Sikke en weekend!!!!! {{forumTopicSubject}}
Lørdag startede med en dejlig tur med Ami, hvor vi så et dårdyr og hendes 3 kid løbe over vejen=) det var så smukt i solen=)
senere gik turen i Ikea for at købe pusle til søster. Herefter var der dømt Amerikansk fodbold; Amager Demons mod Horsens stallions. Selvfølgelig vandt The Demons med 40-20.
eftersom det var min første kamp, skull jeg lige ind i spillet... det gik sku fint tror jeg , men lidt for meget sol uden solceme... så krabben Lotten var ude og spise med Anne og derefter aflevere puslebord.
Søndag morgen begynder med et opkald fra Anne, at hun kørte søster og kæreste på sygehuset og hentede mig bagefter.
Så op og i tøjet og ud med hunden. Men hun får så noget med poten så afsted til dr. dyr med hende og så på sygehuset. Her går den vilde ve-fest ellers derud af. fra 4 cm til 9 cm på ca 30 min...
Men babyen lå ikke helt som den skulle, så der blevet udøvet alternative metoder for at få den på plads.
kl lidt over 15 kommer der så den mest skønne lille pige til verden=)
wow en oplevelse!!!! det var helt fantastisk at opleve en fødsel, det var ikk planlagt jeg skulle være der men vupti det var jeg;-)
så gik turen hjem efter hunden og til allerød. veje kuffert osv og så hjem igen.
I bad og så afsted på sygehuset igen.
Jeg var hjemme kl 20.10 og er nu officielt Moster til lille Mira og fuldstændig færdig!
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 229
nov 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 185 Svar: 773
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
HIls søs og sig tiilykke mange gange!
Sikke en weekend!!!!!