{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Larm {{forumTopicSubject}}

Ååh, hvor er jeg ved at være træt af ferier herude. Mine overboer har ellers opført sig pænt i nogle måneders tid, men her de sidste 2 uger, er det begyndt at vende igen :o(
En eller anden spade spiller musik med bas på om aftenen, så man ikke kan undgå at høre det, og ligenu kan jeg høre overboen - ved at det runger rigtig meget i min lejlighed.
Jeg er virkelig ved at være træt af, at høre på andre folks musik i min egen lejlighed.
Tror det næste jeg skal spare op til er et lille rækkehus, så jeg ikke har nogen overboer! Grrr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Larm
  • #1   8. maj 2009 Så skal du heller ikke flytte i rækkehus det gør jeg nemmelig.
    Der kan naboerne være lige så irreterende. Og deres have hygge bliver høje og højere og vare til langt ud på aften.
    nææææææææ man skulle flytte i hus med STOR have rundt om

• #3   8. maj 2009 Åh ja . .. jeg bor på et kollegie hvor der er mange udvekslingsstuderende, og mange af dem tror, at hver dag er en fest. Jeg er bare træt af, at de antager at når det er ferie - så spiller man da bare højt musik hele dagen lang. Der er nogen der gerne vil have deres nattesøvn smiley

• #4   8. maj 2009 ork jeg bor i række hus, og det er sku ikke det fedeste i verden, min nabo giver den gas ind i mellem med sine sønner og deres venner ude i haven så det ikke er til at holde ud og være der, de spiller ind i mellem kim larsen så højt at man har lyst til at slå væggen ind i galskab.. Øh så er der mega mange hunde som for lov til at stå og gø flere timer ude i deres have

• #5   8. maj 2009 og når de ikke spiller kim larsen, eller holder fest, så skændtes de så det ikke er til at holde ud og være hjemme.. Tænk sig engang så er det oven i købet naboer som er 50+ der opføre sig sådan.. Jeg havde forventet det af et par unge mennesker.

• #7   8. maj 2009 Karin A: Uf, det lyder ikke særligt rart. Jeg desværre kun studerende, så jeg tror ikke at jeg får råd til et hus lige foreløbig. . . men hvor kunne det dog være rart. Men jeg kan så småt mærke, at jeg er ved at være for gammel til at bo på et kollegie. Fester og sådan siger mig ikke det helt store. Jeg håber bare på at jeg engang kan finde et sted hvor der er fredeligt. Er der nogle områder I kan anbefale?

• #9   8. maj 2009 Karina A:
    Mange tak. Jeg bor i Århus ligenu, og hvis mine studier lykkes, så skal jeg måske flytte til esbjerg engang næste år. Der kan jeg komme på esbjerg musikkonservatorium med musical sang som hovedfag :o) Men det hele kommer an på én eksamen her til sommer.
    Bil eller kørekort har jeg desværre ikke, men kørekort er også noget der står højt på min liste. smiley

Kommentér på:
Larm

Annonce