378 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

ingen mens i 2 mdr. ingen mens i 2 mdr.

Hej med jer!

Jeg har ikke haft min mens de sidste 2 gange, jeg har været på p-piller, men er nu stoppet eftersom det ikke er kommet, HVIS jeg får det denne gang, kommer det i løbet af en uges tid.

Jeg har taget et utallige af graviditetsteste, alle negative - i dag har jeg så været til læge og få taget en blodprøve ... han fik kun en lille smule blod, da de ikke kunne finde mine blodårer, så han håbede det var nok.

HVIS jeg er gravid, ville jeg jo være i ca 12 uge - efter min søsters udregning - jeg har ikke styr på sådan noget ... men så tænker jeg, burde jeg så ikke kunne teste positiv efterhånden ??????????

Og hvad kan det ellers være, hvis jeg IKKE er gravid ?
Lægen sagde nemlig ikke så meget, andet en hvis blodprøven ikke kunne bruges måtte vi prøve med en uin prøve næste gang.
Synes det er lidt træls ikke at vide om jeg er gravid, om der er noget andet galt - eller om det slet ikke er noget.

Min mave er hård og har været det i lidt tid - men det kan den jo også være uden graviditet - ellers er der ikke nogle symptomer udover lidt jag i underlivet, som kunne føles som menstrutionssmerter - og det har også været der et stykke tid - dog ingen mens :S

Jeg får svar på mandag mht blodprøven - men jeg er utålmodig smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen mens i 2 mdr.
  • #1   13. aug 2009 Stress og bekymring kan godt udsætte mens... Så går du og er stresset over det udebliver, så kan det altså få det til at udeblive;o)

Men jeg krydser da fingre for du får dit svar. Dælme en træls ting at skulle gå og spekulere over

• #2   13. aug 2009 det skulle være ærkligt hvis prøverne kunne tage fejl, når der er gået så lang tid

• #3   13. aug 2009 En stresset hvardag eller mange spekulationer kan også gøre så det bliver væk.. - egen erfaring smiley
    Men en urinprøve sys jeg da at han skulle ha' taget..
    De graviditetstest man kan købe, skulle kunne vise resultatet allerede når man er en uge henne smiley

• #4   13. aug 2009 Jeg er slet ikke stresset lige nu smiley

Camilla . - Det er forskelligt hvornår de kan vise positive, har sågar læst om nogle der først kunne teste positiv i 16 uge - men synes alligevel godt at jeg vil have et svar om der er noget galt :S

Han tog ikke en urinprøve, da jeg sagde at det ikke var mere end et par dage siden jeg sidst havde taget en smiley

• #5   13. aug 2009 Den hårde mave og jagene, kan også være psykiske symptomer, hvis du er lidt nervøs for om du er gravid... Det hører man tit og har selv prøvet det... Så laver hjernen selv symptomerne smiley

• #6   13. aug 2009 Lægen lavede forhåbentlig også en gynækologisk undersøgelse, for at tjekke om alt var ok...??

• #7   13. aug 2009 Ayla&Emma .

Ingen problemer med brysterne - har tit kvalme, men det har jeg altid haft, så det er ikke noget nyt - og ja, jeg er ekstra træt - men det kan jo være pga af varmen, og de sidste par dage har det været rigtig rigtig slemt, men jeg er lige startet i skole, så mon ikke det er derfor smiley
    Nu har jeg ikke lavet noget længe.

Men jeg er hverken stresset eller bekymret lige nu.

Laura F - Det har jeg også tænkt, men altså det mærkes som menstrutionssm erter - og det er vel ikke det samme ?

Jeanette C - Nej, det kommer nok senere - jeg var dernede i akuttiden smiley

• #8   13. aug 2009 Min søsters mens udeblev i 3 måneder uden hun var gravid, der mente lægen det var pga. bekymringer og stress.
    Men tilgængæld så har hun været ude for af den udeblev igen hvor hun tog 5 negative tetst og det var først den 6 som var positiv, de andre burde have vist noget, men gjorde det af uforklarlige grunde ikke.

Men det er nok bare spekulation over det ikke er kommet der gør du har ondt i maven, det har jeg tit hørt om.

Men held og lykke med blodprøven, håber resultatet er det du ønsker.

• #9   13. aug 2009 Fysiske & psykiske reaktioner på stress & bekymringer er så finurlige, at de først viser sig efterfølgende -

det vil sige, at hvis man har været igennem en hård periode, så venter kroppen til man er lidt ovenpå igen og så slår den til med alverdens reaktioner.

• #10   13. aug 2009 Det er IKKE stress eller bekymringer.

• #11   13. aug 2009 Nø, det tror jeg ikke, det har vist altid kommet nogenlunde til tiden. smiley

• #12   13. okt 2009 http://www.netdoktor.dk/kvinder/fakta_pcos.htm

Det kan godt skyldes pco ?

Kommentér på:
ingen mens i 2 mdr.

Annonce