Ødelægger det ham af ? {{forumTopicSubject}}
Jeg er kommet den situation at mig og kæresten flytter fra hinanden og skal flytte til hver sin ende af landet.
Chucky er min hund og han skal selvfølgelig med mig, men han er så glad for min kæreste at jeg er bange for at det vil ødelægge ham af.
Det er godt nok mig han kommer over til at søger tryghed, men med leg og ud at gå osv. , der er det min kæreste han går til ..
Hvad skal jeg gøre når vi om 3 måneder flytter fra hinanden ?
-Nu er det lidt ligesom om at han godt kan mærke det , for han er utrolig meget mere opmærksomhedssøgende en han plejer. han skal have vores opmærkesomhed HELE tiden ..
Er lidt på herens mark for vil ikke ødelægge min hund af
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
hunde har jo ikke følelser ligesom mennsker.. det er os mennesker som pålægger dem følelser som vi tror de har. men har de altså ikke.
så den vil ikke gå og tænke over din kæreste ikke er der mere, bare den har det godt og får mad osv,
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 106
Ja, det håber jeg ..
Men vil nu ikke sige at hunde ikke har følelser, for det vil jeg nu sige at de har ..
Men det er der jo forsellige meninger om ..
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.778
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
så at jeg selv synes jeg kan se min hund bliver jaloux eller andet, ændre ikke på facts at ren studie mæssigt osv. er svaret nej.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Held og lykke med flytningen, håber du stadigvæk har et OK forhold til din "ex-"kæreste.
maj 2008
Synes bare det er svært, han er jo ligesom en søn for mig ..
Men bare min kæreste ikke er hjemme, kan han finde på at sidde ude i gangen og vente på at han kommer hjem ..
Tror måske også bare at han kan være lidt nede et par dage og så hvis jeg søger for at holde ham godt beskæftiget med leg og motion skulle der nok ikke blive noget ..
maj 2008
Nej, ved godt at det ikke er bevist, men man vil jo altid føle noget ved ens egen hund som ingen andre kan ..
Sådan ved jeg i hvert fald at der er mange der har ..
maj 2008
Ja, det har jeg heldigvis og vi skal også bo sammen de næste 3 måneder .
Han vil også altid kunne komme og se chucky og tage ham med når han er hjemme fra KBH ..
For jeg ved hvad glad chucky er for ham, så vil aldrig holde dem adskilt ..
Det er der nemlig mange der gør, de bruger hunden mod deres kæreste/ex-kæreste og det synes jeg er synd ..
For nu har vi haft chucky sammen fra dag. 1 , så er han også "hans hund" på en måde .. Selvom han skal bo ved mig osv .
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
maj 2008
Tak for det, det lettede en lille smule
Ødelægger det ham af ?