af med ham eller ej? (kat) {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har før spurgt lidt til charlie som vi har fået for 2 år siden sammen med Charlie da de begge var 3..
Stort set siden vi har fået dem står Charlie RIGTIG tit foran døre og mjaver.. Vi bor på 1 sal og lige ud til motorvejen.. Så tæt at den faktisk er nabo på den ene side..
Han vil gerne i sele og har også haft ham nede i sele til trods for at vi fik afvide det ik var noget de brød sig om og aldrig havde været ude.. Dette er jeg dog meget i tvivl om da han altid står foran døren og lige så snart han høre døren er han der med det samme.. Ret træls når man får gæster at man ska skynde på dem for ellers ska man ud og hente ham på opgangen..
Nu er kæresten vidst ved at indse at det nok er et ret stort problem da vi ik er sikker på om det er fordi han vil ud eller ej?
Hva er bedst for ham?
Når vi har ham ude i sele fare han sammen og prøver at gemme sig så det at tag ham med ud i sele synes jeg heller ik er en løsning.. Overvejede så at tag ham med ned til søen hvor der er mere stille og gå tur med ham der for at det måske ville hjælpe ham hvis man gik nogle ture med ham.. Men ja der er jo bare mange folk der lufter sine hunde der så det er nok heller ik lige den smarteste ide og derfor droppet :S
Jeg bliver seriøst frustreret over at have en kat stående foran døren der mjaver og hverken vil det ene eller det andet
Han trives ellers fint normalt han får bare sine flip ved at sku stå ved den dør og mjave som en gal
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Jeg har nemlig en dame der gør det samme men det er meget i perioder, så jeg har lært at leve med det. Men hun er ikke en indekat...
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.831
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
okt 2007
feb 2007
Måske er det fordi han har fået lov at komme ud nu.. altså måske hvis han aldrig havde prøvet at komme ud, der ingen problemer havde været?
okt 2007
feb 2007
Kan godt forstå i er ved at få pip.. ;åske det bedste ville være for katten at komme et nyt sted hen, men spørgsmålet er så bare om han os gør det der og så blir sendt videre igen..
Rimelig svært at opdrage på en kat os
okt 2007
jeg er også bare bange for at hvis vi går af med ham og han fortsætter et andet sted at så bliver han sat et nyt sted hen.. kan bare heller ik klare tanken om at skulle af med ham..
feb 2007
Måske du ku prøve at spørge dyrelægen? Kan jo være han har nogle gode råd til hvordan Charlie tier stille.
Kan godt forstå du er bange men det skal jo heller ikke være for en hver pris at man beholder sine dyr.
I kan ikke holde det ud i længden?
okt 2007
Men vi prøver også at se om han godt kan vende sig til at komme ud i sele og bare komme ud et par gange om ugen evt
Jo man kan nok godt holde det ud men det er bare lidt frustrerende at han står der og mjaver
af med ham eller ej? (kat)