-17 går vi så en tur igen. Gerne på ca 45 min. Og Louis er i hopla igen
Så skal der laves aftensmad, og der ligger han bare i sin kurv og daser, det samme imens vi spiser. Efter aftensmad smider vi os på sofaen.
Imellem kl 20-21 går farmand ned og lufter Louis (nogengange gør vi det sammen, kommer an på mine smerter), det tager gerne ca 15-20 min. Og så smider vi os i sengen bagefter. Og så sover Louis altså til næste morgen. Han sover vitterlig hele dagen synes jeg jo. Er det normalt, eller er han bare usandsynligt doven?
Altså når vi er ude er der gang i ham, og vi leger, træner osv, men hjemme gider han ikke lege.
Han er 2½ år gammel.
Og ja - vi hygger meget
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Men han gider ikke tyggeben og sådan. Han er meget kræsen Så han sover stortset kun når vi er hjemme, eller slapper af.
apr 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 22
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 952
du kan stå med alt det sjove lege tøj det kan finde på og han glor bar hvad fanden skal jeg dog med det hvis du er hældig gider han lige ta det en to gange
Doven hund?