ingen mens i 2 mdr. ingen mens i 2 mdr.
Hej med jer!
Jeg har ikke haft min mens de sidste 2 gange, jeg har været på p-piller, men er nu stoppet eftersom det ikke er kommet, HVIS jeg får det denne gang, kommer det i løbet af en uges tid.
Jeg har taget et utallige af graviditetsteste, alle negative - i dag har jeg så været til læge og få taget en blodprøve ... han fik kun en lille smule blod, da de ikke kunne finde mine blodårer, så han håbede det var nok.
HVIS jeg er gravid, ville jeg jo være i ca 12 uge - efter min søsters udregning - jeg har ikke styr på sådan noget ... men så tænker jeg, burde jeg så ikke kunne teste positiv efterhånden ??????????
Og hvad kan det ellers være, hvis jeg IKKE er gravid ?
Lægen sagde nemlig ikke så meget, andet en hvis blodprøven ikke kunne bruges måtte vi prøve med en uin prøve næste gang.
Synes det er lidt træls ikke at vide om jeg er gravid, om der er noget andet galt - eller om det slet ikke er noget.
Min mave er hård og har været det i lidt tid - men det kan den jo også være uden graviditet - ellers er der ikke nogle symptomer udover lidt jag i underlivet, som kunne føles som menstrutionssmerter - og det har også været der et stykke tid - dog ingen mens :S
Jeg får svar på mandag mht blodprøven - men jeg er utålmodig
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.945
Men jeg krydser da fingre for du får dit svar. Dælme en træls ting at skulle gå og spekulere over
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.431
sep 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 96
Men en urinprøve sys jeg da at han skulle ha' taget..
De graviditetstest man kan købe, skulle kunne vise resultatet allerede når man er en uge henne
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.685
Camilla . - Det er forskelligt hvornår de kan vise positive, har sågar læst om nogle der først kunne teste positiv i 16 uge - men synes alligevel godt at jeg vil have et svar om der er noget galt :S
Han tog ikke en urinprøve, da jeg sagde at det ikke var mere end et par dage siden jeg sidst havde taget en
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.275
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 1.058
aug 2008
Ingen problemer med brysterne - har tit kvalme, men det har jeg altid haft, så det er ikke noget nyt - og ja, jeg er ekstra træt - men det kan jo være pga af varmen, og de sidste par dage har det været rigtig rigtig slemt, men jeg er lige startet i skole, så mon ikke det er derfor
Nu har jeg ikke lavet noget længe.
Men jeg er hverken stresset eller bekymret lige nu.
Laura F - Det har jeg også tænkt, men altså det mærkes som menstrutionssm erter - og det er vel ikke det samme ?
Jeanette C - Nej, det kommer nok senere - jeg var dernede i akuttiden
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 58
Men tilgængæld så har hun været ude for af den udeblev igen hvor hun tog 5 negative tetst og det var først den 6 som var positiv, de andre burde have vist noget, men gjorde det af uforklarlige grunde ikke.
Men det er nok bare spekulation over det ikke er kommet der gør du har ondt i maven, det har jeg tit hørt om.
Men held og lykke med blodprøven, håber resultatet er det du ønsker.
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
det vil sige, at hvis man har været igennem en hård periode, så venter kroppen til man er lidt ovenpå igen og så slår den til med alverdens reaktioner.
aug 2008
aug 2008
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Det kan godt skyldes pco ?
ingen mens i 2 mdr.