{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Syntes det er utroligt.. {{forumTopicSubject}}

Sidder i mit lidt sentimentale hjørne idag og er ved at se alle billeder og videoer igennem af mine hunde.. Selvfølgelig får jeg jo også set den sidste video jeg lavede i forbindelse med Aiyas forsvinden (link fjernet) og jeg hyler fandme stadig når jeg ser den..

Det er ved at være pænt lang tid siden nu, så syntes det er helt utroligt det stadig kan gøre så ondt at tænke tilbage på det og glæden ved at have fået hende tilbage igen sætter da godtnok stadig en helt ubeskrivelig varme i kroppen..

Hvordan pokker kan man holde så meget af en hund? Jeg aner ikke hvad jeg ville gøre af mig selv hvis jeg mistede et af mine "børn" og jeg ved for den sags skyld heller ikke hvad jeg vil gøre når vi skal have "rigtige" børn.. Bliver kærligheden mindre til ens hunde der tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syntes det er utroligt..
  • #1   31. maj 2009 Jeg tror ikke at kærligheden til ens hunde bliver mindre når man får børn, men jeg tror man finder ud af, at det er to forskellige former for kærlighed der er tale om:)

    Jeg synes faktisk nogen gange det er ret skræmmende så meget man kan holde af sin hund(e)


  • #2   31. maj 2009 Ja, jeg er hverken sentimental eller andet. Og jeg kender jer ikke..

    men sidder da også og tænker lidt tilbage.. ALT drejede sig om trådene om Ayia, og man gik jo hver dag og tænkte "NU kommer hun hjem! I dag er dagen"..

    så det er da ikke mærkeligt at du bliver lidt rørstrømsk..


  • #3   31. maj 2009 Jeg det var frygteligt.. Der gik ikke en dag derovre hvor mine tanker ikke gik til Aiya.. Var så bange for vi havde mistet hende allerede efter de 3 første dage hvor ingen havde set hende, så det var godtnok en lettelse da vi fik at vide hun blev set i Uhe.. Det mest fantastiske er hun hverken har fået fysiske eller psykiske mén efter de 14 dage i naturen.. Havde godtnok regnet med at få en slemt skadet hund hjem og at der ville blive en masse arbejde i at få hende psykisk normal igen.. Det er utroligt en hund kan være så stærk..

  • #4   31. maj 2009 Camilla: Ja, det syntes jeg også.. Jeg var helt klart kattemenneske.. Lige indtil kæresten overtalte mig til vi skulle have hund.. Nu kan jeg bare ikke få nok af dem.. Jeg bruger næsten mere tid på dem end jeg gør på kæresten ;o) Uhhh.. Kunne bare kramme og kysse dem i al evighed!

  • #5   31. maj 2009 Anja: Ja jeg var godtnok også overrasket over hvor meget opmærksomhed der var omkring hende.. Der er jo forsvundet andre hunde siden, som ikke engang har fået den kvarte del af den opmærksomhed Aiya fik..

  • #6   31. maj 2009 Jeg kan også godt blive lidt for sentimital, når jeg lusker hjem i bilen fra arbejde om natten... Ja jeg kan nærmest tude, bare ved tanken om, at skulle sige farvel til mine dyr på et tidspunkt!

Kommentér på:
Syntes det er utroligt..

Annonce