{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kedeligt på HG.
  • #2   11. aug 2009 Heh....

    der er ikke rigtig noget nyt at snakke om her.... heh...


    jeg kan godt lide at snakke om avl og hvalpe, men det er et meget ømtaleligt emne her, hvis man ikke har papire og præmier.... ;-D...


  • #3   11. aug 2009 min hund har brækket benet hvad gør jeg...

    ej spøg til side - men nu er vi så godt i gang smiley


  • #6   11. aug 2009 Ayla og Emma : Får man nemt herinde hvis ma siger sin mening ;-D... der skal ikke meget til for misforståelse herinde

  • #7   11. aug 2009 Mette K: Du kan evt oprette en gruppe herinde for dem der avler uden papirer.
    Så kommer der ikke alle de kommentarer fra folk, der er imod det.
    Så kan gruppen tale om avl og hvalpe m.m. smiley


  • #8   12. aug 2009 camilla, det synes jeg er en god ide, det har jo helt taget overhånd hvordan de skriver og regner hunde uden tavle for.
    hvad med den udsendelse hvor der er avlet med tavle og den ene race led af hovedpine, den anden i bevæg apparetet fordi de er avlet med en ryg der hælder ned af.
    det er jo ikke bare ting der foregår ´´over there´´ folk importerer jo også avls matriale osv. ingen herinde tør snart fortælle hvis de ønsker et kuld hvalpe eller har en hanhund de gerne vil tilbyde til avl medmindre der er fuld tavle på.
    håber ikke det bliver lige som KG. herinde mange gider slet ikke siden fordi de konstant får hak af avlerne.


Kommentér på:
kedeligt på HG.

Annonce