{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår hjælp :)
  • #1   12. aug 2009 okay lidt øv .. Hmm men nu hvor det bare er brunt (også farvet) så kan jeg vel godt få det permenentet eller hvad ? og er der evt en der kender en pris på en permanent ? og hvor lang tid det holder ? hehe sikke en masse spørgsmål jeg har smiley

• #2   12. aug 2009 Puha en lille skræk historie..... Jeg har rigtig mange krøller og ville som så mange andre der er født med krøller gerne have dem trukket ud, så jeg henvendte mig hos en jeg kender som kommer fra afrika af hun hun havde et middel som kunne få de krøller væk det var noget de brugte meget, jeg var henrygt og glædede mig som en gal. Jeg fik et eller andet i håret som skulle sidde i ca 15 min hvor så bagefter skulle man redde håret med en lille kam.... De 15 gik og mit liv gik næsten i stå da kammen kom igennem mit hår faldt den ene tot af efter den anden, hold kæft hvor jeg græd og straks tænkte jeg på min mand derhjemme som snart ville få en skaldet kæreste at se. Min ven gik i panik og vidste ikke hvad hun skulle gøre, jeg rasede ud af døren og fik købt en masse hår balsam som jeg havde i håret i mange timer , det tror jeg stadigvæk i dag har reddet mit hår . jeg har igen idag langt hår men der er krøller og dem sætter jeg virkelig pris for. he he jeg bruger gerne 2 timer på at glatte mit hår for trukket dem ud det kommer aldrig til at ske igen. HOLDKÆFT hvor blev jeg bange. Håber ikke jeg har kedet jer alt for meget. hi hi.
    Hilsen Anne

• #3   12. aug 2009 det er 2 kemiske behandlinger som arbejder utrolig dårligt sammen, og specielt hvis du overvejer selv at afblege, i de år jeg har arbejdet som frisør har vi altid sagt nej til at gøre det, du ender med en kemisk klipning, eller et hår der bliver så porøst at det knækker af.

• #4   12. aug 2009 du skal nok med en 800-1000 kr alt efter hvor du er i landet, i aalborg var vores pris fra 500 til 1000, alt efter håret. Bare husk en permanent lysner på farvet hår så det kan godt blive noget mat efterfølgende. hvor lang tid det holder er svært at sige, det afhænger meget af hårets kvalitet..

• #5   12. aug 2009 hold da op nogle skrækhistorier .. hmm .. jamen jeg tror nok bare jeg beholder det den brune farve jeg har nu .. hehe .. har ikke decideret krøller men har det man nok vil kalde naturligt fald i håret .. og grunden til det skulle permanentes er fordi jeg enormt gerne vil have extentions i .. men er selvfølgelig heller ikke interesseret i at det falder af .. hehe smiley

Kommentér på:
Hår hjælp :)

Annonce