Slåskamp. {{forumTopicSubject}}
Mine lille hvalp fra helvede, som snart er pæn stor, har trynet alle de andre indtil i dag...Pludselig skriger hun som om hendes liv er i fare, og så er der en mere som knurre helt vildt...Gamle mig fik rumpen på af lænestolen og ud for at se hvad der var løs..Jo hun havde fået underkæben ind i en anden tæves halsbånd og yder mere end tand ind i en af hullerne. Det er kvæler halband de alle har på...Nå jeg fik det dog hurtig rodet ud, men kors hvor har hun siden været underdanig over for alle de andre hunde, og vil helst være lige ved siden af mig...
Ingen tvivl om hun er blevet mega froskrækket og den anden tæve hun sad fast i den var bare meget vred på hende....Nu har hun sovet et par timer, men er stadig en hel anden hvalp end for det skete....
Så nu er hvalpelicensen røget sig en tur...Og det var faktisk også tiltrængt..
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Ikke fordi - vores hvalp har dælme også godt af, hvis hvalpelicensen efterhånden indskrænkes lidt, for hun er SÅ flabet overfor den store...
Der kommer et lille brum en gang i mellem, som hun accepterer, man hold da op, hvor hans grænser er vidde...
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.483
mine 2 har nu heller aldrig halsbånd på hjemme...
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.097
Mine har kæder på, men ikke når de er alene eller uden opsyn. Gys!
Men dejligt at hvalpen fra helvede lige lærte en lektie eller to
aug 2011
Følger: 21 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 828
Slåskamp.