{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Slåskamp? {{forumTopicSubject}}

hej hg
ALDRIG i hele mit liv har jeg fået så dårlig behandling på kg som jeg fik igår, og ikk nok med at jeg lukker tråden og dropper det, så sidder de fandme da bare og "bagtaler" en i en anden tråd, og H-A hjælper da til. Sker der. Det er næsten som om man går børnehaven om engang til. og de skulle forstille at være voksne . tsk. nogen andre som har været udsat for det samme eller kun mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slåskamp?
  • #1   4. jun 2009 Så længe du selv holder dig for god til at bagtale andre...

har du sendt en klage til en anden HA for at få gjort noget ved det?

• #2   4. jun 2009 Jamen altså. alle HA derinde vil jo klart holde sammen. og jeg er sku ikk sådan en person som bagtaler andre. men blir da helt forarvet over at voksne kvinder på nogen og 40 år kan finde på sådan noget.
    Jamen jeg spurgte dem hvordan man kunne holde på nogen som gerne ville købe ens killing så de ikk sprang fra, for det har jeg prøvet 5 gange nu. og jeg får afvide at jeg skal neutralisere mine katte (de får p-piller, har ikk råd til andet) nå men hvis jeg ikk har råd så er jeg mishandler ovs. og JEG skulle la vær med at tag alting personligt. og bla bla bla . .

• #3   4. jun 2009 folk kan være modbydelige i denne hundeverden.. ved ikke lige hvad din tråd omfattede... evt link eller pb

• #4   4. jun 2009 jamen det er inde på kattegalleri. ikk her (: jeg har lukket den tråd jeg oprettede og den anden hvor de snakker om jeg havde nok fortjent de høvl jeg fik. ovs. er nok lidt svær at forstå når man ikk lige er inde i den (:

• #5   4. jun 2009 så længe du ved med dig selv, at du gør det rigtige for dig og dine katte, så vær skide ligeglad med, om andre mener noget andet.
    Held og lykke med dine små misser

• #6   4. jun 2009 Sådan syns jeg også tit det er her inde.

• #7   4. jun 2009 mange tak. men blir alligevel chokeret over de voksne mennesker der. eller ja såkaldte voksne. Jeg spurgte dem ganske enkelt om hvordan man kan holde på nogen som vil ha ens killing så de ikk springer fra. ikk hvordan man undgår at få killinger for det ved jeg sku godt, så dum er jeg heller ik smiley

• #8   4. jun 2009 har aldrig oplevet noget her på hundegalleri eller hestegalleri. ALDRIG. men derinde synes jeg godt nok det er slemt. har faktisk aldrig oplevet det nogen steder på nettet før. men ja de har nok alt for meget fritid. og lever i deres egen lille verden smiley

• #9   4. jun 2009 tro mig... det er ikke bedre herinde..
    der er altid nogle bedre vidende personer, der forstår at få en til at føle sig total dum..
    man lærer med tiden, at sortere... er ikke i tvivl om, at du vil dine katte det bedste..

• #10   4. jun 2009 Okay, men har ikke oplevet noget endnu. synes bare ikk man kan udtale sig om personer man ikk kender men kan læse om foran en skærm. helt ærligt. jeg har aldrig været ond ved et dyr. men kattegalleri mener at jeg er mishandler. tsk :b

Kommentér på:
Slåskamp?

Annonce