{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Er sku´ lidt trist!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

For en del tid siden oprettede jeg en tråd om at vi klagede over at vores nye naboer brændte en del ting af og at røgen generede os og vores børn temmeligt meget,og at naberne derefter klagede over at vores hund stod og gøede, jeg fik en del respons.

Sagen har efterfølgende udviklet sig både negativt og påsitivt.

I de første par måneder taler vi ikke sammen. Men så for en lille uges tid siden opdager jeg en fremmed bold i vores indkørsel. Jeg spørger naboen (dem vi har klaget til over røgen) om det er deres og ja det var det så de får den selvfølgelig tllbage, samme dag et par tilmer efter får mine brn deres bold tilbage som de har sparket ind til naboen.

Min man og jeg er enlige om at hvis vi kan få en dialog i gang med naboen så er vi 100% med på at gøre alt hvad vi kan for at blive rigtig gode venner med dem.


Naboerne har så efterfølgende fået en lille hvalp, og i går eftermiddags kalder mine unger og siger at der er en lille hundehvalp i vores have. Jeg går derud og finder den mest bedårende hvalp og mener at det må være naboens. Jeg løfter den op og snakker med den og imens jeg går over til naboen bliver jeg kysset grundigt igennem af denne lækre hvalp. Jeg falder i god snak med naboen og får at vide at de er i gang med at flytte. Bliver chokkeret og udbryder "da vel ikke fordi vi klagede over røgen vel!!". Det viser sig at naboen over for os og dem har sat vilde rygter i gang og at det bla. er derfor at de flytter. Men alligevel har jeg det dårlig. De garanterede mig at det ikke var på grund af og og at de forstod at vi havde klaget over røgen, men føler mig stadig dårlig tilpas. De virker sku så flinke!!! Har dog fundet ud af af at det er den tredie nabo som har lavet lort i den ved at fortælle og opdigte historier om os alle sammen til deres egen fordel.

Disse falske naboer skal fandme få røven på komedie, jeg skal gøre mit til at sandheden kommer frem.

Er bare ked af at de nye naboer rejser allerede, men fik dog heldigvis snakket med dem om hvad og hvorfor vi klagede og de forstod os fuldt ud. De var sku søde nok og de ved nu at vi er kede af at de rejser. Øv øv og atter øv!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er sku´ lidt trist!!!!!!!!!!!
Kommentér på:
Er sku´ lidt trist!!!!!!!!!!!

Annonce